Rattata 16.12.2005 11:42:07 | |
---|
Ei ehkä enää, mutta entäs se järjestetty voitto aikanaan Jyrki Hit Challengessa? Aika moista miimikointia oli. Parrasvaloihin playback-bändinä Maki Kolehmaisen biisillä. "Voittonsa" jälkeen miimikoivat vielä kappaleensa toistamiseen. Ovat minulle playback-bändi vastaisuudessakin, koska siellä oli ihan oikeitakin bändejä lauteilla jotka vetivät livenä. Ja jotka taisivat vielä raukat uskoa että voittoon oli mahdollisuudet. Älkää unohtako. Voi ristus. Vai mietit sinä vielä Jyrkin aikoja?? Siitä vaan sitten. Onko tälle järjestetylle voitolle jotain faktapohjaa, vai kaverilta kuultua? On aika typerää tulla tänne julistamaan tiktakia "playback" -bändinä vain sen takia että itse pidät sitä semmoisena. Mulle se ei ole sitä. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
nikomati 16.12.2005 11:56:08 | |
---|
Voi ristus. Vai mietit sinä vielä Jyrkin aikoja?? Siitä vaan sitten. Onko tälle järjestetylle voitolle jotain faktapohjaa, vai kaverilta kuultua? On aika typerää tulla tänne julistamaan tiktakia "playback" -bändinä vain sen takia että itse pidät sitä semmoisena. Mulle se ei ole sitä. jep. itsekin bändin livenä nähneenä se on kyllä kaukana leipäkistä! Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
oizo 16.12.2005 17:14:27 | |
---|
Ei ehkä enää, mutta entäs se järjestetty voitto aikanaan Jyrki Hit Challengessa? Aika moista miimikointia oli. Parrasvaloihin playback-bändinä Maki Kolehmaisen biisillä. "Voittonsa" jälkeen miimikoivat vielä kappaleensa toistamiseen. Ovat minulle playback-bändi vastaisuudessakin, koska siellä oli ihan oikeitakin bändejä lauteilla jotka vetivät livenä. Ja jotka taisivat vielä raukat uskoa että voittoon oli mahdollisuudet. Älkää unohtako. Hoho! Katkeruutta ilmassa? Se Jyrkin kisan voitto oli ponnahduslauta uralle, mutta aika paljon ovat tytöt töitä paiskineet, jotta ovat saavuttaneet sen aseman Suomen musamaailmassa mitä heillä nyt on. Hatunnoston arvoinen juttu. Nyky-Tiktak on playback -bändistä tosi kaukana. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
MK73 10.01.2006 11:26:06 | |
---|
Tiktak starttaa 20.1. laajalle keikkarundille. Itse aion käydä katsastamassa, miten uuden levyn kappaleet toimivat livenä. Levy antaa odottaa melkoista mättöä, mielenkiinnolla odotan. |
Liver-Box 10.01.2006 12:36:25 | |
---|
Basisti mulle. Jakso. |
oizo 10.01.2006 12:54:58 | |
---|
Tiktak starttaa 20.1. laajalle keikkarundille. Itse aion käydä katsastamassa, miten uuden levyn kappaleet toimivat livenä. Levy antaa odottaa melkoista mättöä, mielenkiinnolla odotan. Juuh kovia ovat tytöt keikkaileen. Eiköhän tuota pari keikkaa tuu itekin käytyä kattomassa tuolta rundilta. :) Toivottavasti tosiaan soittavat paljon uusia biisejä.. Niissä on kyllä potentiaalia kovasti. Jopa parempi levy kuin tuo ympyrää. Mut hei, ei se haittaa! |
Toveri 10.01.2006 13:04:41 | |
---|
Tiktak starttaa 20.1. laajalle keikkarundille. Itse aion käydä katsastamassa, miten uuden levyn kappaleet toimivat livenä. Levy antaa odottaa melkoista mättöä, mielenkiinnolla odotan. Liput Tavastialle hommattu. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
Kulkunen 10.01.2006 14:37:30 | |
---|
