Aihe: Mistä löytäisin muutamia tarvikkeita..?
1
Quu
30.01.2006 12:31:33

Eli Laney TF200:n footswitch ja Yamaha RGX-421:n kampi olisi hakusessa.
Käyhän tuohon Yamahaan toki mikä tahansa painettavaa mallia oleva kampi, mutta mistä niitä löytäisi vasurina? Se tallan reikä johon se kampi tulee taitaa olla 6mm, jos joku muu täällä omistaa Yamahan kitaran jossa on TRS-Pro talla, niin olisin kiitollinen jos voisit auttaa.

Ja sitten jos joku voisi auttaa siinä, että minkälainen footswitch tuohon minun TF:ään kävisi.

PS. Olen miettinyt Ibanezia, koska eikös niillä ole jotkin tallamallit sellaisia joissa on painettavaa mallia se kammen kiinnitys?
Toinen jota olen miettinyt olisi Jackson DK2:n kampi, mutta kävisiköhän se?

Kiitos.
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
Quu
30.01.2006 21:34:38 (muokattu 30.01.2006 21:36:44)

Nonniin, löysin jotain sellaista joka mahdollisesti saattaisi Yamahaani käydä: http://www.allparts.com/categories. … _id=608&cat_name=TREMELO%20ARMS

(tuolta sivulta BP_1000-010)

Vai onko tuo sittenkään sellainen painettava malli?
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
Antti1
30.01.2006 21:42:05
Vai onko tuo sittenkään sellainen painettava malli?

Ei ole. Tuo on sillä "lukolla" varustettu malli. Mä tykkään noista enempi, niin myös Jackson. Iban kammet pitäisi käydä vissiin ihan heittämällä tohon. Jossain, ömm... Kahlerin talloissa oli sellainen hieman liian lyhyt se sisään painuva osa, joten ne ei välttämättä toimi oikein hyvin. Ongelmat niilläkin ilmenee lähinnä kammen heilumisena.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
Jackie
02.02.2006 13:21:18
Danke Schön, eli mun pitäis Levytukulta kysyä kampea tuohon?

No mitä itse olet mieltä?
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
SH1THEAD
02.02.2006 14:40:03 (muokattu 02.02.2006 14:40:23)
laneyn polkimia saa ainakin thomannilta parin kympin hintaan. Eikö sulla ole sitä entuudestaan vai onko nykyinen rikki?
äsh :/
JakeScary
02.02.2006 16:38:47
Danke Schön, eli mun pitäis Levytukulta kysyä kampea tuohon?

Ja myypi se laneytakin, että sieltä kannattaa kysellä niitä footswitchiäkin.
GG
Quu
02.02.2006 20:14:08 (muokattu 02.02.2006 20:18:30)

Perkules kun sinne just tänään soitin ja tilasin kammen, toivottavasti se ny sopii... Kun en huomannu, että myyvät Laneyta, niin eipä tullu kysyttyä kanavanvaihtajaa.
Ja ostin käytettynä tuon Laneyn, niin ei tullu footswitchiä mukaan.
Katselin thomannin sivuja kyl, mutta ei siellä ollut 3nappista (mun silmään ei osunut).

E: Oli mul ihan asiaakin... eli voisiko joku kertoa miten tuon yamahan mikkivalitsin valitsee noiden mikkien välillä?
Elektroniikka on siis H-S-H, master vol ja tone sekä 5-as mikkivalitsin.

Jostain vanhasta kuvastotsta luin, että olis ollu vissiin jotenkin näin:
1. asento: kaulamikki
2. asento: kaula- ja tallamikki puolitettuina
3. keskimikki
4. keski ja tallamikki puolitettuina
5. tallamikki

Jos jollain on tarkempaa/oikeampaa tietoa, niin kiitollinen olisin.
kimurantti1
02.02.2006 22:12:42 (muokattu 02.02.2006 22:12:52)
Katselin thomannin sivuja kyl, mutta ei siellä ollut 3nappista (mun silmään ei osunut).

Laneylla ei taida ollakaan kun 2- ja 4-nappisia footswitchejä. TF200:n käy 2-nappinen. Toinen nappi vaihtaa pääkanavia ja toinen nappi määrää kumpi särökanava on päällä.
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
SH1THEAD
02.02.2006 22:28:16
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kaksi nappia on ainakin minun laney TF200:n polkimessa. Tiedä sitten noista TFX:stä, että olisko niissä efekteille jotain nappeja, mutta sun taitaa olla pelkkää TF:ää, eli kaksnappinen käy.
äsh :/
Quu
03.02.2006 00:03:25

ok, kiitos.
Luin vaan (muistaakseni) Laneyn sivuilta, että 3way footswitch.
Tuossa: http://www.laney.co.uk/show_prod.php?title=TF200-II
Tosin tuo on TF200-v2, mutta kait se pääpiirteissään on sama.

Sitten kun joku vielä auttaisi mua ton Yamahan mikkikytkentöjen kanssa (tämä on puhtaasti mielenkiinnosta, soundit on hyvät, tiesin tätä tai en).
kimurantti1
03.02.2006 18:27:33
Luin vaan (muistaakseni) Laneyn sivuilta, että 3way footswitch.

3-Waylla tarkoitetaan, että on kolme toimintoa. Noita kolmea toimintoa taas pystyy ohjaamaan kahdella namiskalla. Onhan se toki vähän harhaanjohtava nimitys.

Eikö Yamahan sivuilla ole kytkennöistä mitään tietoa?
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)