Aihe: Kompuraa hankkimassa
1 2
saha
01.02.2006 13:37:38
MXR Dynacomp, onko mistään kotoisin? Ajattelin kyhätä mokoman itse, kun sattui passelisti löytymään skema ja layoutti tonepadista.

Tiedän kyllä mitä kompura tekee, mutta en oikein hahmota miten se tarkalleenottaen kuuluu kitarasoundissa. Teenpä moisen ja kokeilen, niin selviää.
>-)))> #2
"Lilla flicka ju sitta mej knulla. Smiling faces your 'round and around.Scoogie darling saa tyttö maa pyllyyn. Come on baby my kukkuu is on."
päänahka
01.02.2006 17:12:11
MXR Dynacomp, onko mistään kotoisin? Ajattelin kyhätä mokoman itse, kun sattui passelisti löytymään skema ja layoutti tonepadista.

Tiedän kyllä mitä kompura tekee, mutta en oikein hahmota miten se tarkalleenottaen kuuluu kitarasoundissa. Teenpä moisen ja kokeilen, niin selviää.

Sama kävi mullakin mielessä. Pitäisiköhän sitä väsätä samanlainen.
Soolot on perseestä. AKKK #7
Juzpe
01.02.2006 17:50:21

No noh.... Ei lainkaan huono vaan ihan paska :) Värittää soundia tökynä , toimii vain hevi mättöön demppi soundia kaivamaan.

Jaa... velipojan settiin sattumalta kuuluu ko. kommentin saanut sininen boxi. Kyllä se sillä ihan mallikaasti rautalangaa ja rognrollia vetelee, pro-tason soundeilla. Eikä se kyllä siinä setupissa ainakaan ääntä juuri väritä. Saattaapi olla sitten ympäristöstä riippuvainen juttu.

Yks kompura viä jota muistaakseni ei o mainittu on DOD:n Milk Box, ei omia kokemuksia (en käytä kompressoria), mutta ilmeisesti kokeilemisen arvonen vehe.
"I don't get into fights, I look for them" - Chris Holmes, WASP
niskel
01.02.2006 17:55:22

Ääninäytteitä löytyy osoitteesta www.musiciansfriend.com .

Itse ainakin olen ollut omaan lootaani tyytyväinen. Rautalanka tyylilajina, tosin käytän kompuraa siinä aika vaihtelevasti. Enemmän soitan ilman.
Ei ole nauhakaiun voittanutta!
saha
01.02.2006 18:25:25 (muokattu 01.02.2006 18:27:26)
Sama kävi mullakin mielessä. Pitäisiköhän sitä väsätä samanlainen.

Juuri passelisti tein tilauksen musikdingiin, niin otinpa dynankin osat samaan syssyyn :)

Ääninäytteitä löytyy osoitteesta www.musiciansfriend.com .

Itse ainakin olen ollut omaan lootaani tyytyväinen. Rautalanka tyylilajina, tosin käytän kompuraa siinä aika vaihtelevasti. Enemmän soitan ilman.

Oma lajini on niin kaukana rautalangasta kuin voi, mutta luulisi kompuralle olevan käyttöä mätössäkin. Jospa sillä tasoittelisi sen vähänkin dynamiikan sooloista pois.
>-)))> #2
"Lilla flicka ju sitta mej knulla. Smiling faces your 'round and around.Scoogie darling saa tyttö maa pyllyyn. Come on baby my kukkuu is on."
niskel
01.02.2006 19:30:15
Oma lajini on niin kaukana rautalangasta kuin voi, mutta luulisi kompuralle olevan käyttöä mätössäkin. Jospa sillä tasoittelisi sen vähänkin dynamiikan sooloista pois.

Jep, uskoisin kyllä pelaavan. Uraltone Jr:n olen vetänyt joskus huvikseen etuastesärölle vääntämällä siitä gainin kaakkoon ja levelin pedaalista täysille sekä kompression minimille. Tulee aikalailla enemmän säröä kuin ilman.

Ainakin Albert Järvinen on joskus lukemani mukaan käyttänyt Dyna Compia.
Ei ole nauhakaiun voittanutta!
päänahka
01.02.2006 20:36:13
Juuri passelisti tein tilauksen musikdingiin, niin otinpa dynankin osat samaan syssyyn :)

Entä piirilevy, tilaatko valmiina vai teetkö itse? Mietin tässä että pitääkö koululla käydä kaivertamassa vai mistähän sen hommais.
Soolot on perseestä. AKKK #7
saha
01.02.2006 21:01:03
Entä piirilevy, tilaatko valmiina vai teetkö itse? Mietin tässä että pitääkö koululla käydä kaivertamassa vai mistähän sen hommais.

Koitan saada amiksessa olevan kaverin tekaisemaan sen minulle.

Muussa tapauksessa taidan kokeilla täpläkuparilevyä(järkihän siinä lähtee, mutta so not) tai syövyttelen ite mokoman pcb:n.
>-)))> #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)