Aihe: Kypsimmät kepittäjät, yliarvostetuimmat veivaajat..
1 2
sirdickyj
13.08.2003 15:54:27
Pitää aina aiheuttaa eripuraa, joten kysyttäköön yleistä mielipidettä k.o. asioista.

Oma listani;

1. Carlos Santana
2. Kirk Hammett
3. Zakk Wylde (ei kypsä, mutta yliarvostettu)
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Hornanturska
13.08.2003 16:17:08

Haluaisin kuulla kun sinä vedät Zakkin Pinch harmonicit?
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
ICE
13.08.2003 16:21:22
tästähän lähtee taas käyntiin uus vittuilun aihe.

let's have some fun guys!

1. me
2. myself
3. my eye
- sideburns forever -
Härski
13.08.2003 16:21:24
EI ENÄÄ NÄITÄÄÄÄ!
Absoluto
13.08.2003 16:27:36
EI ENÄÄ NÄITÄÄÄÄ!

Samaa mieltä olen.

Ei näitä top-listoja jaksa kukaan enää.
Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori
Kakemakeväke
13.08.2003 16:45:06
Mä en yleensä sano tätä, mutta: "Yhdyn edellisiin."
Sen lisäksi, mä en ilman vitutustakaan viittisi vastata kenellekään, joka ei selvää soittotaitoa ja -tekniikkaa, saatika biisintekotaitoa tunnista. Viittaan nyt siis Carlos Santanan (okei, vituttihan se Zakk Wyldekin...ja Kirk...) topshit-lista-rankkaukseen.
"Hello, I love you, won't you tell me you name..." tai vaihtoehtoisesti: "Piss off, I'm drinking. Piss off, or Die..."
Ossi
13.08.2003 16:46:00

Pitää aina aiheuttaa eripuraa,

Miksi?
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Jucciz
13.08.2003 16:54:13
Haluaisin kuulla kun sinä vedät Zakkin Pinch harmonicit?

Haluaisin kuulla mitä kummallista on Zakkin pinch harmonicseissa verrattuna tavallisiin pinch harmonicseihin, joissa ei ole mitään kummallista.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Hannu H.
13.08.2003 17:48:24 (muokattu 13.08.2003 17:49:24)

Haluaisin kuulla mitä kummallista on Zakkin pinch harmonicseissa verrattuna tavallisiin pinch harmonicseihin, joissa ei ole mitään kummallista.

joskus olen kuullu juttua että niissä ois hirmu vibra...

ja tästähän päästäänkin kätevästi aiheeseen:
täällä on pihalla puolipilvistä ja lämpöä semmoset 22°C. Entäs muualla?
ICE
13.08.2003 18:30:38
ja tästähän päästäänkin kätevästi aiheeseen:
täällä on pihalla puolipilvistä ja lämpöä semmoset 22°C. Entäs muualla?

Täällä on 21°C ja lähes pilvetöntä, vain muutama pieni pilvenhattara taivaalla "rikkoo" tätä elokuista idylliä.
- sideburns forever -
Brian May jr.
13.08.2003 20:20:19
Allekirjoittaneen listassa pidän ainoastaan Kirk Hammettiä hieman yliarvostettuna, onhan se hyvä kitaristi mutta yliarvostettu silti(vaikka Metallicasta pidänkin).
sirdickyj
13.08.2003 20:51:49
Samaa mieltä olen.

Ei näitä top-listoja jaksa kukaan enää.

Ei näissä pidä vastata vaan paska-hyvä asteikolla, voi myös perustella ja esittää näkemyksiä. Sinänsä hassua, että keskusteluforumissa ei sais herättää keskustelua, eikö? Yllättävän moni jaksaa vastata, ettei "jaksa näitä"! Siitä vaan sitten pois!

