- vihreä - ruskea - punainen - keltainen Noi miellyttää meikäläistä eniten, aika maanläheisistä väreistä tykkään. Mustaakin jonkin verran, mutta ei missään tapauksessa ole mulla ikinä se hallitseva väri. Mikään perusväreistä ei nostata karvoja pystyyn, mutta vaikkapa punainen (tai melkein mikä vaan) liian räikeänä ei oo kovin miellyttävän näköistä. |
jami87 05.02.2006 22:36:02 | |
---|
Beige, sininen, army-vihreä ja musta. Budjekti Nuppi&kaappi 800€max Mnetin karvaisimmat sääret! |
rrruby 05.02.2006 23:06:46 | |
---|
musta,valkoinen,punainen,vihreä ja sininen(farkuissa) on mieluisia. limen vihreä, pinkki ja sinapin keltanen ei toimi mutkikasta |
tigrushka 05.02.2006 23:11:42 | |
---|
"Likainen roosa" on poikkeus. Tarkoitatko sellaista ruskeanharmaalla murrettua roosaa? Se on hieno väri! Tykkään myös sellaisesta "ruskeanvioletista". Ylipäätään murretut värit ovat tyylikkäitä. I got stripes ^..^ |
tuomittu 06.02.2006 09:44:28 | |
---|
Musta ja - - syvä viininpunainen tai violetti. Näin. Paitsi, että ei mulla kahta jälkimmäistä oo vaatekaapissa ollenkaan. Ne vaan on kivoja värejä. |
Una 06.02.2006 10:53:35 | |
---|
Mustaa, tummanruskeaa, tummanvihreää. Satunnaisesti muita värejä, kuitenkin metsänsävyissä mieluiten. Joo, jos metsään nyt menisin, en erottuisi varmaankaan koinkaan hyvin. |
Kapina 06.02.2006 11:52:55 (muokattu 06.02.2006 11:53:48) | |
---|
Tarkoitatko sellaista ruskeanharmaalla murrettua roosaa? Se on hieno väri! Tykkään myös sellaisesta "ruskeanvioletista". Ylipäätään murretut värit ovat tyylikkäitä. Arr, en osaa selittää.. Sellainen haalea marjapuuro? Vähän niinkuin roosaan olisi sotkettu mustaa tai harmaata. Luulen että puhumme samasta väristä. Tarkemmin ajatellen, tuollaiset "likaiset", mustalla murretut vaaleat värit menettelevät muutkin kuin roosa, mutta hyvin harkitusti. E: Ylipäätään murretut värit ovat tyylikkäitä. Joo, näin. Ja ne ovat totaalisen eri asia kuin ällöpastellit. Hei! Nyt keksin. Se väri näyttää wanhalta! Ei ole olemassa haluttomia naisia. Sen sijaan on olemassa useita naisia, jotka eivät tahdo seksiä juuri sinun kanssasi. |
tigrushka 06.02.2006 12:28:12 | |
---|
Hei! Nyt keksin. Se väri näyttää wanhalta! Hyvä määritelmä! Monissa murretuissa väreissä on sellainen ajanpatinan tuntu. Vähän luisuu sivuun, vaikka ylläolevaan liittyykin: en tunne oloani kotoisaksi upouusissa vaatteissa, usein sisäänajan niitä ensin kotikäytössä. Ja vaatteet ovat yleensä parhaimmillaan juuri ennen kuin ne alkavat hajota käsiin. I got stripes ^..^ |
...And Justice For All 06.02.2006 18:57:06 | |
---|
Hyvä määritelmä! Monissa murretuissa väreissä on sellainen ajanpatinan tuntu. Vähän luisuu sivuun, vaikka ylläolevaan liittyykin: en tunne oloani kotoisaksi upouusissa vaatteissa, usein sisäänajan niitä ensin kotikäytössä. Ja vaatteet ovat yleensä parhaimmillaan juuri ennen kuin ne alkavat hajota käsiin. Juuri noin! Mitkään farkut ei ole paremmat kun sellaiset, joista näkee että niitä on käytetty. Punteissa on rispaantumista ja reikiä, kännykän ääriviivat on kuluneet vaaleina taskun kohdalle. Pari vyölenkkiä katkennut, ja kulumia siellä täällä. Siinä vasta asialliset housut! Sama juttu toimii jotenkin hyvin niittivyön kanssa. Semmonen vyö, missä soljen metalli on kulunut pois, vyössä kulumia ja taitoskohdat näkyvät, niittejä irronut ja muuta. ROCK! Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
