pasikaikkonen 29.01.2006 14:39:21 (muokattu 29.01.2006 14:52:45) | |
---|
Tzäp ! Taitaa olla tuo hughes & kettner suht tuntematon merkki täällä päin. Näitä vermeitä ei taida hirveästi suomenmaassa pyöriä, vai olenko väärässä ? Onkohan siihen syynä laatu, huono saatavuus vai pelkkä tietämättömyys tällaisen merkin olemassaolosta. Ovat kai kuitenkin ihan ammattitason vermeitä ? Koskapa pidän tuollaisesta vahahtavasta luukista niin tuo qt 600 head on kyllä aika makea. vaikka siinä onkin tuo tuningvalo etupaneelissa :D kuvia ja manuska: http://www.hughes-and-kettner.com/products.php?mode=doc&id=47# ja siihen kaveriksi kaappi vaikkapa qs 2115 pro: http://www.hughes-and-kettner.com/products.php?mode=tech&id=50SPINAL TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!!
oulunseudulla asuvat kosketinsoittajat, jos kuvauksessani olevat musatyylit kiinnostavat niin otappa yhteyttä !!! |
Basismi 29.01.2006 23:01:42 | |
---|
Kyllähän HK:n comboja ainakin pyörii joka paikassa. Ainakin isompien kaupunkien musaliikkeistä pitäisi löytyä. Näissä exoottisemmissa bassokamoissa on se ongelma, että merkkejä ja malleja on enemmän kuin suomessa basisteja. Viistous helpottaa soittamista! |
DieGr 30.01.2006 12:31:43 | |
---|
Kyllähän HK:n comboja ainakin pyörii joka paikassa. Ainakin isompien kaupunkien musaliikkeistä pitäisi löytyä. Näissä exoottisemmissa bassokamoissa on se ongelma, että merkkejä ja malleja on enemmän kuin suomessa basisteja. Joo kyllä tuo pitää paikkansa. Ihan kuin nuo HooKoot olisivat vähentyneet viimevuosina kaupoista. Ja muutenkin silmistä... |
naigou 31.01.2006 13:27:57 | |
---|
Kokeilin Kaisaniemen musafasulla juuri tuota 600;sta ja 8x10´kaappia. Kuullosti mielestäni erittäin hyvältä! Paljon eri säätöä ja putki(etuaste) pörinää sillain hyvällä tavalla. Harkitsin jopa hankintaa, mutta olin juuri ostanut vahvistimen, niin ei sit. Mutta todella kivat äänet. Olisi mukava päästä kokeilemaan keikalla tollaista. Toisaalta kaverini vieressä oli sitä mieltä, että "kuullostaa transistorilta", mutta niihän se puoliksi onkin. Nuppi oli muistaakseni jotain 1700€ ja kaappi pitkälti yli 1000€. Eli laatua luvassa. Möllisty. |
pasikaikkonen 31.01.2006 13:59:20 | |
---|
Tzäp ! T-kaupan hinta tuolle (qt 600 head) nupille on näköjään 1.155e SPINAL TZÄP !!!
oulunseudulla asuvat kosketinsoittajat, jos kuvauksessani olevat musatyylit kiinnostavat niin otappa yhteyttä !!! |
oo-p 31.01.2006 17:37:41 | |
---|
Kyllä näitä pikkuhiljaa alkaa liikkua markkinoilla, ja suosio on tasaisessa nousussa. Laatu ei ainakaan ole syynä siihen että näitä ei ihan joka paikassa näy. Oma H&G:ni on ainakin mahti-peli, keski-euroopassa kuuluu olevan jo melko kuuluisa merkki. Tuolta löytyy hughes & kettner vahvistimien esittely--> http://www.musiikkikullas.fi/vahvistimet.htmTerve, ja kiitos kaloista! |
pasikaikkonen 31.01.2006 22:18:48 (muokattu 31.01.2006 22:19:51) | |
---|
Tzäp ! kun viimeksi kullakselta kysyin, niin oli vain merkin kitara faffarita siel. Mutta pitääpä taas käydä kiusaamassa liikkeen setiä. jos sais laitteet kokeiluun muutenkin kuin, no tilattanko sulle semmonen :D ymmäärän toki liikkeen sedän haluttomuuden tilata kokeiluun jotain tavaraa ja setti jää sitten nurkkiin pölyttymään, jos en pidäkkään siitä. juup se on näitä periferian ongelmia :( mutta toisaalta oulun soitin ja tarvike puodissa on noita SWR kaappeja ja nuppeja vaikka kuinka hyllyssä. nekään ei halpoja ole ( ainakaan siellä .. joten tinkiä kannattaa jos sellaisen haluaa) SPINAL TZÄP !!!
