Ta Wicked G 28.01.2006 18:17:47 | |
---|
isäntäki sano että "nymmennään hommiin" mutta perhana, kun nukuin vähän pommiin mutta eipä vituttanu ei ku se on kato rillumarei Viina sen äijän järjen vei mut eipä se mitään, se äijä on ihan gei Fuck the reality! I'm going home! |
oo-p 01.02.2006 17:41:20 | |
---|
isäntäki sano että "nymmennään hommiin" mutta perhana, kun nukuin vähän pommiin mutta eipä vituttanu ei ku se on kato rillumarei Viina sen äijän järjen vei mut eipä se mitään, se äijä on ihan gei (niin se on gei, gei, gei...) Enkä uskoa voi, että jo ku tosissaan, rientäis laulamaan, tällaista lyriikkaa. Terve, ja kiitos kaloista! |
Tempura 04.02.2006 07:45:44 | |
---|
Uus! Aiheena on 14-vuotiaan maailmankuvasta kerrottu rap-henkinen tarina. Mä alotan:
Mutsi sano jou! koulubussiin gou gou gou Ei paljo koulut nappaa, kun meikäpappaa... ..ei valtio määrää, meikä ei orjana häärää Koulussa olis tunti hissaa, ja mullon housuissa ketsuppia THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
NHR 04.02.2006 18:52:42 | |
---|
Mutsi sano jou! koulubussiin gou gou gou Ei paljo koulut nappaa, kun meikäpappaa... ..ei valtio määrää, meikä ei orjana häärää Koulussa olis tunti hissaa, ja mullon housuissa ketsuppia Hissan ope meitsiä dissaa ja koittaa sotkee mun nuppia Mut pari ihan sairasta kissaa on mun luokalla, jou jou jou! Niit en aio tänäänkää missaa, nou nou nou nou nou nou nou! Vieläks mä ehtisin siihen bussiin? Jos vaikka pääsis huomenna... vähä koittaan, kun otetaan kuppia, jou! Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Hissan ope meitsiä dissaa ja koittaa sotkee mun nuppia Mut pari ihan sairasta kissaa on mun luokalla, jou jou jou! Niit en aio tänäänkää missaa, nou nou nou nou nou nou nou! Vieläks mä ehtisin siihen bussiin? Jos vaikka pääsis huomenna... vähä koittaan, kun otetaan kuppia, jou! Oisko jätkil parit savut ladulle tarttis uudet havut mul ei oo fyrkkaa ollenkaan mutsi pihtaa viikkorahnaa jou mathöfakö! |
Tempura 06.02.2006 15:29:28 | |
---|
Oisko jätkil parit savut ladulle tarttis uudet havut mul ei oo fyrkkaa ollenkaan mutsi pihtaa viikkorahnaa jou mathöfakö! Mut meitsi räbäyttää parit biisit Ounaan kaikki huudin tyypit Vois mennä lappiin ampuun poroi Mut meitsi jää tänne kouriin horoi Jou mään molen kurko MC Jaska Vaikka onkin housuissa aika iso lahje THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Alexi_69 07.02.2006 16:12:50 (muokattu 07.02.2006 16:14:51) | |
---|
Mut meitsi räbäyttää parit biisit Ounaan kaikki huudin tyypit Vois mennä lappiin ampuun poroi Mut meitsi jää tänne kouriin horoi Jou mään molen kurko MC Jaska Vaikka onkin housuissa aika iso lahje www.mikseri.net/deathend |
Alexi_69 07.02.2006 16:14:13 | |
---|
Jou jou jou jou, Mä oon vähä pou www.mikseri.net/deathend |
Lennu 10.02.2006 19:37:50 | |
---|
Jou jou jou jou, Mä oon vähä pou ...ttufani, slaissaan lerssii skruudaan maissii blaadaan maissii bumaan skoles gaussii JOU! |
Tietysti Pauligin 11.02.2006 00:14:17 (muokattu 12.02.2006 22:38:32) | |
---|
...ttufani, slaissaan lerssii skruudaan maissii blaadaan maissii bumaan skoles gaussii JOU! E: Ei mitään, perkele. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |