Veikko 01.02.2006 02:00:53 (muokattu 01.02.2006 02:12:29) | |
---|
Tutkailepa hieman, millaista Metallican suosio oli jo ennen Black Albumia ja mieti uudelleen, olisiko yhtye voinut valua "unohdettujen joukkoon" sellaisesta tilasta, vaikka ura olisi loppunut neljänteen levyyn. Joo kyllä mää tutkaillu olen kyseistä pändiä varsin kauan. Black-albumihan Metalican nosti suuren yleisen tietoisuuteen. Tämä pitkälti sen takia koska Blackin kappaleita soitteiin radioasemilla ja tätä kautta orkesteri sai suuren määrän uusia faneja. Tolla levyllä Metallica nousi vasta oikeasti maailmantietoisuuteen. Ehkä unohdettujen joukkoon sanavalintani oli hieman liian kärjistetty, mutta ymmärtänit mitä ajoin takaa. EDIT: säätö juopukaa viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno |
moottorisaha 01.02.2006 09:22:09 (muokattu 01.02.2006 09:22:38) | |
---|
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Brian May jr. 01.02.2006 10:35:55 | |
---|
Vettä! |
moottorisaha 01.02.2006 10:39:49 | |
---|
Urgh, joskin Hetfieldin laulu vähän riipaisee. Parantunut mielestäni viime kiertueelta. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Hetfield 01.02.2006 14:30:21 | |
---|
Toi kertausharjotus vielä kuulosti laulunkin puolesta hyvälle. En tiiä sit miks se kuulostaa niin oudolta tossa livepätkässä. Larssi paukutti kyl ihan mukavasti. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
Voineeko tuosta biisilistasta päätellä mitään itse bändin suhtautumisesta St. Angeriin? |
HaloOfFlies 01.02.2006 14:56:56 | |
---|
Voineeko tuosta biisilistasta päätellä mitään itse bändin suhtautumisesta St. Angeriin? Aivan, ei muuten yhtään biisiä tuolta levyltä. Kuten ei ollut myöskään noissa Rollareiden lämmittelykonserteissa. First they steal your mind and then they steal your soul |
Brian May jr. 01.02.2006 15:21:15 (muokattu 01.02.2006 15:21:42) | |
---|
Aivan, ei muuten yhtään biisiä tuolta levyltä. Kuten ei ollut myöskään noissa Rollareiden lämmittelykonserteissa. Virallisella albumikiertueella listassa oli St.Angeriltä 2 biisiä. EDIT: ja tarkoitan siis St.Anger- albumikiertuetta :) Vettä! |
meitu 01.02.2006 16:12:54 | |
---|
Kyllähän ne stanger-kiertueella soitteli epäsäännöllisesti ainakin unnamed feelingiä, some kind of monsteria, dirty windowia, sweet amberia. Ne jotka soittaa ne tietää |
aivokuolio 01.02.2006 16:15:49 | |
---|
Jotenkin huvittaa kun monesti näkee bändien olevan riemuissaan siitä että settilista muuttuu, ja samalla Metallica vetää jo kolmattakymmenettä vuotta joka keikalla niitä forwhomthebelltollseja ja seekanddestroyta. Luulisi pikkuhiljaa kyllästyttävän... mustan huoneen testi. |
ozz3 01.02.2006 16:16:04 | |
---|
Kyllähän ne stanger-kiertueella soitteli epäsäännöllisesti ainakin unnamed feelingiä, some kind of monsteria, dirty windowia, sweet amberia. Näin on. Mun mielestä Angerin biisit toimi hyvin livenä. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
Brian May jr. 01.02.2006 16:26:16 | |
---|
Näin on. Mun mielestä Angerin biisit toimi hyvin livenä. Kyllä Frantic oli aika messevä. Vettä! |
emee 01.02.2006 18:22:30 | |
---|
Metallican paras levy ehdottomasti Kill 'em all! Parhaat biisit Hit the Lights (ihan paras!), the Four Horsemen, Jump in the Fire.. Sitten toisiks paras levy Master of Puppets, nimikko kappale on tosi hyvä, kuten myös The Thing That Should Not Be, Welcome Home (Sanitarium), Leper Messiah sekä Disposable Heroes. Kaikkein parhaimpia on kuitenkin Metallican ensimmäiset demot. Jamesin ääni on sitä jotain |
pahala 01.02.2006 18:37:45 | |
---|
Itse olen aina pitänyt Lightningista eniten. Mahtavat biisit ja tylyt soundit. Varsinkin kitarasoundit ovat rautaa. Asettuu sopivasti raa'an Kill em allin ja äärimmilleen hiotun Puppetsin väliin. FFWF kovempaa levynavaajaa ei ole eikä tule, nimibiisissä lienee Hammetin paras soolo ja Creeping Deathissa on niin hittikertsi etteihän tuollaista ole edes black albumilla. :) 8) |
The Man 02.02.2006 06:38:34 | |
---|
hetfieldin ääni on kuulostanut omituiselle siitä lähtien (livenä siis) kun siirtyivät vissii uusiin nauhotus metodeihin....jotenki laulu on hirveän pinnassa.....ja liekkö elämän tapojen muutoksella ja vähemmällä keikkailullakin tekemistä asian kanssa.... oli miten oli mutta pidän jokaisesta metallican levystä...kill em all on ollu se kaikkein vaikeiten avautuva levy mutta nyt ku oon valaistunut ni oon huomannu että sitä voi kuunnella kuinka paljo tahasa kyllästymättä....st.angerin ihme rummut kuulostivat alussa kummallisilta........ja odotan uutta albumia kuin lehmä kesää ja myyn vaikka munuaisen että saan sen.... |
HaloOfFlies 08.02.2006 16:18:03 | |
---|
First they steal your mind and then they steal your soul |
Hetfield 16.02.2006 21:43:11 | |
---|
Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
reino 16.02.2006 21:57:36 | |
---|
Vitut, sano Vatanen |
Tympee Huttunen 16.02.2006 22:34:25 | |
---|
Mielenkiintoista. Muuta en sano. Juuri näin. Itse vähän uumoilin negatiivisia asioita tuohon raskaamman puolen ketjuun. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
ps3t 17.02.2006 17:55:58 | |
---|
Rick Rubin on nyt siis varmasti tuottajana. Tää on kyllä viikon paras uutinen! Teknisyys on perseestä. |