stratocaster 13.08.2003 16:46:12 | |
---|
Kannattaako jatkaa teorian opiskelua jos on suorittanut pop jazz puolella 3/3? Olen ajatellut mennä musiikkilukioonki. t.13v. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
Tähän voisin heittää jatkokysymyksen: Olen käynyt 1/3 ja 2/3 enkä muista niistä hirvesti (perus jutut mitä oon soittamisessa tarvinnu muistan jotenkin ). Nyt ajattelin jatkaa teorian opiskelua ja enkä oikeen tiedä kuinka toimia. Pitäsikö jatkaa suoraan 3/3:sesta vai aloittaa alusta? |
stratocaster 13.08.2003 20:43:26 | |
---|
Tähän voisin heittää jatkokysymyksen: Olen käynyt 1/3 ja 2/3 enkä muista niistä hirvesti (perus jutut mitä oon soittamisessa tarvinnu muistan ). Nyt ajattelin jatkaa teorian opiskelua ja enkä oikeen tiedä kuinka toimia. Pitäsikö jatkaa suoraan 3/3:sesta vai aloittaa alusta? Kannattaa ottaa 2/3 uudestaan. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
Vilppu 13.08.2003 21:11:04 | |
---|
Kannattaako jatkaa teorian opiskelua jos on suorittanut pop jazz puolella 3/3? Olen ajatellut mennä musiikkilukioonki. Miksi ei kannattasi??? "Sävelten välisissä parisuhteissa on pyritty suosimaan puhtaita ja nuhteettomia muotoja. Siis mieluummin avioliitto ja puhdas kvintti kuin satunnainen ryhmäseksi ja ylinouseva kvartti." -Minna Lindgren- |
stratocaster 13.08.2003 21:51:30 | |
---|
Miksi ei kannattasi??? se on nii mukavaa.. eh.. No pitäshän sitä kaikkee tietää, mutta eikö sitä vois itekki opetella jutut...? Ajattelin käydä vaan kitaratunneilla... Tai sitte meen tolppaan. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
hörhö 14.08.2003 11:32:41 | |
---|
Jos oppiminen kiinnostaa, niin mene tolppaan. Et sinä itse niitä kuitenkaan saa hoidettua. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
Villa 14.08.2003 12:24:03 | |
---|
Kannattaako jatkaa teorian opiskelua jos on suorittanut pop jazz puolella 3/3? Olen ajatellut mennä musiikkilukioonki. t.13v. Jos olet noin nuorena käynyt 3/3-teorian, niin käy ehdottomasti seuraavaksi tolppa. En tiedä, missä musiikkiopistossa olet, mutta kyllä ne kaikki teoria/solfa-aineet ovat ainoastaan hyväksi korvalle. Jos sun on mahdollista käydä sellaista ainetta kuin transkriptio (jossa nuotinnetaan nauhalta kappaleita), niin suosittelen aloittamaan pikimmiten. |
mklami 14.08.2003 14:43:48 | |
---|
Aina parempi jatkon kannalta jos jatkat teoriaa. Siitä ei ole mitään haittaa, päinvastoin. Voihan itsekin opiskella, mutta vaikeampaa se on ja tulokset lähes väistämättä heikompia. Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen.
---
Ei pidä yrittää perse edellä puuhun. |
Bassballs 14.08.2003 16:33:34 | |
---|
Olen käynyt 1/3 ja 2/3 enkä muista niistä hirvesti (perus jutut mitä oon soittamisessa tarvinnu muistan ). Nyt ajattelin jatkaa teorian opiskelua ja enkä oikeen tiedä kuinka toimia. Pitäsikö jatkaa suoraan 3/3:sesta vai aloittaa alusta? Jatka 3/3:en. Ei se ole kovin vaikeaa ja luulenpa, että pärjäät hyvin, vaikka 2/3:n asiat eivät aivan käyttömuistissa satu olemaan. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
Jabbe 14.08.2003 20:05:16 | |
---|
Miksei? |
Ulle 22.08.2003 17:08:31 | |
---|
Jatka 3/3:en. Ei se ole kovin vaikeaa ja luulenpa, että pärjäät hyvin, vaikka 2/3:n asiat eivät aivan käyttömuistissa satu olemaan. Aloitin vasta nyt teorian ja mut pistettiin suoraan 2/3, kun en uskaltanut kylmiltään lähteä 3/3, jonne mua oltiin laittamassa. |