Aihe: Toiset oppivat nopeammin
1 2 3
Sammakko
13.08.2003 18:58:57

olen 13.

Okei oot lahjakkaampi. En tiedä miten tyylikkäästi soitat mutta silti olin sun iässäs vasta alottanut. Mutta onneks musiikki ei oo mitään urheilua missä on kauhee kiire menestyä junnu vuosina. Blueskitaristiksan tullaan vasta 80 vuotiaana (tai no ei ehkä ihan).

Mutta meitsi aikoo tehdä tätä ammatikseni vaikken lahjakas oiskaan. Tulee Hieno fiilis ku ajattelee. Oikeesti jos on unelmia niin kannattaa yrittää lopppuun asti niin ei tarvii jälkeen päin harmitella. Jos vaikka kaikki menis pieleen niin kyllä sitä aina takas jaloille pääse. Kiitokset suomen hienolle sosiaaliturva järjestelmälle. En valita yhtään vaikka suomessa ois kaikki kallista ja korkeat tuloverot. Niitä maskettuja euroja ei vaan aina huomaa. Itse ainakin luotan että jokainen "hukkaan mennyt" euro on jollekkin avuksi. Niinhän se on.
Cletus Awreetus
13.08.2003 21:21:26
Noista sun puheistas päätellen voisi sanoa että sulla on lahjoja, jos neljän vuoden jälkeen osaat soittaa jimiä, jazzia ja muuta vaikeeta ja jos vieläpä sujuvasti, nii sulla on niitä lahjoja vielä enemmän. Mäki pyrin mahollisimman monipuoliseks kitaristiks, sais viel jonkun joka näyttää kunnolla kaikki sointumuunnelmat sun muut ku tos akustises koulutuksessa ei niitä oikeen tuu...

Kyllähän Jimiä ja vaikkapa jazzia pystyy soittamaan helposti semmoset, jotka ei ole kaun soittanut, mutta eihän jazzin soittamisessa ole mitään järkeä jos ei tiedä mitä tekee (siis ymmärtää sävellajinvaihdokset, soinnut + arpeggiot, skaalat yms..) paitsi jos on ihan Django. Kannattaa toki tutustua eri musiikkityyleihin ja muuta sellaista mutta on se aika tärkeää myös tietää mitä niissä melodioissa tai sooloissa tapahtuu.
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Lord of the strings
14.08.2003 16:13:12
jos soittaa apulantaa 7h/d niin tuskin mitään steve vaita tulee.

Jos soittaa Steve Vaita 7h/d, niin Steve muuttuu työttömäksi.
;-)
"Who are you? How did you get in"? "Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)