Aihe: Stephen Carpenter esp.
1
Jake.e
04.02.2006 12:01:47
Onko kokemusta nuista carpentereista? Tekeekö niillä mitään? Lähinnä oon katellu ESP LTD SC-607:skaa.
If you'd been a dog They would've drowned you at birth
-K-
04.02.2006 12:18:04
Ihan kivahan toi on, itse pidän enemmän siitä 27" mallista. Action on aika korkea koska mikit ja talla pistävät vähän liikaa esiin. EMG:istä joko tykkää tai ei, ihan hyvin ne tuossa kepissä toimii. Hinta tuntuu olevan aika korkea yleisolemukseen nähden.

Ibanezia on seiskoista kyllä pakko suositella. Jos haluaa tuon LTD:n specsit niin schecterin hellraiserit kannattaa katsastaa läpi kun nyt joskus suovat rantautua suomeen, ei tarvitse katsella mitään hymiöitä otelaudassa.
Suus kii tai paan sut pesähän !!!
Lego
04.02.2006 12:23:11 (muokattu 04.02.2006 12:23:27)
Melko hinnakkaita ja rumia, ei sopinut ainakaan mulle kouraan kun pikaisesti pääsin jotain seitsenkieli-mallia näpräämään. Ibanezia suosittelen seitsenkieloisista.
pahala
04.02.2006 13:20:32
Stam1nan Hyrde ainakin vetelee tuommosella että eiköhän ne ihan laatupelejä ole, jos käteen sopii.
8)
Skebaristi
04.02.2006 16:09:11

Stam1nan Hyrde ainakin vetelee tuommosella että eiköhän ne ihan laatupelejä ole, jos käteen sopii.

Paras perustelu ikinä. :)
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
Skebaristi
04.02.2006 17:04:53

No meinasin että eiköhän nuo LTD:n kalleimmat mallit ole järkiään laatupelejä. Varmasti sekin jotain kertoo asiasta kun moni nimekäs artisti soittaa niillä, eikä "oikealla" ESP:llä.
Joku Jeff Waters saisi ilmaiseksi minkä tahansa kitaran haluaa, mutta soittaa mustaine LTD:llä.

Asia kunnossa. Kyllähän ainakin testaamani deluxe-sarjan kepit on erinomaisia soittimia.
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)