Jyrsia 01.02.2006 17:42:04 | |
---|
Elikkäs..Mikä on teidän mielestänne Kesän paras festivaali?? Ite Tykkään aika paljon tuosta Ilosaarirockista.. :) |
MrHands 01.02.2006 17:43:22 | |
---|
aajee rantarock |
hanhjelm 01.02.2006 17:46:01 | |
---|
Halisten hulinat! On kansainvälinen meisinki! |
Paijukainen 01.02.2006 17:49:18 (muokattu 01.02.2006 17:50:27) | |
---|
IBBF mm. monipuolisuudesta, ja jos humalaiset firmaseurueet pöytineen eivät häiritse keskellä yleisöä paikkoja viemässä. eipä ole tähän mennessä vielä kaataneet. Viime vuoden Milleriä voi vain kaiholla muistella. /tosin enhän mie näillä kansanmusiikkikekkereillä ole vielä koskaan käynyt, jotta voihan siellä olla. Porin katukonsertit ovat myös parasta mitä varsinkin rahatta saa. "Vain jazz huuhtoo pois arkielämän pölyn" -Art Blakey |
Järvihirviö 01.02.2006 18:01:26 (muokattu 01.02.2006 18:02:43) | |
---|
Koneisto ja Pori jazzhole! |
McNulty 01.02.2006 18:07:16 | |
---|
Omat Grillijuhlat kavereiden kanssa Alajärven rannalla tai jonkun takapihalla. Musiikista saa silloin päättää itse (tai joskus jopa on musisoitu itse), safkat, juomat, ihmiset ja käymälätilat ovat parhaita mahdollisia. Muut festarit jää kylmästi häviäjiksi. Sitä paitsi ne on helvetin kalliita... Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
etnopoju 01.02.2006 18:10:36 | |
---|
festarit on enimmäkseen rahastusta, joten en juuri käy. en aio ainakaan noilla "isoilla" pahemmin käydä. aika helvetin kallis tekosyy juoda perseet ja törppöillä kännissä pitkin maita mantuja. saman voi tehdä ilmaiseksikin. |
secondarymind 01.02.2006 18:13:43 | |
---|
festarit on enimmäkseen rahastusta, joten en juuri käy. en aio ainakaan noilla "isoilla" pahemmin käydä. aika helvetin kallis tekosyy juoda perseet ja törppöillä kännissä pitkin maita mantuja. saman voi tehdä ilmaiseksikin. Pontikkaako polttelet itsekasvatetuista perunoista?:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Jag 01.02.2006 18:50:41 | |
---|
Älkää nyt pilatko hyvää keskusteluaihetta perseilemällä. Festareista ei itsellä pahemmin kokemusta ole. Tulevana kesänä on jonnekkin päin lähdettävä. Todennäköisesti Joensuuhun suuntaan. onhan se totta, että ne perseet voi vetää muuallakin. Mutta musiikki humalatilassa (sopivassa) kuulostaa paljon paremmalta (mielipide kysymys. Ei rueta tästä kinaa). Ja mukavahan sitä on röytää muutaman kymmenen tuhannen muun ihmisen kanssa. Ihminen kun on sosiaalinen eläin. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Faces. Ehdottomasti. Esiintyjät aina positiivisia yllätyksiä. Interiööri mitä kaunein. Ja suurin osa yleisöstä haisevia hippejä. hyvä, hyvä. Talvi nielaisee meidät |
JOO100 01.02.2006 19:03:35 | |
---|
Alkaa Festarit pikkuhiljaa kyllästyttämään, vaikka en olekaan kuin kolme kesää vasta kiertänyt eri festareilla. On se touhu kuitenkin jo sen verran nähtyä, että ei jaksa kiinnostaa. Bändejä on kuitenkin kiva kattella aina. Ens kesänä tarkotus käydä vaan Provinssissa. Ekaa kertaa sinne päin. Romantikkoitkijät #44 |
carnation 01.02.2006 19:07:52 | |
---|
