Aihe: explorer
1 2
Gypsy
09.08.2003 18:40:09 (muokattu 09.08.2003 18:43:24)
Epiphone taitaa olla ainoa merkki jolta löytyy KOPIOITA kyseisistä kitaroista (korjatkaa jos olen väärässä).
Eräät muut valmistajat kuten Hamer, Dean ja ESP ovat kyllä tehneet explorereita, mutta ei varsinaisia kopioita, vaan lähinnä samanmuotoisia kitaroita. Eli siinä mielessä Epiphone on ainoa oikea vastaus.

Burny, tais olla orvilleltakin, fernandes.

Näiltä saa paljon tarkempia explorerkopioita kun epiphonelta

http://www.guitargai.com/html_folder/gai_orvilleA.html#
Booligan
09.08.2003 18:49:47

oon kuullu että X-plorereilla ei muka pysty soittaa istualteen. luulen että ne puhuu paskaa, sillä soittaahan Hetfieldiki sillä istualteen. mutta kysyn kuitenkin asiantuntijoilta: puhuuko ne paskaa, vai joudunko myöntää tappioni?
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Hirvi
09.08.2003 18:58:18

puhuuko ne paskaa, vai joudunko myöntää tappioni?

Puhuvat paskaa. Tottakai sillä voi istualtaan soittaa, miksi ei voisi? Ehkä herkkähipiäisimmät rimputtelijat eivät pysty sulattamaan sen hieman kulmikasta muotoilua.
Vimpo
09.08.2003 19:00:01

Kyllä sillä pystyy istualtaan soittamaan. Mielestäni helpommin kuin esim. Les Paulilla.
Gypsy
09.08.2003 19:12:33
Ikinä en ole explorerista tämmöstä väitettä kuullu. Veen mallisista kitaroista olen kuullu ja se pitääkin siltä osin paikkansa, että esim randy rhoadsillahan ei normaalin kitaran tapaan pysty istualleen soittaan. siis silleen, että jalat on yhdessä ja kitara oikeekätisillä tossa oikeella puolella. Sehän pitää tökätä siihen jalkoväliin
JCM
10.08.2003 06:58:03

Uskon, että esim. ESP custom shop tekee siedettävän kopion Explorerista, kun lyö 5000 taalaa tiskiin... :)

Kävin oman keppini tiedot nakkaamassa tuonne ESPin sivuille eikä hinnaksi tulult kuin "vaivaiset" 3700€.

Huhhuh. Yllätys, en kuitenkaan aivan noin paljoa omastani pulittanut.

Joka tapauksessa olen ylpeä, alkuperäisen ESP Explorerin omistaja. Niin, juuri se "lawsuit" malli.
Käyhän äänestämässä:ROCK
SANTHYR
Hyvä tapa!
Jani The Rock
11.08.2003 10:23:19

Maksoin omasta Aria-exploreristani 180 euroa enkä ole ikinä mihinkään kitaraan niin paljoa ihastunut kuin siihen. Itse asiassa niin paljon, että toinen on jo hakusessa... Mutta jos suoraa kopiota haetaan niin sitten onkin jo vaikeampaa. En ole ikinä tykännyt Epiphonen kitaroista, mutta se Epin korina-Explorer on kyllä ihan hieno. Semmoinen, ja mikit ja muut rensselit vaihtoon, niin siinä olis varmaan exploreeraamista pitkäksi aikaa.
"I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt
soolo
13.08.2003 20:15:11
mitkä mikit noissa on valmiina
elämä on laiffii
mathias
13.08.2003 21:18:55
Omistan Epiphonen Explorerin. Mikit olen kylläkin vaihtanut EMG:n aktiiveihin. Mahtava kitara. Ja kyllä soittaminen onnistuu istualtaankin, vieläpä todella hyvin. Ja soittaahan Mustainekin V-mallista kitaraa istualtaan. Muttaa Dave nyt on Dave...
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
Tinmo
13.08.2003 22:28:02
...Speksejä ja lisää kuvia meikäläisen Fenixista löytyy tuosta allekirjoituksen linkista. Yritän piakkoin kirjoittella laitearvion siitä tänne M.netiin.

Really fine looking LP you got there! Onpa komea! Ja Spekseistä päätellen alkuperäistä kunnioittava, mitä maksoit?
Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa
PIM
13.08.2003 22:45:05
PeteH:llahan näytti olevan myynnissä yksi Fenix Les Paul 500€:lla, ovat ehdottomasti hinta-laatusuhteeltaan parhaita LP kopioita nuo Fenixit.

Fenix löysi juuri pari tuntia sitten uuden kodin ja on nyt matkalla Raumalle, ellei sitten ole jo perillä. Kiitos kaikille kiinnostuneille, joita ehti yllättävän paljon jo ollakin muutaman päivän aikana. Toivottavasti Hamer Special saapuu pian Saksasta lievittämään tätä eron tuskaa.
Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato,putkikombo.
PIM
13.08.2003 23:21:08
PeteH: Millanes Fenix LP sulta lähti Raumalle?

Vanha musta kulahtanut (positiivisessä mielessä) Custom, ilmisesti jostain 80-luvulta kun lapa oli vielä Gibson mallia ja siinä oli oikein sarjanumero.
Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato,putkikombo.
LaXu
14.08.2003 00:10:38
Vanha musta kulahtanut (positiivisessä mielessä) Custom, ilmisesti jostain 80-luvulta kun lapa oli vielä Gibson mallia ja siinä oli oikein sarjanumero.

Mitenhän pitkään noita Fenixeja on oikein tehty?
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)