_NiXu_ 29.01.2006 16:23:33 | |
---|
Ongelmana on siis näiden kielien räminä. Kielet pitää olla niin ylös nostettuna kuin mahdollista etteivät rämisisi. :/ Muut kielet voi olla huoleti matalalla eikä rämise yhtään. Täytyykö tässä nyt kajota kaularautaan tai johonkin muihin säätöihin? |
moderndrummer88 29.01.2006 19:08:22 | |
---|
Ongelmana on siis näiden kielien räminä. Kielet pitää olla niin ylös nostettuna kuin mahdollista etteivät rämisisi. :/ Muut kielet voi olla huoleti matalalla eikä rämise yhtään. Täytyykö tässä nyt kajota kaularautaan tai johonkin muihin säätöihin? mähän olen vaan rumpali, mutta kuuluko tuo ääni vahvaristakin vai onko kyseessä akustinen? jos sähkis niin kai se on ihan normaalia että ne kielet vähän rämisee, varsinkin halvemmissa kitaroissa mod. huom. ei näin |
_NiXu_ 29.01.2006 20:07:10 | |
---|
Juu.. siis kyseessä on sähkökitara. :) Unohtui tuossa mainita. Räminä kuuluu pelkästään kitarasta. Mutta jos kyseessä on normaali ilmiö sähkikselle ja vielä halvalle sellaiselle niin ei siinä sitten mitään. :) |
moderndrummer88 29.01.2006 20:20:07 | |
---|
Juu.. siis kyseessä on sähkökitara. :) Unohtui tuossa mainita. Räminä kuuluu pelkästään kitarasta. Mutta jos kyseessä on normaali ilmiö sähkikselle ja vielä halvalle sellaiselle niin ei siinä sitten mitään. :) juu, no tuskin tässä sitten mitään ongelmaa on mod. huom. ei näin |
Tietysti Pauligin 31.01.2006 01:54:21 | |
---|
Mutta jos kyseessä on normaali ilmiö sähkikselle ja vielä halvalle sellaiselle niin ei siinä sitten mitään. :) Eiköhän tuo halvoille ole aika yleistä. Koitappa tarkastella onko kaula kiero.. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Stain 31.01.2006 11:27:28 | |
---|
Vie musaliikkeeseen säädettäväksi. It's a bittersweet symphony, this life |
Jag 31.01.2006 13:42:45 | |
---|
Lue kitarakama puolelta FAQ kitaran säätämisestä. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
emee 01.02.2006 18:32:15 | |
---|
Meijän akustinen rämisi aivan samalla tavalla, kaula vino (halppikset perseestä). Kannattaa käydä siellä kaupassa, mistä ostit sen. Jos toteavat vinoksi ja takuu on vielä voimassa, saatte uuden tilalle tai rahat takaisin (vissiinkiin.) |
_NiXu_ 02.02.2006 16:10:07 | |
---|
Nyt on tämäkin ongelma ratkaistu. Säätelin sitä jonkun mainitsemaan kaularautaa ja nyt ei enää rämise. :) Välillä tuntui ettei tiennyt mitä teki, mutta oikeinhan tuota jotain tuli tehtyä kun kerta korjaantu. :P Kiitokset vastanneille. :) |
Mikä kitara sulla on? |
simon cykkeli 08.02.2006 21:43:54 | |
---|
Saattaa olla kielistäkin jos ne ovat liian löysät. itselläni rämisi kun vaihdoin uudet kielet jotka oli paljon löysemmät kuin vanhat.Mutta hyvä jos ongelma ratkesi. Ääliö!! |
ten 09.02.2006 14:56:14 | |
---|
Kannattaa myös koittaa nostaa niitä tallapaloja/tallaa. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |