Aihe: Mitä värejä käytät eniten? Mitä värejä vierastat?
1 2 3 4
tigrushka
05.02.2006 11:37:19
Musta on garderoobini peruskivi mutta pidän kovasti myös vihreän eri sävyistä sekä tummista, kirkkaista ja/tai lämpimistä punaisista. Myös epämääräiset ruskehtavanvihertävänharmahtavat ovat aina valttia!

Joskus innostun oranssista, keltaisesta ja turkoosista, aina silloin tällöin vaaleanpunaisesta.

En voisi kuvitellakaan käyttäväni kylmiä pastelleja tai neonvärejä.
I got stripes ^..^
Jani The Rock
05.02.2006 11:48:35 (muokattu 05.02.2006 11:54:55)

Mulla on musta nykyään aika out. Joku musta stetsoni ja mustat bootsit on ihan OK, mutta en mä oikein pidä enää mustia farkkujakaan. Ns. deniminsinistä näkee mun pukeutumisessani paljon, sattuneesta syystä... Samoin harmaata, vihreää, violettia ja turkoosia. Turkoosi on lempiväri, ja sitä on mm. rannekoruissa, bootsinremmeissä ja hattunauhoissa. Ja tiettyjä värejä on myös kiva yhdistellä. Tuossa omakuvassa on oikeastaan aika tyypillistä mun pukeutumistani, myös värien puolesta. (Edit. huom. minä olen siinä se vyölaukuton heppu).

Paidat on sellasia vaatekappaleita, joissa tykkään väri-iloittelusta. Mitä räikeämmän ja eriskummallisemman värinen kauluspaita, sen parempi. Keltapunaruutunen sellanen on tällä hetkellä ykkössuosikki. Tulis vaan kesä, niin pääsis käyttämään sitä.

Pukeutumisessa en vierasta oikeastaan mitään väriä. No, ruskea on sellanen väri että housuissa tai paidoissa en suvaitse sitä, mutta muuten kyllä. Ja sinisestä en oikein kauheasti tykkää, paitsi farkuissa ja farkkutakeissa.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
...And Justice For All
05.02.2006 11:54:48
Mulla on tosi tylsä värimaku, pelkkää mustaa. Musta miellyttää silmää ja on semmonen perusturvallinen väri. Räikeitä paitoja en tykkää käyttää.
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon!
Naama-amis
05.02.2006 12:26:50
Tummaa käytän. Hoikentaa sopivasti jne. Keltasta pelkään koska monet Lamborghinit sekä pääsiäinen ovat keltasia.
tigrushka
05.02.2006 12:43:23
Violetti unohtui! Eniten pidän tummasta, lähes mustasta samettisesta orvokinväristä. Ruskeista miellyttää eniten tumma ja pehmeä kahvinruskea. Sininen on minulle vaikea väri, eniten pidän petrolinsinisestä.

Persikan ja aprikoosin sävyt miellyttävät silmää, mutta eivät sovi minulle. :(
I got stripes ^..^
Milkop
05.02.2006 12:50:47 (muokattu 05.02.2006 12:51:03)

Pukeuden mustaan kunnes tummempaa löytyy. Vaaleanpunainen ei jostain kumman syystä iske :)
lucbass
05.02.2006 14:56:40 (muokattu 05.02.2006 14:57:36)

"kato pitää pukeutua mustaa ku mä oon tr00 hevari.." no ei nyt sentäs mä kyl pukeudun paljon mustaan(kaikki bändipaidat on mustia ku en tykkää oikeen muunväristä) mut tykkään käyttää myös iha suht tavallisia sinisiä farkkuja, mut löytyy myös mustat farkut ja sit on 2 mustaa hupparia ja yks sininen. tykkään myös maastonvihreästä ja käytän semmosia maastohousuja kans. noi on ne perusvaatteet mut muilla ei si ookkaa nii väliä minkävärisiä ne on. ai nii pipo on tummanvihreä.
god hates us all
lucbass
05.02.2006 14:56:59

Pukeuden mustaan kunnes tummempaa löytyy. Vaaleanpunainen ei jostain kumman syystä iske :)

vittu sä kerkesit ensin:D
god hates us all
Bonesaw
05.02.2006 15:04:54
En oikeastaan osaa käyttää mitään muuta,kuin mustaa.
papitsu
05.02.2006 15:30:19 (muokattu 05.02.2006 15:30:48)
Mustaa käytän paljon. T-paitoja on vaikka minkä värisiä, mutta niistäkin tulee yleensä valittua ne kaikkein tummimmat. Farkut on tummansiniset.
THV-Klubi #42 IHFC #5
pardy
05.02.2006 15:51:27