arancia 06.02.2006 20:24:34 | |
---|
Eniten vaatteistani löytyy maanläheisiä sävyjä, mustaa sekä punaista. Muitakin värejä löytyy jonkin verran, mutta edellä mainittuja pääasiassa. Tiedän liikaa ollakseni tietämätön mutta liian vähän tietääkseni tarpeeksi. |
Rakkikoira 06.02.2006 20:42:24 | |
---|
Ihan mustasta en juurikaan tykkää, punainen on jees. |
ravensoul 07.02.2006 13:09:43 | |
---|
Mustaa ja lähes mustaa löytyy vaatekaapista eniten. Farkuissa menee haalistunut sininenkin. Ja buutseissa ehdottomasti ruskea on yli mustan. Valkoista sen sijaan ei ole kuin korkeintaan paitojen teksteissä. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 Luojan kiitos, olen ateisti! |
sus 07.02.2006 14:16:42 (muokattu 07.02.2006 14:17:56) | |
---|
tummaa, ruskeaa, army-vihreää. hillittyä :) bluus |
Kapina 08.02.2006 17:15:57 (muokattu 08.02.2006 17:16:20) | |
---|
..Ja vaatteet ovat yleensä parhaimmillaan juuri ennen kuin ne alkavat hajota käsiin. Jea, mutta yleensä ne hajoavat käsiin aivan liian nopeasti! Miten voi olla mahdollista, että minulla on muutamia äitimuorin vuosikymmenten takaisia vaatekappaleita, joita on pidetty pitämisestä päästyäänkin, mutta ne ovat vieläkin uuden veroisia? Korjaan, parempia: nykyisin uudesta vaatteesta voi aivan hyvin ratketa sauma, irrota nappi etc.etc.. No tämä nyt oli vielä enemmän ohi. En vain ymmärrä kertakäyttövaatekulttuuria :). Ei ole olemassa haluttomia naisia. Sen sijaan on olemassa useita naisia, jotka eivät tahdo seksiä juuri sinun kanssasi. |
AP 09.02.2006 11:18:24 | |
---|
En oikeastaan osaa käyttää mitään muuta,kuin mustaa. K100 #7
Ärlä #011 |
Artist 09.02.2006 12:38:11 | |
---|
Harmaa, tummansininen, tummanvihreä, musta. Talvitakki tosin on beige. Kengistä löytyy muitakin värejä. Keltaista ja punaista vierastan. "When I say I'm in love, you best believe I'm in love, l-u-v!" |
tigrushka 09.02.2006 13:44:05 | |
---|
Miten voi olla mahdollista, että minulla on muutamia äitimuorin vuosikymmenten takaisia vaatekappaleita, joita on pidetty pitämisestä päästyäänkin, mutta ne ovat vieläkin uuden veroisia? Korjaan, parempia: nykyisin uudesta vaatteesta voi aivan hyvin ratketa sauma, irrota nappi etc.etc.. Saman havainnon olen tehnyt. No tämä nyt oli vielä enemmän ohi. En vain ymmärrä kertakäyttövaatekulttuuria :). En minäkään. Vaatteen pitää kestää vuosia. I got stripes ^..^ |
AP 09.02.2006 14:06:19 | |
---|
Vaatteen pitää kestää vuosia. On muuten ihan totta. (Mikä tärkeintä, näin voi venyttää vaatekaupassa käymisten väliä mahdollisimman pitkäksi....) Tässä justiinsa tullaan siihen, että kun nykyään on eri muoti joka jumalan vuodenaikaan, niin pitäähän niitä saada sitten myytyäkin. K100 #7
Ärlä #011 |
tigrushka 09.02.2006 17:30:59 | |
---|
Tässä justiinsa tullaan siihen, että kun nykyään on eri muoti joka jumalan vuodenaikaan, niin pitäähän niitä saada sitten myytyäkin. Kannattaa boikotoida halpoja trendirytkyjä ja satsata laadukkaisiin, ajattomiin klassikoihin. :) I got stripes ^..^ |
Artist 09.02.2006 20:56:12 | |
---|
Mulla on useimmat vaatteet kestänyt vuosia. Hyvä niin, koska eipä mulla ole rahaa ostella joka vuosi vaatteita. Niissä vanhimissa kledjuissa (mitkä tosin on ne parhaat, mm. täysin kuluneet harmaat farkut ja Prahasta tuliaisina saatu Praha t-paita) alkaa jo tosin näyttää aika spurgulta. "When I say I'm in love, you best believe I'm in love, l-u-v!" |