Ben_D 01.02.2006 21:22:47 | |
---|
Kuulostaa kyllä varsin houkuttelevalta. Harmi vaan että on aika kallis(kai se laatu maksaa). Käytettynäkin aika vähän Suomessa liikkuu. Noh, Framus pitää vielä testata. Ei se ole "kun" 200-300 Powerball..Tossa oli hetki sitten käytettynä yksi kappale torilla. |
Skebaristi 01.02.2006 21:26:30 (muokattu 01.02.2006 21:28:25) | |
---|
Ei se ole "kun" 200-300 Powerball..Tossa oli hetki sitten käytettynä yksi kappale torilla. No eihän se kyllä ole, mutta on se kuitenkin :) E: Joo, eipä näkyny savagea enää. Muistaako joku paljonko sillä oli hintaa? Tai mihinkä hintaan noita yleensä liikkuu? |
Ben_D 01.02.2006 21:29:31 | |
---|
No eihän se kyllä ole, mutta on se kuitenkin :) E: Joo, eipä näkyny savagea enää. Muistaako joku paljonko sillä oli hintaa? Tai mihinkä hintaan noita yleensä liikkuu? Tais olla about 1500 euroo. Ne on siinä 1200-1500 käytettynä. |
ballfish 01.02.2006 21:59:17 | |
---|
Itse testasin syksyllä kyseistä nuppia Helsingin Musamaailmassa. Mitäs tykkäsit?? Otatko pihevin?? |
ilpoliekkio 01.02.2006 22:20:25 | |
---|
Kandeeks hommata Fireball jollei tartte Powerballin tai Savagen tuomia lisäominaisuuksia? Jos kerran soundi on öpaut sama. Vai onko Fireballissa jotain tiettyä huonoa mitä noissa muissa ei ole? Fireball on loistava nuppi, jos ei todellakaan vedä muulla kuin säröllä ja välillä cleanilla. Muuta miinusta Fireballissa ei minusta ole kuin että cleanilla ja säröllä on yhteinen eq ja gain, mutta tuokaan ei kyllä minua haittaa oikeastaan paskan vertaa, kun kerran pelkillä säröillä vedän. Awaken the suffering |
Boltsa 01.02.2006 22:26:08 | |
---|
Fireball on loistava nuppi, jos ei todellakaan vedä muulla kuin säröllä ja välillä cleanilla. Muuta miinusta Fireballissa ei minusta ole kuin että cleanilla ja säröllä on yhteinen eq ja gain, mutta tuokaan ei kyllä minua haittaa oikeastaan paskan vertaa, kun kerran pelkillä säröillä vedän. Ja vaikka on yhteinen gain, niin ainakin mun mielestä säröllä gainia saa olla sen verran vähän että myös cleanit pysyvät cleanina. Muistaakseni 2/10 tasolla soittelin ja silloin sitä oli about sopivasti. Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin. |
Spasi 03.02.2006 01:46:36 | |
---|
Sori, mutta pieni off-topic: Missä päin Suomea pääsisi kokeilemaan ENGL Blackmorea?? Turun F-musiikilla on. |
Ja vaikka on yhteinen gain, niin ainakin mun mielestä säröllä gainia saa olla sen verran vähän että myös cleanit pysyvät cleanina. Muistaakseni 2/10 tasolla soittelin ja silloin sitä oli about sopivasti. Juu, Fireballissahan gainit esim. klo 10:ssä on jo helvetin paljon säröä. Tuosta ei paljoa enää pysty/kannata lisäillä, jos meinaa jotain soittaakin. Ja toisaalta taas cleani pysyy suhteellisen puhtaana, vaikka gain olisikin jossain klo 9:ssä. Awaken the suffering |
Nacher 03.02.2006 20:06:39 | |
---|
Itselläni on tuo fireballin gaini yleensä jossain klo 13 ja 14 tienoilla, mutta joo, tykkään säröstä tai sitten se on vain tuota, ettei v30 soundia saa millään tarpeeksi tukevaksi. |
ilpoliekkio 04.02.2006 20:39:31 | |
---|
Itselläni on tuo fireballin gaini yleensä jossain klo 13 ja 14 tienoilla, mutta joo, tykkään säröstä tai sitten se on vain tuota, ettei v30 soundia saa millään tarpeeksi tukevaksi. Kokeileppa, että otat sitä gainia ihan reilusti pois, sinne klo 10-11 tienoille. Ei ole läheskään niin sotkuinen, ja ainakin minulla paljon tukevampi. Awaken the suffering |
pekurides 04.02.2006 20:57:00 | |
---|
Hei, pistäkää oma savage aihe pystyy. Kun ei taho olla varaa ees powerballiin ni voi alkaa... |
pekurides 04.02.2006 20:57:52 | |
---|
eiku mitä vit... no powerballia täs kyseltii kuiteski:) |