Aihe: nyt tuli V-Amp Pro! Eli kysymykset jatkuu.. =>
1 2
Hornanturska
13.08.2003 19:54:35 (muokattu 13.08.2003 19:55:19)
Eli tuo manuaali on ihan kapulakieltä, mutta kysyn että voisiko joku sanoa SELVÄLLÄ suomen kielellä maallikolle että mitä nuo kaikki liitännät meinaa:
http://www.behringer.com/02_product … odindex.cfm?id=LX1-PRO&lang=eng

olenko käsittänyt oikein, että kun soitan tuon kanssa ihan vaan himassa niin vedän johdon tuosta Analog Line outputista Vahvistimen inputtiin? Saako ton heitettyä jotenkin efektilooppiin? kun soitan kuullokkeilla niin soundit on ihan pirun tykit, mutta kun laitan sen vahvistimeen niin ne menee ihan lössöiksi(Rectifier ei potki niin paljon yms.) Vai onko mun vahvistin vaan paska? Tuon äänenhän saa ulos laulukamoistakin?? että mistäs sitten vedän johdon laulukamojen inputtiin? Prkl. kun olen tietämätön, mutta jos ei kysy niin ei koskaan opi!

kiitoksia jos joku:

A)Sai selvää
B)Jaksaisi vastata.
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
soolo
13.08.2003 20:03:51
Sori en viitti aloittaa uutta keskustelua,mutta missäpäin Suomea on kauppoja joissa voitestata engl-vahvaria.Entäs noi netti osoitteet.Onko engl muuten putkikone?

Niin ja mikä näistä olisi minulle paras vaihtoehto.pod,v-amp vai engl.V-amp olis kyllä halpa
elämä on laiffii
-K-
13.08.2003 20:04:25 (muokattu 13.08.2003 20:07:35)
Joo oikeissa liittimissä olet. Laita vaikka vasemmanpuoleisesta combon efektilenkin paluuseen. (paras soundi). Ei se combon kanssa kuulostakkaan kovin potkivalta.

Itse en tykkään päätteen/kaapin kautta kanssa käyttää kaappimallinnusta (hirveää mössöä). Combonkin efektilenkin paluuseen saan ihan ok:n soundin käyttämällä esim L2-moodin EQ:ta. vähän lisää bassoa ja middlejä.

Todella off topic mutta tämän värkin rectifier mallinnus tökkii. Custom hi gain ja modern hi gain rokkaa =)

Jaa laulukamoihin ?.. Tuota tuota siitä DI-XLR outputista mikserin johonkin kanavaan.
Ei suotta elämys.
Hornanturska
13.08.2003 20:08:26
Custom hi gain ja modern hi gain rokkaa =)

Näin tekee. Rectifier on ainakin mulla vielä tällähetkellä aika "mössöä". Jep eli efektilenkin returniin tuosta Analogi ouputista. jees,jees. pitää lähteä säätämään ja lukemaan manuaalia(itse asiassa aika säälittävä manuaali! ehkä n. 10 sivua ja kaikki jotain kapulakieltä.) En muuten säätänyt niitä sulakehommia yhtään enkä tajua mitään mistään jännitteistä enkä muistakaan. Toivottavasti ei räjähdä.
-K-
13.08.2003 20:11:32
Joo eiköhän ne ole automaattisesti euroopan säädöissä, ja kyllä siitä manuaalista selvää saa.
Ei suotta elämys.
Michi
13.08.2003 21:18:58
Eli tuo manuaali on ihan kapulakieltä, mutta kysyn että voisiko joku sanoa SELVÄLLÄ suomen kielellä maallikolle että mitä nuo kaikki liitännät meinaa:
http://www.behringer.com/02_product … odindex.cfm?id=LX1-PRO&lang=eng

olenko käsittänyt oikein, että kun soitan tuon kanssa ihan vaan himassa niin vedän johdon tuosta Analog Line outputista Vahvistimen inputtiin? Saako ton heitettyä jotenkin efektilooppiin? kun soitan kuullokkeilla niin soundit on ihan pirun tykit, mutta kun laitan sen vahvistimeen niin ne menee ihan lössöiksi(Rectifier ei potki niin paljon yms.) Vai onko mun vahvistin vaan paska? Tuon äänenhän saa ulos laulukamoistakin?? että mistäs sitten vedän johdon laulukamojen inputtiin? Prkl. kun olen tietämätön, mutta jos ei kysy niin ei koskaan opi!

kiitoksia jos joku:

A)Sai selvää
B)Jaksaisi vastata.

Suloista seurattavaa on kun lapsi uuden lelun saa. Ah tulee mieleen ajat kun oman J-stationin kannoin kotiin...
-Up The Irons!-
Hornanturska
13.08.2003 21:34:19
Suloista seurattavaa on kun lapsi uuden lelun saa. Ah tulee mieleen ajat kun oman J-stationin kannoin kotiin...

öh...Kiitos?
Michi
13.08.2003 22:15:58
Ole oikein oikein hyvä. Siis kaikella ystävällisyydellä sanoin tuon :).
-Up The Irons!-
Hornanturska
13.08.2003 22:22:41
Ole oikein oikein hyvä. Siis kaikella ystävällisyydellä sanoin tuon :).

Sen ymmärsin. Onhan tuo aika säätämistä mutta eiköhän tässä ajan kanssa opi ;) Mihinkään ei ole vielä tässä iässä kiire.
Latee
14.08.2003 02:09:55
Hemmetti. Rupes himottamaan tuo V-Amp kun kuulin sampleja ite V-Ampista ja Patcheista. Tuo Prohan on muuten sama mutta liitäntöjä vaan enemmän?
Snowblind
14.08.2003 11:06:37

Arvatkaa jaksaisiko odottaa kuun loppuun että saa rahat V-amp pro:hon.
Joo
PIM
14.08.2003 11:51:38
..kele, tehän olette kohta kaikki myyny mulle jotain;)
Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato,putkikombo.
Latee
14.08.2003 11:59:47
Arvatkaa jaksaisiko odottaa kuun loppuun että saa rahat V-amp pro:hon.

Mullekki tulee kuun lopussa rahaa. Ajattelin kyllä että etsin käytetyn V-Amp 2. Varmaankin joku 100e kannattaa semmosesta maksaa.
tee1
14.08.2003 12:35:18

Tuleeko tuo V-Amp Pro reampingia jotenkin?
Fortune
14.08.2003 12:37:39 (muokattu 14.08.2003 12:37:55)

Ei. Toki se on mahdollista mikserin kautta, niinkuin minkä tahansa vaffistimen kanssa.
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
tee1
14.08.2003 12:39:48

Ei. Toki se on mahdollista mikserin kautta, niinkuin minkä tahansa vaffistimen kanssa.

Ok. No taidan sitten pysyä alkuperäisessä sotasuunnitelmassa ja ostaa PODxt:n perusmallin.
Hornanturska
14.08.2003 15:47:50
Prkl. Noitten kaappimallinusten vaihtamiseksi olisi pitänyt tulla joka ylimääräinen lappunen jossa lukee mikä kaappi on missäkin numerossa. Mutta enpä ole sellaista löytänyt?
-K-
14.08.2003 18:13:43
Prkl. Noitten kaappimallinusten vaihtamiseksi olisi pitänyt tulla joka ylimääräinen lappunen jossa lukee mikä kaappi on missäkin numerossa. Mutta enpä ole sellaista löytänyt?

On se ohjekirjassa, muistaakseni.
Ei suotta elämys.
Miikathebest
14.08.2003 19:49:19

Olenko jotenkin tyhmä kun en oikeen tajunnut?!?!?!
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)