oo-p 01.02.2006 17:10:42 | |
---|
Terve, ja kiitos kaloista! |
pasikaikkonen 01.02.2006 23:36:50 | |
---|
Tzäp ! juup jos on, niin se ei sattunut silmään siellä, vaikka kiertelin tänään liikkeen läpi. ...vähän turhan pienikin se ois... ( ehkä juuri siksi en sitä siellä nähnyt :D ) SPINAL TZÄP !!!
PasiB 02.02.2006 08:40:31 | |
---|
Tzäp ! juup jos on, niin se ei sattunut silmään siellä, vaikka kiertelin tänään liikkeen läpi. ...vähän turhan pienikin se ois... ( ehkä juuri siksi en sitä siellä nähnyt :D ) Tzäpsis vaan. Olen huomannut myös, että nettikaupassa olevia vermeitä ei ole Torikadulla. Nettikauppahan on useamman kaupan yhteinen, kai ne toimittaa tavarat yhteisesti jostain päin maailmaa. Kaikki mitä haluan tehdä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa. |
Tzäpsis vaan. Olen huomannut myös, että nettikaupassa olevia vermeitä ei ole Torikadulla. Nettikauppahan on useamman kaupan yhteinen, kai ne toimittaa tavarat yhteisesti jostain päin maailmaa. niihän se toki on... :P Terve, ja kiitos kaloista! |
Värinä 02.02.2006 11:21:13 | |
---|
niihän se toki on... :P Eikös tuo ole aika yleistä nettikaupoille. Myydään tuotteita, mitä ei ole edes maassa ja sitten toimitus venyy kuukauteen tai jopa kahteen... Rock and/or Roll |
pasikaikkonen 28.08.2006 00:26:17 (muokattu 28.08.2006 00:38:05) | |
---|
jahas, sorry nosto mutta aika kysyä uudestaan vielä kerran... eli löytyykö QS 2115 Pro kaapista tai muista sarjan kaapeista kokemuksia. mulle on tulossa toi yamahan bbt500h nuppi ja haluaisin selvitä yhdellä kaapilla. tuo nuppi antaa 2 ohm / 500w ja tässä kaapissa ohm lukema on 2,8 / 750w joten ainakin paperilla näyttää kohtuu hyvältä. ...kertokaapa jos olen väärässä noiden laitteiden sopivuudesta toisilleen. SPINAL TZÄP !!!
pardy 28.08.2006 16:06:42 | |
---|
jahas, sorry nosto mutta aika kysyä uudestaan vielä kerran... eli löytyykö QS 2115 Pro kaapista tai muista sarjan kaapeista kokemuksia. mulle on tulossa toi yamahan bbt500h nuppi ja haluaisin selvitä yhdellä kaapilla. tuo nuppi antaa 2 ohm / 500w ja tässä kaapissa ohm lukema on 2,8 / 750w joten ainakin paperilla näyttää kohtuu hyvältä. ...kertokaapa jos olen väärässä noiden laitteiden sopivuudesta toisilleen. Luultavasti se kaapin kuorma on ~2,67 ohmia. Mutta hyvin toimivat yhteen. |