Aihe: Kuinka paljon keikkaa?
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16 17 18
Tankero
03.02.2006 17:52:11
Ansku mietin.....2004 oli yksi.....joo viimevuosi oli hiukka hiljasempaa......

Oli kyse keikoista eikä pamputuksista.
Varmasti, vissiin.
BigPapa
03.02.2006 17:57:50 (muokattu 03.02.2006 17:58:17)

Juu ymmärsin kyllä....ai sulla menee noi pamputukset tollai....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
isojussi
03.02.2006 18:03:29
Joo, on tämä vaan aika erikoinen ala tämä muusikon ammatti, tässäkin asiassa.. :(

JUMALAUTA - sitä mä oon yrittäny taas viikon tolkuttaa......

Mutta eikö asialle voi tehdä jotain?
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Ukko
03.02.2006 18:27:21

JUMALAUTA - sitä mä oon yrittäny taas viikon tolkuttaa......

Mutta eikö asialle voi tehdä jotain?

Voi. Se on vaan yhteistyö kysymys. Eli aika vaikeaksi menee.
Ukko
03.02.2006 18:28:30

Ansku mietin.....2004 oli yksi.....joo viimevuosi oli hiukka hiljasempaa......

Viddu. Mähän teen enempi keikkaa kun sää ja mää en paljon tee.
BigPapa
03.02.2006 18:31:13

Viddu. Mähän teen enempi keikkaa kun sää ja mää en paljon tee.

Et siis pidä luovia taukoja....esim.lunta tai paskaa voi luoda luovalla tauolla.....
Ukko
03.02.2006 18:35:07

Et siis pidä luovia taukoja....esim.lunta tai paskaa voi luoda luovalla tauolla.....

En. Minä painan vaan keikkaa taukoamatta. Tällekin vuodelle saattaisi mahdollisesti olla pari tiedossa 8)
BigPapa
03.02.2006 18:35:53 (muokattu 03.02.2006 18:36:49)

En. Minä painan vaan keikkaa taukoamatta. Tällekin vuodelle saattaisi mahdollisesti olla pari tiedossa 8)

Yes mullakin taitaa olla yksi eli vähän vilkkaampaa tänävuonna taas....; )...alkaa kohta rundaaminen syödä miestä...
Ukko
03.02.2006 18:38:16

Yes mullakin taitaa olla yksi eli vähän vilkkaampaa tänävuonna taas....; )...alkaa kohta rundaaminen syödä miestä...

Joo. Kyllä ensi vuonna olis varmaan tauko-vuoden paikka :/
BigPapa
03.02.2006 18:43:14

Joo. Kyllä ensi vuonna olis varmaan tauko-vuoden paikka :/

Ehdottomasti,koska sitä seuraavana vuonna joutuu tekemään yhden keikan kuitenkin....alkaa jo rasittamaan...50-vuotta tulee täyteen silloin, niin juhlakeikan paikka....taitaa kehitellä vatsahaavaa....
Ukko
03.02.2006 18:46:51

Ehdottomasti,koska sitä seuraavana vuonna joutuu tekemään yhden keikan kuitenkin....alkaa jo rasittamaan...50-vuotta tulee täyteen silloin, niin juhlakeikan paikka....taitaa kehitellä vatsahaavaa....

Voi perskutarallaa. Mullahan tulee ensi vuonna 50-vuotis juhla eteen. Ei siis toteutunutkaan se väli-vuosi tavoite. Nyt kalsarikänniä kehiin että että saa tämän keikka-stressin edes hetkeksi unohtumaan :(
Tankero
03.02.2006 18:59:52
Juu ymmärsin kyllä....ai sulla menee noi pamputukset tollai....

Tais olla sun sitaatti. Vissiin
Varmasti, vissiin.
Tankoprinssi
03.02.2006 19:04:45

Rock-osastolla liksalla ei näytä olevan mitään väliä. Pääasia että on hyvä meininki.

Kaveri omistaa Rock-klubin ja sinne on jatkuvasti itseään tarjoamassa ns "nimettömiä" Rock-bändejä ilmaiseksi soittamaan. Tosin kyllä jotkut humppa-bänditkin sortuu samaan. Varsinkin Elevaaran Merikievarissa niitä kävi aikoinaan ilmaiseksi soitytamassa (mainosmielessä?) ja maksoivat vielä ainakin kahvista.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
BigPapa
03.02.2006 19:05:55 (muokattu 03.02.2006 19:11:00)

Tais olla sun sitaatti. Vissiin

Sinä sanoit noin....ja minä vastasin:

"Juu ymmärsin kyllä....ai sulla menee noi pamputukset tollai...."

Ei kande enää rypistellä, kun sulla on housuissa jo....
poppamies
04.02.2006 09:00:28

Tuli mieleen Arja Saijonmaa , sillä on 32 v. nuorempi pojkevän.

Arjallako "pojkvän"? Olen aina kuvitellut että hällä "flickvän" eikä "pojkvän".
G-strings are for strippers
KoskPaavo
04.02.2006 11:21:18
Kaveri omistaa Rock-klubin ja sinne on jatkuvasti itseään tarjoamassa ns "nimettömiä" Rock-bändejä ilmaiseksi soittamaan. Tosin kyllä jotkut humppa-bänditkin sortuu samaan. Varsinkin Elevaaran Merikievarissa niitä kävi aikoinaan ilmaiseksi soitytamassa (mainosmielessä?) ja maksoivat vielä ainakin kahvista.

Siinä TES.sissähän on tällainenkin v-mainen kohta että promokeikkoja nää sopimukset ei koske. Tuntuu näin entisenä aktiivina sellaiselta että tuollaisella sopimuksella voi pyyhkiä perää.Että tällaista...
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Anonymous-jazz
04.02.2006 16:20:43

Näin musiikinopiskelijana (musiikkiteknologia) ei sivutoimisesti keikkaa ole tullut tehtyä kuin vain tuurauksia. Kuitenkin intin jälkeen ensimmäiset huttulavakeikat tuli tehtyä vasta menneenä syksynä ja kyllähän tuo homma vaikuttaa ihan mielekkäältä.
Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :)
Timi
04.02.2006 16:52:43
Näin musiikinopiskelijana (musiikkiteknologia) ei sivutoimisesti keikkaa ole tullut tehtyä kuin vain tuurauksia. Kuitenkin intin jälkeen ensimmäiset huttulavakeikat tuli tehtyä vasta menneenä syksynä ja kyllähän tuo homma vaikuttaa ihan mielekkäältä.

No niin!Hyvät ystävät.tuossa se taas tuli.Kun on oikea asenne niin ei o mitään väliä mitä skulaa!
EP
04.02.2006 17:06:33
No niin!Hyvät ystävät.tuossa se taas tuli.Kun on oikea asenne niin ei o mitään väliä mitä skulaa!

Hmm..Jaa-a, no asenne pitää kyllä aina olla kunnossa, mitähän toi "skulaa" tässä tapauksessa pitää sisällään?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)