Aihe: Radio City:kolme kovinta kepittäjää
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Jannipaali
04.02.2006 11:16:06
Tiedän, että Iommi on sillä listalla, mutta ei tämän topicin perusteella näy ääniä saavan. Sitä tarkotin.

Asia on vilpitön.
Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia.
saha
04.02.2006 11:32:02 (muokattu 04.02.2006 11:33:57)
Laihot ja Latvalat listan kärjessä. Ja Hammett ulkomaisista... massan ääni on mahtava, vaikka se ei mistään mitään tajuakkaan.

Itsehän äänestin Mokomat ja Mustainet ja Friedmannit.
>-)))> #2
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
- topl1his
Lord of the strings
04.02.2006 12:08:17
Jukka Tolonen ja Marzi Nyman Suomalaisista. Ulkomaalaisista David Gilmour ja Angus Ypung.
"Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser
terone
04.02.2006 12:08:21
Äänestin , Jari Mäenpäätä (yllätyin, että mies ei ollut listoilla oletusarvoisesti mukana).
olen rohkea ja myönnän etten edes tiedä kuka tämä on . ei tuolla listoilla muutenkaan ollut ketää ketä äänestää.
a dj, a dj, let´s get out of here!!
-Aleksi-
04.02.2006 12:31:34
Jos joku ei äänestä Eddie Van Halenia saa kuonoonsa.
sus
04.02.2006 12:36:46
No kyllä on huonot kolmen kärjet!! aivan surkeaa toimintaa!!
bluus
mikko1
04.02.2006 13:07:49
Jukka Tolonen ja Jukka Suksi Suomalaisista. Ulkomaalaisista David Gilmour ja Josh Homme.
unami
04.02.2006 13:18:33
Tosiaan, ihan älyttömiä tämmöiset äänestykset on. "Tavikset" äänestää juuri jotain Hammettia kun ei muita tunne ollenkaan.

Kyllä minä ainaki tunnen monta "parempaa" soittajaa kuin hammett, mutta mun mielestä paras kepittäjä ei oo se kuka pikkaa eniten nuotteja sekunnissa tai soittaa teknisesti puhtaimmin. ja voi kyllä, äänestin hammettia.
moottorisaha
04.02.2006 13:30:48

Laihot ja Latvalat listan kärjessä. Ja Hammett ulkomaisista... massan ääni on mahtava, vaikka se ei mistään mitään tajuakkaan.

Itsehän äänestin Mokomat ja Mustainet ja Friedmannit.

Massa ei tajua mistään mitään ja itse äänestät Mokoman kitaristeja parhaaksi suomalaisiksi? :)
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
jyri.salonen
04.02.2006 13:33:08

Massa ei tajua mistään mitään ja itse äänestät Mokoman kitaristeja parhaaksi suomalaisiksi? :)

Onko moottorisahalla joku ongelma? Tolleen niinkun yleensä?
Wahi
04.02.2006 13:33:59
Kyllä minä ainaki tunnen monta "parempaa" soittajaa kuin hammett, mutta mun mielestä paras kepittäjä ei oo se kuka pikkaa eniten nuotteja sekunnissa tai soittaa teknisesti puhtaimmin. ja voi kyllä, äänestin hammettia.

Niin siis, sinä et ole kitaristi?
Shine on You crazy Diamond!
moottorisaha
04.02.2006 13:35:33

Onko moottorisahalla joku ongelma? Tolleen niinkun yleensä?

Mitä selität? Mielestäni on vain outoa väittää että massa ei tajua mistään mitään kun äänestä suomalaisista Laihon ja Latvalan parhaiksi, mutta silti itse äänestää Mokoman kitaristeja, jotka ovat ihan perussoittajia.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
jyri.salonen
04.02.2006 13:40:34

Mitä selität? Mielestäni on vain outoa väittää että massa ei tajua mistään mitään kun äänestä suomalaisista Laihon ja Latvalan parhaiksi, mutta silti itse äänestää Mokoman kitaristeja, jotka ovat ihan perussoittajia.

Jos tykkää.
...And Justice For All
04.02.2006 13:47:49 (muokattu 04.02.2006 13:49:04)
EDIT: antaa olla
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon!
unami
04.02.2006 13:51:58
Niin siis, sinä et ole kitaristi?

kyllä olen.
Kasperi Tervonen
04.02.2006 13:58:22
Jucciz on tylsä tusinakepittäjä, jonka soundissa on yhtä paljon munaa kuin kylmässä ranskanperunassa ja jonka soitto hipoo kiinnostavuudellaan matkapuhelimen laturin käyttöohjetta.

+
"What do you mean I ain't kind? Just not your kind." -Dave Mustaine
Stradlin
04.02.2006 14:48:48
No huhhuh mitä touhua jos ei voi kuolleita äänestää...

Niin, eikös tässä nyt oo tarkotus äänestää nimenomaan parasta vielä hengittävää kitaristia. Ainakin radiossa puhuivat "tämän hetken parhaasta".
Ain't It Fun?
John Titor
04.02.2006 15:03:35

4

Marcus Paus. Lopetti soittamisen sen jälkeen kun oli tuon ennätyksen tehnyt, olikos se nyt vähän yli 42 nuottia sekunnissa. Kuulemma hänellä ei ollut enää mitään saavutettavaa kitaran soittamisessa.

Sanotaan nyt sitten tämä vielä kerran - ottakaa se korva käteen ja kuunnelkaa miten se oikeasti soittaa. Se soittaa suunnilleen yhtä hyvin ulos ne äänet kuin Fareri ja silloinkaan siellä ei ole 42:ta ääntä.

Niin, ja ainakaan mielestäni kovin kitaristi ei välttämättä ole se, josta diggaa kaikkein eniten, vaan se, joka osaa eniten, olkoonkin vaikka että musasta ei diggaisi piirun vertaa.
Jzci
04.02.2006 15:23:26

Rupesin itse justiin ettimään, löysinkin:
http://perso.club-internet.fr/fabienm/paus/secret.mp3

Hoho! Tässä oli oikeasti jotain hauskaa, nauratti ihan koko pätkän ajan. Pystyi jopa ihan vaivatta kuuntelemaan biisin loppuun asti, toisin kuin vaikka Farerin "biisejä".
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)