Aihe: Mitkä mikit "blues" Stratoon?
1 2
McNulty
04.02.2006 14:25:16
Kinman Woodstockit, Fender Texas Special ja Nevalainen Sound of Blues ovat kaikki hyviä mikkejä blues-Stratoon. Itse varmasti päätyisin Kinmaneihin hurinattomuuden vuoksi. Lindy Fralinilta, Rio Grandelta ja Bareknucklelta kannattaa myös tsekata vaihtoehdot.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
Dr. Muff
04.02.2006 15:31:26
Kinman Woodstockit, Fender Texas Special ja Nevalainen Sound of Blues ovat kaikki hyviä mikkejä blues-Stratoon.

Nevalaiset ja Texasit on tuttuja, Woodstockit ovat kiinnostava vaihtoehto. Kerro niistä, olet ilmeisesti testannut kun osasit niitä suositellakin.. Yhdessä testissä (trad mkII/w-stock) sanottiin että melkein pakko rullata volaa alaspäin, muuten esim kaulamikin sävy on liian pistävä.

Toisaalta mä olen kyllä nyt sitä mieltä että mikeistä en 300€ maksa. Ei ne mun mielestä niin paljoa soundia paranna. Fenderillä on hyviä ja ennenkaikkea halpoja mikkejä. Custom '69, '54, 50's Fat ja jo mainitut texas specialsit. Vintage Vibe Guitarsilta saa mimmoset haluaa, halvalla. Ja GFS mikit nauttivat niinkin halvoiksi mikeiksi kohtuullista suosiota.
Let my love open the door.
Country Larry
04.02.2006 16:48:52
Jason Lollar mikit on mun kokemukseen parhaita laadultaan, en tosin ole koskaan omistanut Lindy Fralineja, Dimarzioita ja Seymour Duncaneita sen sijaan useammankin setin. Tietoa Lollareista http://www.hedix.com/fin_pages/lollar.htm

Lollarin telemikit on tosi hyvät, lämmin tasapainoinen soundi vuosikertatyyppiseen makuun. En yleensä jaksa mitään suositella, mutta nämä on kyllä tosi hyviä.
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
weetube
04.02.2006 20:45:30 (muokattu 04.02.2006 20:49:55)
Kinman Woodstockit, Fender Texas Special ja Nevalainen Sound of Blues ovat kaikki hyviä mikkejä blues-Stratoon. Itse varmasti päätyisin Kinmaneihin hurinattomuuden vuoksi. Lindy Fralinilta, Rio Grandelta ja Bareknucklelta kannattaa myös tsekata vaihtoehdot.

hurina strato mikeissä on ominaisuus EI pahe. (ainakaan mun mielestä)

RIO GRANDE kuulostaa ja sivut lupaa hyvää mutta mikit on jotain aivan muuta!
jos hyvää haluaa niin suosittelen edelleen van zandteja.
kaikin puolin parhaita mikkejä mitä eteen on tullut,testatkaa ihmeessä jos mahdollista!
Nevalaiset on kieltämättä jees! (ainakin M.N omissa kitaroissa) :-)
Mmjaah,soitattakos te sitä Rautakitaralanka musiikkia? ...ööh...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)