Tiktak starttaa 20.1. laajalle keikkarundille. Itse aion käydä katsastamassa, miten uuden levyn kappaleet toimivat livenä. Levy antaa odottaa melkoista mättöä, mielenkiinnolla odotan. Eiköhän tuonne Foxiaan tule mentyä (taas). Toivottavasti ainakin Paha Sana ja Kuka Vaan kuullaan keikkasetissä. Miten Onnikka Korjataan olisi myös kiva kuulla, miten lie toimii livenä. Hyviä keikkoja on tytöillä ollut tähänkin asti, samaa odotan vastaisuudessakin. |
Mrezzye 11.01.2006 13:53:47 | |
---|
Tiktak on uskomaton livebändi. Meikäläisestä tuli "fani" kertaheitolla, kun kuulin miten tiukasti ne vetää keikalla. Hei, ne soittaa oikeesti! Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
MK73 11.01.2006 17:39:22 | |
---|
Tiktak on uskomaton livebändi. Meikäläisestä tuli "fani" kertaheitolla, kun kuulin miten tiukasti ne vetää keikalla. Hei, ne soittaa oikeesti! Sama täällä. Kesällä 2003 menin lopulta Tiksujen keikalle asenteella "jos nyt kävis kattomas, onks niistä mihinkään?" ja Oho! Olin aika ihmeissäni. |
Sarko 03.02.2006 11:31:03 | |
---|
Ehehehehe, onhan hauska bändi. Indeed. Mutta aiheen vierestä: Jyrki Hit Challenge-kisailuhan oli muinoin mitä reiluin foorumi kaikenlaisille yhtyeille, esim. siellä pikkubändien seassa oli kilpailemassa mm. Apulantaa ja Tiktakia. Pelin henki oli hyvä! PS. Ruotomielihän veti JHC-finaalissa 2000, hävis jollekkin Vaasalaiselle-klamy-punkbändille jonka nimen aika on kadottanut. I'm just about oh yeah |
Guitar Hero 03.02.2006 14:15:23 | |
---|
olen aina ollut sitä mieltä, että tiktak on suomen tunnetuin coverbändi :D "Jumalaut mä oon out" |
Sarko 03.02.2006 15:18:52 | |
---|
olen aina ollut sitä mieltä, että tiktak on suomen tunnetuin coverbändi :D I agree, Plussaa tuli! I'm just about oh yeah |
jussimus 03.02.2006 15:22:02 | |
---|
olen aina ollut sitä mieltä, että tiktak on suomen tunnetuin coverbändi :D Mutta tottahan se on. |
Toveri 03.02.2006 16:38:37 | |
---|
Mutta tottahan se on. Niin no, kolme koveriahan on levyille laitettu. Ja potuttaa, kun siirsivät keikkansa tältä viikonlopulta kesäkuulle. :( Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
aivokuolio 03.02.2006 17:17:49 | |
---|
Niin no, kolme koveriahan on levyille laitettu. Mutta jos mietitään että montako muiden tekemää biisiä niillä levyillä on... mustan huoneen testi. |
Toveri 03.02.2006 17:19:10 (muokattu 03.02.2006 17:20:08) | |
---|
Mutta jos mietitään että montako muiden tekemää biisiä niillä levyillä on... ...voidaan todeta, että ollaan mietitty eri asiaa. E: Ja myös se, että sama, tarpeeton keskustelu on käyty jo monesti... Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
oizo 03.02.2006 18:26:40 | |
---|
Coverbändi? Omia biisejähän nuo soittaa, vaikkakaan eivät ole itse niitä säveltäneet. big deal Mut hei, ei se haittaa! |
Coverbändi? Omia biisejähän nuo soittaa, vaikkakaan eivät ole itse niitä säveltäneet. big deal Vähän kuten tämä kännykkä on minun, vaikken sitä omistakkaan? :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
arrgh 03.02.2006 20:04:18 | |
---|
Vähän kuten tämä kännykkä on minun, vaikken sitä omistakkaan? :) Ennemminkin näin: vähän kuten tämä kännykkä on minun, vaikka sen on Nokia valmistanutkin. |