festarit on enimmäkseen rahastusta, joten en juuri käy. en aio ainakaan noilla "isoilla" pahemmin käydä. aika helvetin kallis tekosyy juoda perseet ja törppöillä kännissä pitkin maita mantuja. saman voi tehdä ilmaiseksikin. Rahastusta, no jaa. Mielestäni festariliput ovat yleensä melkoisen halpoja kun ottaa huomioon millaisia nimiä Suomessakin yleensä pyörii. Ja festareilla on mukava hengailla ja seikkailla vaikkei itse musiikista niin välittäisikään. Bändien katseleminen on tosiaan välillä mitä sattuu, kun yleisömassat ja känniääliöt on sitä luokkaa ettei keikasta ja musiikista nauttimisesta meinaa tulla mitään. En pidä jos on liikaa ihmisiä. "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Prowleri 01.02.2006 19:31:16 (muokattu 02.02.2006 12:51:59) | |
---|
Kesäfestareista ehottomasti Qstock. Sopivan iso pieni festari, intiimi mutta näkee isojakin kotimaisia. Tosin viime kesänä taisi olla 15000 lippua myyty. Noh, hyvässä kaupungissa ja viel käytännössä keskustassa. Däigä! |
Aakoo 01.02.2006 19:51:36 | |
---|
Onkos kyse noin niinkuin yleisesti vai viime kesältä? No ihan sama helppo vastata Provinssi. a) lähellä b) en ollut viimekesänä muualla c) Nine Inch Nails d) Tähän asti ollut aika hyvä fiilis.. Leirintärahastus alkaa tosin &#tutamaan hiljalleen.. e) Mukava alue f) Rennot järjestelyt Ylivoimaisesti huonoin festari missä on erehtynyt käymään on ruisrock.. Järjestelyt on niin syvältä kuin vain olla ja voi. Paikka on tosin aika makea ja esiintyjät yleensä aika jees, mutta järjestelyt koko kaupungissa on olleet aina onnettomat |
arancia 01.02.2006 20:00:29 | |
---|
Ilosaarirock ehdottomasti fiiliksen ja järjestelyiden takia. Pitkäaikainen haaveeni on pukeutua gorilla-asuun. |
aleksi 01.02.2006 20:05:45 | |
---|
Noista isommista ei ole muuta kuin Provinssissa tullut käytyä. Ensi kesänä saattaa olla järjestyksessään neljäs reissu sinne. Ilosaari on toinen festari, joka on esiintyjensä puolesta myös kiinnostanut jo pidemmän aikaa, mutta pitkän välimatkan takia ei ole vielä tullut lähdettyä. Muut isommat on vähän mitä on. Niissä joutuisin varmaankin juomaan paljon enemmän, että sietäisin sitä musiikkia. Lippujenhinnat tottakai on myös melkoinen este. Vähän olen jo valmiiksi hirvitellyt tuota Provinssin ensi kesän lippujen hintaa, nehän ovat jo viiden vuoden ajan nousseet tasaisesti. Esiintyjistä se on aina kiinni viitsiikö lähteä vai ei, vaikka kyllähän noilla saattaisi mukavassa porukassa muutenkin viihtyä, mutta tosiaan ilmaistahan tuo ei ole, joten ihan siksi ei viitsi reissata. Aika rankkoja, noin fyysisestikin, tuppaavat nuo välillä olemaan. "Open hands to the wind." |
Wiitala 01.02.2006 20:06:27 | |
---|
Kaustisen KaMu-pippalot ovat meiningiltään parhaimmat, mutta jos kaipaa muutakin musiikkityyliä kuin kansanmusaa, niin Provinssin löisin seuraavaksi listalle "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
juici 01.02.2006 20:18:23 | |
---|
Ens kesänä pitänee järkätä omat festarit ja käydä sitten yksillä itse järkätyillä. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
StoRBa 01.02.2006 20:26:34 | |
---|
Annan ääneni Tuskalle läheisen sijainnin ja ihanan metallisen esiintyjälistan ansiosta. |
Johnny99 01.02.2006 21:50:30 | |
---|
festarit on enimmäkseen rahastusta, joten en juuri käy. en aio ainakaan noilla "isoilla" pahemmin käydä. aika helvetin kallis tekosyy juoda perseet ja törppöillä kännissä pitkin maita mantuja. saman voi tehdä ilmaiseksikin. Näin on. Omat grillijuhlat hyvien kavereiden kera on se oikea tapa viettää kesää. Myykää mulle pink paisley tele/strato |