Country Larry 04.02.2006 23:13:57 | |
---|
Saako Suomesta jostain Bossin tremoloa modattuna? On kuulemma muuten oikein hyvä pedaali, mutta volumetaso laskee efektin ollessa päällä. Mikä muu vaihtoehto voisi tulla kyseeseen hintaluokassa 100-150 euroa? Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
jussimus 05.02.2006 00:52:56 | |
---|
Ei mun volumetaso ainakaan laske kyseistä tremoloa käyttäessäni. |
Jucciz 05.02.2006 01:03:34 (muokattu 05.02.2006 01:04:08) | |
---|
Ei mun volumetaso ainakaan laske kyseistä tremoloa käyttäessäni. Koska tremoloa käytettäessä äänenvoimakkuus on perinteisesti tremolon huippukohdissa se, mitä se olisi ilman tremoloa ja muina hetkinä luonnollisesti vaimeampi, "keskimääräinen" kokonaisvolumetaso kyllä laskee - saman huomasin omalla TR-2:llani kun sen vielä omistin. Ainakin Voodoo Labin tremolo-pedaalissa tätä voidaan kompensoida erillisellä volume-potikalla. Hieno keksintö. |
jussimus 05.02.2006 01:22:30 | |
---|
Koska tremoloa käytettäessä äänenvoimakkuus on perinteisesti tremolon huippukohdissa se, mitä se olisi ilman tremoloa ja muina hetkinä luonnollisesti vaimeampi, "keskimääräinen" kokonaisvolumetaso kyllä laskee - saman huomasin omalla TR-2:llani kun sen vielä omistin. Ainakin Voodoo Labin tremolo-pedaalissa tätä voidaan kompensoida erillisellä volume-potikalla. Hieno keksintö. Äh, ei se nyt niin nöpönnuukaa voi olla. |
blastoff 05.02.2006 01:36:00 | |
---|
|
Koska tremoloa käytettäessä äänenvoimakkuus on perinteisesti tremolon huippukohdissa se, mitä se olisi ilman tremoloa ja muina hetkinä luonnollisesti vaimeampi, "keskimääräinen" kokonaisvolumetaso kyllä laskee - No just tätä mä niinku tarkotin. Voodolab ja Trex ja EH olisi siis vissiin vaihtoehdot... Nyt vähän harmiittaa kun myin viime syksynä Roger Mayer Voodoo-viben pois, jossa oli tosi hyvä tremolo, se on vaan niin massiivinen laitos kaiken kaikkiaan että kyllästyin sen roudailuun. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
nro5 10.02.2006 15:45:07 | |
---|
Saako Suomesta jostain Bossin tremoloa modattuna? On kuulemma muuten oikein hyvä pedaali, mutta volumetaso laskee efektin ollessa päällä. C4-modauksen pystyy tekemään itse vaikka pienillä saksilla. Pitäisi olla helppo homma vaikka ei elektroniikasta mitään ymmärtäisikään. Enemmän tietoa täältä: http://www.harmony-central.com/Effects/Data/Boss/TR_2_Tremolo-1.html |