Aihe: Disco Ensemble
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Petrukki
23.01.2006 15:34:33
Kuopiossa tuli tämä nähtyä ja kyllä pisti kiinnostumaan. Hyvä livemeininki ja porukka oli suht pähkinöinä. Keikka loppui vain ilkeästi kesken kun laulaja pyritteli mikkiä suhteellisen väkivaltaisesti ja basisti sai päähänsä siitä. Noh, verta tuli ja ei siinä enää bassokomppi pysynyt hallussa. Oli kyllä harmillista, sellane vauhti niillä oli!

Heh! :) Ei ollut eka kerta, tätä on tapahtunut useamminkin.
"pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.!
enemie
26.01.2006 14:38:37
Siis sanoisin että saakelin kova orkesteri.
Ei nyt ihan jokainen suomalaista vaihtoehto rokkia soittava bändi lähe amerikan maalle keikkailemaan.
Muutenkin tosi iskeviä biisejä ja lava-akti on aivan valtaisa kun pojat siellä lauteilla heiluu.Ite olin sitä ruisrockissa todistamassa.
Ei muutakun uutta tuotantoa pojilta kehiin ja pitkää ikää bändille!!
jos olisin nainen...olisin vaarallinen!
nikomati
26.01.2006 15:21:38

Siis sanoisin että saakelin kova orkesteri.
Ei nyt ihan jokainen suomalaista vaihtoehto rokkia soittava bändi lähe amerikan maalle keikkailemaan.
Muutenkin tosi iskeviä biisejä ja lava-akti on aivan valtaisa kun pojat siellä lauteilla heiluu.Ite olin sitä ruisrockissa todistamassa.
Ei muutakun uutta tuotantoa pojilta kehiin ja pitkää ikää bändille!!

olin ruissin keikalta eturivissä, pääsin turun sanomien etusivulle.
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
MV
26.01.2006 17:10:02

olin ruissin keikalla pitissä, lähdin pois kun alko heikottaa.
"Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista.
enemie
26.01.2006 19:11:51

Kunnioitettava asia!!Itse siellä vähän taaempana aihioilla olin ku liian myöhään tultiin paikalle.
jos olisin nainen...olisin vaarallinen!
dictatorsh*t
27.01.2006 15:11:43
Hmm.
Olen tätä kuullut suhteellisen paljon kun oman bändin loput jäsenet ovat kauemmin bändiä kunnelleet ja hehkuttaneet. Ihan hyvää ja menevää kamaa toki, mutta jostain syystä ei ole iskenyt vielä. Ymmärtääkseni kaksi levyä tullut, kummasta kannattaa aloittaa tutustuminen?
Jos täällä edes yrittää mainita jotain perustaitojen tärkeydestä, niin heti on leima otsassa. "Kikkelijatsia vääntävä muniinpuhaltelijahomo".
-ddrum54
carlos
27.01.2006 17:36:31
Hmm.
Olen tätä kuullut suhteellisen paljon kun oman bändin loput jäsenet ovat kauemmin bändiä kunnelleet ja hehkuttaneet. Ihan hyvää ja menevää kamaa toki, mutta jostain syystä ei ole iskenyt vielä. Ymmärtääkseni kaksi levyä tullut, kummasta kannattaa aloittaa tutustuminen?

Niin kuin bändin kitaristi Jussi joskus sanoi, Viper Ethicsilla (debyytti) on parhaimmat biisit muutaman vuoden ajalta. First aid kit on sitten taas ennemminkin tasainen paketti kuin "kokoelmalevy". Itselle kolahtaa Viper Ethics enemmän. Sieltä löytyvät mielestäni ne DE:n helmet, kuten Zombies tai In neon. Toki FAK on myös ollut kovassa kuuntelussa, koska sekin sisältää erinomaisia biisejä.

Vaikeahan tätä on siis sanoa, koska molemmat ovat erinomaisia. Viper Ethicsissa minua kiehtoo sellaiset pienet kitarakoukut, joita Jussi viljelee sinne sun tänne. Toisaalta Miikan ääni on huomattavasti parempi FAKilla. Kuuntele molempia :)
I can't hide but I can run for miles.
blastoff
27.01.2006 19:46:23
Ymmärtääkseni kaksi levyä tullut, kummasta kannattaa aloittaa tutustuminen?