Mielen mukaan menee värit. Pari vuotta sitten kesällä käytin pääasiassa sinisiä vaatteita, kun oli semmosia mukavia sattunut jostain löytymään. Nykyään tummia/mustia/harmaita. Tosin olkalaukku ja pipo on räikeän punaisia, jotka rikkoo tummaa kokonaisuutta kivasti. Oon huomannu että talvisin tulee käytettyä enemmän mustaa ja tummaa yleensäkin kuin kesällä. Tiiä johtuuko sitten jostain piilevästä kaamosmasennuksesta tai jotain.
_pa_
05.02.2006 16:15:38
Musta, harmaa, tummanruskea, denim-sininen, valkoinen, hehkuvan punainen ja oranssi : ) beige errrrriittäin rajoitetusti....

Raidalliset vaatteet sopii mulle parhaiten, oli ne sitten pysty- tai vaakasuorassa
Cujo
05.02.2006 17:21:05
Mie tykkään kaikista maansävyisistä väreistä. Ruskea on etenkin aika lähellä sydäntä (nahkaa tulee aika paljon käytettyä), samoin joku punaruskea tai poltettu oranssi. Mustaa en ole kyllä ikinä sietänyt, talvitakki, puku ja puukengät on vissiin ainoat mustat vaatteeni. Punainen on kanssa ihan mukava, jos sopivasti käyttää, ja kesällä valkoinen on hyvä.

Nyt on tosin päällä raitapaita, jossa on vihreää ja jotain beigeä... :)
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
elinaon
05.02.2006 17:47:44
En oikeastaan osaa käyttää mitään muuta,kuin mustaa.

sama mulla. punanen,harmaa,valkonen ja tum.sininenkin menee, jos mustaa ei ole.

muista väreistä en pidä.
"irtooko? no irtoo, vittu jimiltä pää!"
elbowski
05.02.2006 18:05:12
Tummat värit pääasiassa. Musta, vihreä ja punainen. Vierastan räikeitä värejä kuten keltaista ja oranssia.
Tuhkassa ryven ja todistaa saan
Super-Jari
05.02.2006 18:06:07
Mustaa. Kirkkaita värejä.
Kapina
05.02.2006 20:31:14 (muokattu 05.02.2006 20:33:49)
Musta ja sitten kaikki voimakkaat, yleensä tummat värit, esimerkiksi syvä viininpunainen tai violetti. Ja kaikki muutkin, paitsi sinisestä ja keltaisesta en pidä ja ruskea ja harmaa eivät käy mulle. Ja valkoinen on usein vähän liian elitistinen. Ja kaikkia pastellivärejä inhoan sydämeni pohjasta, ylipäänsä kaikkia liian imeliä ja hempeitä värejä, joo ja beigeä. "Likainen roosa" on poikkeus.
Ei ole olemassa haluttomia naisia. Sen sijaan on olemassa useita naisia, jotka eivät tahdo seksiä juuri sinun kanssasi.
Mimi
05.02.2006 21:24:48
Maanläheiset sävyt, kuten tumma vihertävä ja harmahtava on aika jees, ruskeakin menee, periaatteessa ainakin. Muuten tuppaa olemaan aika tummaa tuo mun vaatekaapin sisus. Muutamia valkeita paitoja löytyy. Olen aika väritön, tarkoituksella. Ainuttakaan kirkasväristä vaatekappaletta ei taida multa löytyä (paitsi valkopunainen kokoa xl oleva itsetehty flanellipaita, jota käytän vain kotona), jotenkin vaan en tykkää väreistä. Vaaleat (siis siniset, vaalean siniset) farkut löytyy, ne on jopa aika kivan väriset. Ja tuon mustan kanssa ei todella ole mittään juttua, että pittäis olla rankka tahi tr00 tahi jottain muuta, mun mielestä tummat värit on vaan ainoita jotka mua pukee. Tosin esim tummansininen (vaikkapa farkuissa) ei mulle käy, ei ollenkaan. Saatan toki olla väärässäkin noitten värien suhteen.
Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari."
Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari."
Mustikkamuffinssi
05.02.2006 21:56:02
Vihreä, ruskea ja keltainen ovat parhaat värit.
Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)