Aihe: soittimet eri vireessä
1 2 3
Jäärä
02.02.2006 09:41:37
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Jäärä
02.02.2006 10:57:52
Hä? Ootteko oikeasti olleet osallisena tohon?

Kyllähän tolla pääsee jo Pauligin Juhla Mokka-mainokseen!

Visio:

Notefix katselee kaihoisasti harmaata, syksyistä merta joltain kallion päältä ton biisin soidessa taustalla. Päällään Notefixilla on norjalaisvillapaita.

Seuraavassa leikkauksessa Notefix on jossain puupaneelilla verhotussa (mielummin jossain hirsiseinäisessä) avarassa, hieman hämyisessä työhuoneessa (kynttilät voisivat olla kova juttu tässä), katselee nuottia mietteliäänä ja siemaisee välillä kahvia.

Biisi feidataan taustalle ja alkaa selostus:

"... jo lapsena onnistumisen elämyksiä ja mulle tuli sitä kautta intohimo musiikkiin. Onnistumisen riemu tuli siitä, kun oivaltaa jonkin asian."

Tässä kohtaa musaa nostetaan ja näytetään Notefixia soittamassa flyygeliä hiljaa ikäänkuin keinuen biisin tahdissa, silmät kiinni tietysti.

Taas feidataan biisi taustalle. Notefix siemaisee hieman kahvikupistaan (oikeastaan se o sellainen mukimallinen, josta nousee höyryä, katsoja saattaa melkein haistaa kahvin tuoksun.

"Oivalsin tavan, jolla musiikkia tehdään. Minua on aina kiehtonut suomalaiskansallinen polyrytmiikka ja siihen päälle laulettu ahdistus ja kaipuu."

Perinteellä ja tinkimättömyydellä. Tietysti Pauligin.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
paavi
02.02.2006 11:04:23
Notefix on selvästi löytäny nyt jotain! Oon vähän kuullu, että narulle päästetään nykyään epävireisiä kitaroitakin...
...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains.
Notefix
02.02.2006 14:45:12 (muokattu 02.02.2006 15:14:55)

Hä? Ootteko oikeasti olleet osallisena tohon?

Kyllähän tolla pääsee jo Pauligin Juhla Mokka-mainokseen!

Hohohohohohoho...en mä tiedä mikä toi on. Parasta pitkään aikaan.

Täs on toinen, enjoy:

www.kolumbus.fi/xenoble/tt.mp3
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
baron
02.02.2006 17:03:22

Täs on toinen, enjoy:

Miks sä paljastat kaikki meidän tulevan humppalevyn piisit ennen ilmestymistä?
Vai onks tää markkinointia?
My name is Baron, Sir Baron.
Veruon
02.02.2006 17:17:01
Onko kyse tällasesta jutusta:

Mitä hittoa!! Ihan kun tuossa ois toi harmonikka ja laulu iha epävireessä! Vai oonko mää vaan kuurosokea? Enkä yritä nyt tässä hifistellä muille.
Member of DX-7 mafia
baron
02.02.2006 17:24:22

Mitä hittoa!! Ihan kun tuossa ois toi harmonikka ja laulu iha epävireessä! Vai oonko mää vaan kuurosokea? Enkä yritä nyt tässä hifistellä muille.

Ei, mun kiipparit on ihan vireessä, muut on epävireessä!
Jemo
02.02.2006 19:17:12

Ai, mun sävelkorva otti just osumaa. Ja kovaa. Tuo basso! Argh! Viekää se pois! :D

-Jemo
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
joelr
02.02.2006 20:19:18
Onko kyse tällasesta jutusta:

Tämä taitaa olla sitä progressiivista musiikkia.
NeonKnight
04.02.2006 10:58:15
Tuossa on jotain aivan uutta ja hienoa. Että voi soittaa tuolla tavalla "väärin" ja kuitenkin kuulostaa siltä että noin se kuuluukin soittaa. Tuo on taidetta.

Missä se basso menee?
Ossi
04.02.2006 22:29:27

Täs on toinen, enjoy:

Psykedeelistä musaa, joka on tulossa taas muotiin. PK-seudulla trendi elää vahvasti mm. Haukilahden suunnalla.

Muuten, kyllä kitarallakin pystyy myrkyttämään kohtalaisesti: m-net miitin Samba Pa Ti.

Taitolaji :)
Säröpedaalit on syvältä.
baron
05.02.2006 00:05:42

Psykedeelistä musaa, joka on tulossa taas muotiin. PK-seudulla trendi elää vahvasti mm. Haukilahden suunnalla.

Muuten, kyllä kitarallakin pystyy myrkyttämään kohtalaisesti: m-net miitin Samba Pa Ti.

Taitolaji :)

Hyi sua:-)
poppamies
05.02.2006 08:59:42

Täs on toinen, enjoy:

Miten tuo on toteutettu? Laulaja tietenkin laulaa oikein ja Baron soitta niin kuin vain Baron soittaa ja sitten basso laitetaan sattumanvaraiseen vireeseen ja soitetaan nuoteista täsmälleen niin kuin siinä seisoo? Näinkö?
G-strings are for strippers
Veruon
05.02.2006 12:50:25
Annas kun veikkaan miten tuo on toteutettu:

Laulaja tietenkin laulaa oikein ja Baron soitta niin kuin vain Baron soittaa ja sitten basisti soittaa ensimmäistä kertaa elämässä nauhantonta bassoa ja soitetaan nuoteista täsmälleen niin kuin siinä seisoo? Näinkö?
Member of DX-7 mafia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)