Siitä ensimmäisestä.
Petrukki
27.01.2006 21:48:50
Omasta mielestäni molemmat levyt ovat erinomaisia: ei yhtäkään turhaa tai huonoa biisiä. First Aid Kit on kuitenkin omaan mieleen enemmän.
"pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.!
carlos
04.02.2006 15:39:35
Disco Ensemblellä taitaa kyllä mennä nyt erittäin hyvin. He olivat Hollannissa Eurosonic-festareilla, ja ainakin tämmöinen http://www.drownedinsound.com/content/view/584359 mairitteleva artikkeli sitä koskien löytyi.

Eikä ensi kesänä festarikeikat rajoitu Suomeen: Roskilden ja Hulsfredin festareille bändi on jo buukattu! siistiä!
I can't hide but I can run for miles.
Rattata
04.02.2006 15:44:38
Disco Ensemblellä taitaa kyllä mennä nyt erittäin hyvin. He olivat Hollannissa Eurosonic-festareilla, ja ainakin tämmöinen http://www.drownedinsound.com/content/view/584359 mairitteleva artikkeli sitä koskien löytyi.

Eikä ensi kesänä festarikeikat rajoitu Suomeen: Roskilden ja Hulsfredin festareille bändi on jo buukattu! siistiä!

Mukava kuulla että muuallakin tykätään. Mutta eipä ole yllätys, kyllähän toi DE:n livemeininki on semmosta, että vaikea siitä on olla tykkäämättä.
pellervo
04.02.2006 16:30:42
Disco Ensemble on kyllä rautainen livebändi. First Aid Kit on yks parhaista levyistä pitkään aikaan! FAK ei oo niin hc:ta ku viper ethics mut kannattaa kuunnella molempia.. Ite tykkään enemmän FAK:ista..
nikomati
04.02.2006 16:55:02

Disco Ensemble on kyllä rautainen livebändi. First Aid Kit on yks parhaista levyistä pitkään aikaan! FAK ei oo niin hc:ta ku viper ethics mut kannattaa kuunnella molempia.. Ite tykkään enemmän FAK:ista..

VE-levy on ehkä enempi kuuntelua kestävä levy mielestäni, mutta toki molemmat ovat erinomaisia alpumeja!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
Exhausted
04.02.2006 17:33:26

Molemmat hyviä levyjä, mutta Viper Ethicsillä on parempi meininki
sus
04.02.2006 19:06:29
mun mielestä tää bändi on ihan kauheeta soopaa.
bluus
MV
04.02.2006 21:33:28 (muokattu 04.02.2006 21:33:39)
Hienoa jos alkaa keikkaa pukkaamaan muuallekkin kuin Suomeen...Eiköhän se ala pikkuhiljaa olla aika viedä muutakin kuin heviä rajan taakse.

Potentiaalia kuitenkin on...
"Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista.
Rotulehmä
04.02.2006 22:35:15
Hyvä bändi! Olin ihan myyty viime kesän Qstockin keikan nähtyäni :)
don't mess with me..
_oSKu_
04.02.2006 23:37:35
On kyllä loistava bändi. Livenä en valitettavasti oo päässyt todistamaan mutta eiköhän ens kesänä sitten. Toivotaan.
Fardir
05.02.2006 21:32:13
Tähän mennessä pelkkiä hyviä kokemuksia kyseisestä pumpusta, ostin joskus tuossa kauan sitten First Aid Kitin ja totesin että hemmetin toimivaa tavaraa. Ja aivan tuossa muutama päivä sitten raahasin itseni levykauppaan ja kiikutin kotiin Viper Ethicsin, joka toimi vielä paremmin, jotenkin se on sellaista että sitä ei tuosta levysoittimesta halua edes ottaa pois, aina vaan jaksaa kuunnella "vielä kerran". Harmittaa vaan hieman kun en ole päässyt todistamaan bändiä livenä, mutta eiköhän sekin aika tule.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)