Aihe: Rocktron Gainiac 2
1
Thule
04.02.2006 16:03:54 (muokattu 04.02.2006 16:05:17)
Elikkäs, kokemuksia kaipailisin tuosta varsin edullisesta etuasteesta.

Kuten nimestä jo pystyykin päättelemään, on kapine varmaankin kotonaan metallimiehen räkissä. Mutta onko asia sitten noin? Rocktronin saitin soundiklipin perusteella kuullostaa lähinnä keskinkertaiselta. Ei mitenkään erikoisen hyvä, muttei huonokaan. Olisiko jollain antaa vähän monipuolisempaa äänipätkää? Mieluiten itse soitettu ja äänitetty, että olisi potikoiden asennot ja ne muut kamat tarkkaan tiedossa.

Haussa ei ole mitään tiettyä soundia, vaan lähinnä etsiskelyä että "löytyiskö tästä laitteesta se mun soundi".

Niin joo, ja tuo tulisi siis käyttöön Laneyn TF200:n päätteen kautta.

Edit: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-184256.html
Only a Gibson is expensive enough.
kimurantti1
04.02.2006 17:12:01
Jos Rocktronin sivuilla olevat näytteet ei iske, niin veikkaan ettet ainakaan TF200:n päätteen läpi soitettuna kovin paljon parempaa saa.
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
McNulty
04.02.2006 17:38:21
Itse en ole Gainiac 2 kokeillut, mutta se ensimmäinen Gainiac oli mielestäni aikas onneton. Säröt oli ihan "ok" hi-gain rätinät mutta jos vähänkin puhtaita tarvitsee niin se ei ollut hyvä. Itse hankin viikko sitten Rocktron Piranhan etuasteeksi ja se on kova sana metallin mättämiseen kera asiallisen ja lämpimän putkicleanin.

Gainiac 2:ssa on ilmeisesti sitä ykköstä paremmin toteutettu särö ja clean-osasto. Varmasti kokeiltavan arvoinen laite mutta se ensimmäinen jätti kyllä pahasti kylmäksi.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
McNulty
04.02.2006 18:16:32
Mmh, jaah. No, täytyypä silti käydä kokeilemassa jos jostain päin Tampereelta löytyy noita Rocktronin tuotteita.

Käytettynä voi löytyä. Tietääkseni Rocktronilla ei ole ollut vähään aikaan edustusta Suomessa. Jos on niin kertokaa minullekin?
Thule
04.02.2006 18:25:22
Käytettynä voi löytyä. Tietääkseni Rocktronilla ei ole ollut vähään aikaan edustusta Suomessa. Jos on niin kertokaa minullekin?

Rocktronin sivuilla ainakin sanotaan että Millbrookilta löytyy.
Only a Gibson is expensive enough.
LMN
04.02.2006 18:30:12

Rocktronin sivuilla ainakin sanotaan että Millbrookilta löytyy.

Kyllä, Millbrook tuo nykyään Rocktronia maahan.
Teenage-angst...
McNulty
04.02.2006 18:31:17
Kyllä, Millbrook tuo nykyään Rocktronia maahan.

oho... tämähän on iloinen uutinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)