Aihe: 36crazyfists
1
jarkkkk
12.07.2004 09:01:59
elikkäs onko kukaan kuullut k.o. orkesteria?
just hankein niitten ekan julkasun "bitterness the star" ja
täytyy sanoa et meininki on mitä mahtavin ja laulajalla on mitä omaperäisin ääni.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
WyW
12.07.2004 12:26:48

Eikös nämä Suomessakin käyneet sieltä Kanadan maalta? En kyllä itse käynyt katsomassa. Jänskä ääni kyl.. semmone ihme värinä.
Pööp.
D-Kay
12.07.2004 16:26:39

Eikös nämä Suomessakin käyneet sieltä Kanadan maalta? En kyllä itse käynyt katsomassa. Jänskä ääni kyl.. semmone ihme värinä.

Suomessa kävivät juu ja aikas hyvä keikka oli myös. Laulaja hyvin erikoinen, sekä ääneltään että olemukseltaan. Ja jos pilkkuun kohdistetaan seksuaalista väkivaltaa, niin pojat eivät ole Kanadasta vaan Alaskasta, elikkäs Amerikan Yhdysvalloista.
MYYDÄÄN: Gootti-Les Paul
WyW
12.07.2004 17:07:08

Suomessa kävivät juu ja aikas hyvä keikka oli myös. Laulaja hyvin erikoinen, sekä ääneltään että olemukseltaan. Ja jos pilkkuun kohdistetaan seksuaalista väkivaltaa, niin pojat eivät ole Kanadasta vaan Alaskasta, elikkäs Amerikan Yhdysvalloista.

Vittu oli viimonen kerta ku yritän pätee :>
Pööp.
aleksi
13.07.2004 18:17:07
Hyvä keikka ja muutenkin hyvä bändi.
"open hands to the wind"
cochise
29.01.2006 19:46:46
En viitsinyt tehdä uutta topikkia, joten nostin tämän vanhan.
Hullunyrkeiltä on uutta levyä tulossa keväämmällä(rest inside the flames). Onko muita jotka odottavat yhtä innokkaasti uutta levyä kun minä? Täytyy sanoa että itselleni 36cf kyllä kolahtaa. Tai ainakin"a snow capped romance" on mielestäni todella hyvä levy, toivottavasti tämä uusi on vielä parempi. Uuden levyn muuten tuottaa Sal Villanueva, joka on tuottanut mm. Thursday, taking back sunday..

tässä jotain faktaa: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=46449
--
Matjardo
29.01.2006 20:26:17
Hieno bändi. Laulajalle pisteet todella omaperäisestä äänestä. Ja tämä viimeisin lätty, A Snow Capped Romance, kolahtaa meikäläiseen ihan toden teolla!
Two coke or not two coke?
7-kielinen mies
30.01.2006 12:51:06
A Snow-capped Romance on aivan mahtava levy ja se on ehkä parhaiten miksattu levy ikinä. Laulajalla on todella persoonallinen ääni. Tiukkaa menoa alusta loppuun.
-"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"-
jarkkkk
30.01.2006 16:13:49
minä! olen yrittänyt seurata tilannetta ja toivon jo jotain päivämääriä =)
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
cochise
30.01.2006 19:38:52 (muokattu 30.01.2006 19:57:17)
se on ehkä parhaiten miksattu levy ikinä. Joo, levyn rummut kuullostaa ainakin omaan korvaan ihan parhailta!

e. Rest Inside the Flame — the follow-up to 2004's A Snow Capped Romance — should be in stores in late April or the first week of May... koko artikkeli: http://www.vh1.com/news/articles/15 … 0105/metallica.jhtml?headlines=true
--
obiwan
24.05.2006 15:48:43 (muokattu 24.05.2006 16:00:23)
Nostellaanpa...

http://www.36crazyfists.com/

Eli 36cf:n saitit ovat uudistuneet ja saaneet uuden levyn kansigraffojen mukaisen ulkoasun.

Julkaisupäiväksi Rest Inside the Flames-levylle on varmistunut jenkeissä 12.6. ja Suomessa 14.6.

Sivuilla pyörii myös maistiaisia muutaman biisin verran, tosin duunikoneelta en niitä pääse nyt kuuntelemaan, mutta varmasti hyvää matskua:)

Pitäähän toi lätty hommata, aikaisemmat kaksi levyä ovat potkineet persjeelle hyvinkin rankasti. Milloinkohan näitä jamppoja saisi nähdä taas Suomessakin?

E: Nappasin cdon.comin linkin pois huomattuani, ettei ennakkomyynti olekaan vielä alkanut:)
rather be dead
24.05.2006 16:55:23
Sillon kun 2002 kävivät, niin kävin kattomassa. En pahemmin digannu.
Piepe
24.05.2006 17:51:37
Tästä bändistä en edelleenkään osaa sanoa että tykkäänkö vai en. Toimii ajoittain mut siellä täällä kuuluu sellasia emoscreamonumetal-vivahteita jotka sitten hämmentää. The Heart And The Shape on loistava biisi.
gocreatethenextcraze
wil-le
28.05.2006 10:31:57 (muokattu 28.05.2006 10:34:27)

elikkäs onko kukaan kuullut k.o. orkesteria?
just hankein niitten ekan julkasun "bitterness the star" ja
täytyy sanoa et meininki on mitä mahtavin ja laulajalla on mitä omaperäisin ääni.

pakko alkaa pätemään. eli, eli. tuo bitterness the star ei todellakaan ole ekä julkaisu vaan jo neljäs ja yhtyeen toinen kokopitkä. Ennen staria on ilmestynyt boss buckle ep, suffer tree ep ja in the skin albumi (omakustanteena taisi tosin ilmestyä). toi varhaisempi materiaali on aika äijä hardcorea.

bitterness the star on hyvä levy kuten myös a snow capped romance ja rest inside the flames (ehkäpä yhtyeen paras).

http://en.wikipedia.org/wiki/36_Crazyfists
"My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart"
Paradigma
28.05.2006 17:50:09

Ei hitto. Vähän turhan emoa mun makuun. Örinä on ärsyttävän kuulosta. Puhtaat laulut kastroidun kuulosia. Mut onhan näissä biiseissä mitä täällä sivuilla on, kaikissa jotai hyviä kohtia.

Tyttöheviä?
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846
Max-X
29.05.2006 22:54:25
muutama messevän kuuloinen pätkähän sieltä linkin alta löytyi. bloodwork on silti kovin.

toi äijä ei osaa kyllä yhtään huutaa, mutta laulaa messevästi. messevä on päivän sana.
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
jarkkkk
29.06.2006 19:45:30
pakko alkaa pätemään. eli, eli. tuo bitterness the star ei todellakaan ole ekä julkaisu vaan jo neljäs ja yhtyeen toinen kokopitkä.

ok. olen huono. kiintoisaa tietoa tosin.. mistähän tätä vanhempaa materiaalia löytäisi? laillisesti ei varmaan mistään.. koneella taitaa muuten olla sellanen biisi kuin "enemy throttle" tjsp..

niin, ja jokos uusi levy on tullut hankittua? tänään kuuntelin muutaman kerran läpi enkä oikein osaa sanoa, että mitä mieltä oikeastaan olen. ehkäpä jopa vähäsen pettynyt. täytyy ehkä kuunnella toiset muutama kertaa.. =)
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)