Jaska 13.08.2003 22:20:46 | |
---|
Tänään oli Porin Palmgren opiston info/tuntienjako tilaisuus. Kallion Ilpo jäi eläkkeellä keväällä ja hänen oppilaansa siirtyivät Tuomen Jannelle (itse kuulun tähän ryhmään), mutta ammattipuolen lyömäsoitinopettajaksikin paljastui Tomi Salesvuo. Itelle tuli kyllä aika yllätyksenä että mies on Sibiksestä lähtenyt (vai Joensuun konservatorio??) ja tullut Poriin opettamaan. Ei muuta. |
Bacchus 13.08.2003 22:43:00 | |
---|
Tänään oli Porin Palmgren opiston info/tuntienjako tilaisuus. Kallion Ilpo jäi eläkkeellä keväällä ja hänen oppilaansa... Sepä mukavaa. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
kkeppana 13.08.2003 22:53:18 | |
---|
Mikäs tämä Tuomi on miehiään. Itse en ole vielä päättänyt, jatkaako konservatoriossa opiskelua vai ei (3/3 suoritettu), joten kiinnostaisi tietää. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Sepä mukavaa. no eikö olekkin Mikäs tämä Tuomi on miehiään. Itse en ole vielä päättänyt, jatkaako konservatoriossa opiskelua vai ei (3/3 suoritettu), joten kiinnostaisi tietää. En tiedä oikein ittekkään. Ennen se on opettanu vaan klassisella puolella, mutta on kyllä ollu seuraamassa tutkintoja. Mäkin suoritin 3/3 keväällä mutta ajattelin jatkaa ainakin niin kauan että saa teoriasta 3/3sen |
Speedy 14.08.2003 11:25:15 | |
---|
no eikö olekkin
En tiedä oikein ittekkään. Ennen se on opettanu vaan klassisella puolella, mutta on kyllä ollu seuraamassa tutkintoja. Mäkin suoritin 3/3 keväällä mutta ajattelin jatkaa ainakin niin kauan että saa teoriasta 3/3sen Konsaltahan tulee "tolppa ykkönen" eli D-tutkinto, jos siis ootte toisella asteella.. Ja miks se siis lopettaa kesken..? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Wiitala 14.08.2003 13:18:04 | |
---|
Eikös tämä Salesvuo ole ollut Joensuussa vain sivutyönään. Käsittääkseni kuitenkin piti majaa Helsingissä...? Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
Jaska 14.08.2003 16:04:23 | |
---|
Konsaltahan tulee "tolppa ykkönen" eli D-tutkinto, jos siis ootte toisella asteella.. Ja miks se siis lopettaa kesken..? joo siis kyllä jatkan jos aikaa riittää mutta ainakin niin kauan |