Aihe: Haitariv-tuilu thread
1 2 3 4 516 17 18 19 20
uruttaja
24.01.2006 19:23:15
mä oon muutenkin niin tyttömäinen ja helevetin kaunis, ettei toi enää mitään haittaa. kysy vaikka uruttajalta tai puukkomäkiltä.

Kaunis, jopa häikäisevä.
mack the knife
24.01.2006 19:24:00
Kyllä se on, vähintäänkin.
EP
04.02.2006 20:05:21 (muokattu 04.02.2006 20:06:22)
Em mä tiiä, mut onk's toi hanuristin pahanpäivän varalle?:

http://www.harmonikkahuolto.net/solmutweb/pages/P1260129.html

:)
half
04.02.2006 21:41:17
Em mä tiiä, mut onk's toi hanuristin pahanpäivän varalle?:

http://www.harmonikkahuolto.net/solmutweb/pages/P1260129.html

:)

Se on pieni askel hanuristille, mutta suuri ihmiskunnalle.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
KoskPaavo
04.02.2006 22:32:19
Se on pieni askel hanuristille, mutta suuri ihmiskunnalle.

Hah, pallilta askel tyhjään.... ja taas perikunta laittaa haitarin huutonettiin.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
pekkajau
04.02.2006 22:33:47
Hah, pallilta askel tyhjään.... ja taas perikunta laittaa haitarin huutonettiin.

Heheheeehauhuihohohhouhaatsiih!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
KoskPaavo
04.02.2006 23:13:14
Huomenna on taas naisten merkkipäivä- Kynttilänpäivä.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
poppamies
04.02.2006 23:53:01

Huomenna on taas naisten merkkipäivä- Kynttilänpäivä.
Meinaan kyllä muistaa mutta ne kynttilänpätkät saat kyllä suosiolla unohtaa. Lupaan ja vannon. Kun olen kotona (tai vieraissa) niin kynttilät ei tuu kysymykseenkään.
G-strings are for strippers
EP
05.02.2006 01:57:07
Meinaan kyllä muistaa mutta ne kynttilänpätkät saat kyllä suosiolla unohtaa. Lupaan ja vannon. Kun olen kotona (tai vieraissa) niin kynttilät ei tuu kysymykseenkään.

Sä ootkin basisti.. 8)
baron
05.02.2006 02:06:49

Sä ootkin basisti.. 8)

Mä ihmettelin eilisellä keikalla, miks bändin soundi yhtäkkiä joteskin muuttui, mut sit mä huomasin, että joku "sinisilmäinen" oli hakenut meidän basistia kesken piisin tanssimaan ja se basistimaiseen tyyliin oli myös lähtenyt!
My name is Baron, Sir Baron.
poppamies
05.02.2006 07:29:30

Mä ihmettelin eilisellä keikalla, miks bändin soundi yhtäkkiä joteskin muuttui, mut sit mä huomasin, että joku "sinisilmäinen" oli hakenut meidän basistia kesken piisin tanssimaan ja se basistimaiseen tyyliin oli myös lähtenyt!

Priorisointi on tyylilaji. Tuohon vaaditaan sekä älyä että kokemusta. Kun ootte soittaneet tarpeeks kauan niin kenties pärjäätte sillä pelkällä kokemuksellakin.
EP
05.02.2006 08:12:37

Gentleman on aina Gentleman ja käyttäytyy sen mukaan, herrasmies ei koskaan kieltäydy kun nainen pyytää.. oli sitten kysymyksessä viaton tanssiin kutsu tai mikä tahansa muu..hmm, viehättävän neidon vaatimus..
Tässä on hiuksen hieno ero mikä erottaa Tosimiehen ja tavallisen tossunkuluttajan,
hän toimii jo kun muut vielä ihmettelevät.
Kyseessä olevan soittimen taitaja tietenkin hoitaa homman vaikka tietääkin orkesterin soundin kärsivän merkittävästi, mutta vain hetken.. :)

Henkilökohtaisesti tunnen suurta mielihyvää tapahtuneesta, että jälleen kerran, (itsekin mm. ko. soittimen taitajana) on gollegamme näin hienostuneesti tilanteen hoitanut ja jälleen kerran antanut ylpeyden aihetta ammattikuntaamme kohtaan.
Kun seuraavalla keikalla ripustan bassoni olkapäälleni varmasti tulen muistamaan tämän kertomuksen ja tuskin pystyn estämään liikutuksen kyyneltä vierähtämästä poskipäälleni, toivottavasti Baron, sir Baron lähetät vaatimattomat terveiseni basistillenne, kiitos..
half
05.02.2006 19:25:43

Soundi muuttui vai parani ?
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
AnselmiMaa
06.02.2006 08:01:59
"sinisilmäinen" oli hakenut meidän basistia kesken piisin tanssimaan ja se basistimaiseen tyyliin oli myös lähtenyt!

Me vaihdeltiin joskus soittimia vikasetille. Sillankorvassa mä soitin rumpuja ja yks kouvolalainenmaatalouslomittajaneito hyppäs stagelle ja pyysi tanssiin. Mä lähdin heti!
Join - ehkä en..
tähtivaeltaja
08.02.2006 03:20:40
Pääosin toivoisin keskusteluun osallistuvan henkilöitä jotka eivät juurikaan järjellistä melodian pätkääkään tuosta laitteesta irti saa

okei, öö... ootas. Opettelin Säkkijärven polkan kitaralla, mutta tuntuu/kuulostaa että se olisi helpompi soittaa haitarilla. koska... haitarilla on helpompi säestää itteänsä! baahaha!
Muuta ei nyt oikein keksi.

Mitä ovat ne pikkuhaitarit joita apinat soittaa leffoissa? tuossa lähikirppiksellä on sellanen halpismalli ilmeisesti (25€), ja pitäisi kai hakea pois, hauskannäköinen vehje.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
isojussi
08.02.2006 09:45:36
...Mitä ovat ne pikkuhaitarit joita apinat soittaa leffoissa?....

Nord Lead?
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
poppamies
08.02.2006 11:41:01

..Mitä ovat ne pikkuhaitarit joita apinat soittaa leffoissa? ..

Tarkoita missä kettingin toisessa päässä on poseveivari ja toisessa päässä se haitarillinen apina.
AnselmiMaa
08.02.2006 11:44:14
Tarkoita missä kettingin toisessa päässä on poseveivari ja toisessa päässä se haitarillinen apina.

..haitarillinen apinoita?
Join - ehkä en..
EP
08.02.2006 12:30:23
..haitarillinen apinoita?

Ei mei, ...olla apinoita! (T. Nurmio) :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)