Aihe: Ravintolat kiinni aikaisemmin
1 2 3 4
Shaft
12.08.2003 22:46:22
..ja olisin niin kovin katkera jos jollain oliis hauskaa siinä vaiheessa vielä kun itse on kotona pukemassa pyjamaa päälle.

Joillakin voi tietysti olla hauskaakin, mutta monesti jengi on joskus kahden jälkeen ihan **tun niiteissä tai muuten pihalla. Jos se nyt sitten on hauskaa..

Yöbussit ja junatkin ovat välillä lähes käyttökelvottomia, kun meininki on kuin sikalassa.
kivi
13.08.2003 00:01:39 (muokattu 13.08.2003 00:10:35)
Tää on varsin kaksipiippuinen kysymys. Totta kai kannatan aikaisempia keikkoja, eikä se pakollinen keikkapaikassa renkkuminen mitenkään nastaa enää aamuyöllä oo, odottamassa että jengi häipyy että saa purkaa lavan ja lastata auton tönimättä. Mutta. Mutta.

Toisaalta, mulle kapakkaan meno ei juuri koskaan oo illan loppu, vaan illan alku. Eli en koskaan "ota pohjia", vaan mieluummin lähtisin kapakasta neljän jälkeen aamulla vielä jatkoille, ja sitten aamukahdeksan maissa kotiinpäin, jos vain mahdollista. Ja vaikka olis keikka pääkaupungissa, on liki mahdoton ehtiä lastata ja purkaa autoa ja tuoda sitä vuokraamon kanssa sovittuun parkkiin (tai edes kantajia takaisin kämpältä), ja silti ehtiä kapakkaan. Eli ravintolailta saattaa hyvinnii alkaa Lostarin (tai olosuhteista riippuen Manalan) jonosta, heti töiden jälkeen.

Hm. Yleensä tosiaan (jos kapakka kuvioon edes kuuluu, täällä maalla ei mun aikataululla sinne juuri onnistu ehtimään; eli siirrytään suoraan vaiheeseen 2) se kapakka on ensin, ja omat pullot säästetään siihen kun ei enää itkemälläkään muualta saa. Suomen yöt on pitkiä, ja päivän päätteeksi on hauskempi ottaa häppää, kun on seuraava päivä aikaa toipua:-)

Mutta joo - pointti oli se, että mulla on vaikeuksia nykyiselläänkin ehtiä kapakkaan ennen valomerkkiä, aivan samoin kuin jostain syystä mun tv näyttää pelkkää ostoskanavaa ja deittichattia, eikä kaupungissa kotiin koskaan kulkenut kuin taksi, tai aamun ensimmäinen bussi. Salakapakatkin tuntuvat kadonneen; niissä sentään oli ohjelmaa ja aina tuttuja aamuun asti.

Ehkä mulla on eri työaika ihan luonnostaan? :-)

Hm. Eikö voitaisi sulkea soittopaikat aiemmin, ja sitten asiallisemmin juomiseen keskittyvät paikat jatkaisivat siitä..? Tehtäisiin keikoista se pohjienottopaikka..?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Lennu
13.08.2003 00:34:23

Hm. Eikö voitaisi sulkea soittopaikat aiemmin, ja sitten asiallisemmin juomiseen keskittyvät paikat jatkaisivat siitä..? Tehtäisiin keikoista se pohjienottopaikka..?

Mä komppaan.
Humppapoliisi
13.08.2003 08:44:18 (muokattu 13.08.2003 08:44:40)

... mutta monesti jengi on joskus kahden jälkeen ihan **tun niiteissä tai muuten pihalla. Jos se nyt sitten on hauskaa..
älä yleistä.
Kepes 'em All
Bluesmies
14.08.2003 19:03:11
Eli en koskaan "ota pohjia", vaan mieluummin lähtisin kapakasta neljän jälkeen aamulla vielä jatkoille, ja sitten aamukahdeksan maissa kotiinpäin, jos vain mahdollista

Eikö sua ikinä väsytä????? Epänormaalia!!
Kitara on tyhmä!!
JCM
14.08.2003 19:13:52

Mitä mieltä olette siitä, kun Vanhala ja Hyssälä ehdottelevat ravintoloiden sulkemisaikojen aikaistamista?

Kannatan. Kahdelta saisivat mennä kiinni. Ei ole järkeä kukkua ravintoloissa enää sen jälkeen, sitä varten on jatkot. Nykyään jatkot tahtovat venähtää pitkiksi kun ne aloitetaan vasta klo 05.00. Hoho.

Mieluummin kai sitä käy soittamassakin ihmisten aikoihin, ja katsomassa muita bändejä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)