Keskustelua saa aina herättää! Arvasin että joku sanois "haluaisin nähdä sun soittavan sitä tai tätä"- tyyppisiä juttuja. Huomioiko kukaan, että en ole arvostettu ollenkaan, joten mun on sillon hankala olla yliarvostettukkaan? Jokaista soittajaa arvostellaan nauttimansa arvostuksen tai saavuttamansa menestyksen puitteissa, otetaan esimerkki; jos vaikka Wylde tulis tuntemattomana muusikkona musaliikkeeseen "vähän testaamaan" kun olisin paikalla, niin takuuvarmasti pää kääntyis, kyllä herra kitaraa käskeä osaa! Mutta; omana mielipiteenäni sanon, että nähtyäni esim Pride& Glorya Tavastialla kolme tuntia, loppuivat herran eväät ensimmäisen tunnin jälkeen. Ja koska ukko jamilinjalle lähti, arvostelen näkemääni myös jamikeikan perusteella. Voi vain kuvitella, minkälaisen improvisaatiosirkuksen esim. edeltäjänsä Ozzyn Bändissä, Jake E. Lee, olisi pannut pystyyn. Tai suuresti ihailemani jokapaikanhöylä Richie Kotzen...tai Steve Lukather. Herrat painivat samassa sarjassa, joten heitä arvostellaan samoin kriteerein, ei sen perusteella, vetäisinkö itse samat jutut!

"Yliarvostettu" ei ole sama kuin huono!
Cletus Awreetus
13.08.2003 21:00:45
Pitää aina aiheuttaa eripuraa, joten kysyttäköön yleistä mielipidettä k.o. asioista.

Oma listani;

1. Carlos Santana
2. Kirk Hammett

Kyllähähän nuo kaikki ihan taitavia kitaristeja on, mutta ehkäpä eniten yliarvostettu kitaristi on tuo Santana. Sehän on äänestetty vuosisadan parhaaksi kitaristiksi ja muuta sellaista.
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Brian May jr.
13.08.2003 21:04:54
Kyllähähän nuo kaikki ihan taitavia kitaristeja on, mutta ehkäpä eniten yliarvostettu kitaristi on tuo Santana. Sehän on äänestetty vuosisadan parhaaksi kitaristiksi ja muuta sellaista.

Okei, sitten olen kyllä samaa mieltä allekirjoittaneen kanssa.
Keppi
13.08.2003 22:45:00
Täytyy myöntää, ett itsekkään en kuulu lukeudu Wylden soiton ihailijoihin. Taitava soittaja, mutt tyyli on musta ihan järkyttävä. Jake E. Lee taas kuuluu mun mielestä sarjaan aliarvostetut kitaristit.
Juuup!
sirdickyj
13.08.2003 22:57:03
Täytyy myöntää, ett itsekkään en kuulu lukeudu Wylden soiton ihailijoihin. Taitava soittaja, mutt tyyli on musta ihan järkyttävä. Jake E. Lee taas kuuluu mun mielestä sarjaan aliarvostetut kitaristit.

Jep, kato kun se ei varmaankaan oo aukonu pätään tarpeeks! Antaa musiikin/soiton puhua eikä räkimisen ja leveiden lahkeiden...jotka on kyllä rock´n roll!
PoLFus
14.08.2003 07:39:07

jake on kyllä kieltämättä loistava
~ why everybody always pickin' on me? ~
Keppi
14.08.2003 08:16:43
Mun mielestä Santanan arvostus perustuu lähinnä siihen, ett miehen soittotyyli/soundi on aika omalaatuinen. Santanan soittamat jutut on helppo tunnistaa. Ei se yliarvostus siihen perustu, ett se ois mikään poikkeuksellisen tekninen kitaristi. Kun miettii esim. toista kitara legendaa Eric Claptonia, niin kyllähän Santanalla on paljon persoonallisempi soittotyyli/soundi.

En itsekkään ole ikinä ollut erityisen innoissani Santanan soitosta, mutt kyllähän sillekkin äijälle pitää hattua nostaa.
Juuup!
sirdickyj
14.08.2003 09:29:41
En itsekkään ole ikinä ollut erityisen innoissani Santanan soitosta, mutt kyllähän sillekkin äijälle pitää hattua nostaa.

Kaikille nostetaan hattua, jotka on päässyt musiikilla noinkin pitkälle...tai ylipäänsä yhtään mihinkään! Veikkaisin, että useampikin pikkuskloddi on aloittanut soittamisen Santanan innostamana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)