Ville81 11.08.2003 13:45:23 | |
---|
Tykkään soitella monenlaista musaa. Kitarassa on ykskelaset Texas Special-mikit ja semmonen SRV-saundi olis vähän hakusessa, tarttis saada hienot puhtaat saundit. Ja trankkupeliä olen ajatellut. Eikä mallintavaa. Tech21 Trademark 60-comboa ajatellut, mutta viime säätämiskerralla en saanut siitä mitään oikein irti. Millasta peliä suosittelisitte? Hinta täytyy jäädä alle tonniin. |
Keppi 11.08.2003 14:05:37 | |
---|
Tech 21 on hyvä, jos kerran pitää olla trankku. Eikös tosin sekin ole tavallaan mallintava? No mutt anyway...siinä on hyvin sitä dynamiikkaa trankkuvehkeeks. Tietysti jos ihan viimeisenpäälle puhtaita haluu, suosittelen ennemmin putkistyrkkaria. Joku Fenderin combo esim. Itelläni on tollanen HotRodDeluxe ja siinä on musta tosi hyvät puhtaat. Taitaa suomessa maksaa vähän yli ton tonnin?! No on sitt nää Deluxen "pikkuveljet" Blues Junior ja Pro Junior, jotka on kans tosi hyvä äänisiä vehkeitä! Juuup! |
soolo 12.08.2003 21:22:23 | |
---|
entäs noi säröt elämä on laiffii |
Boge 12.08.2003 21:35:11 | |
---|
hot rod deluxe oli ainakin viime viikonloppuna hesan fasulla 799e, itse ostin vuosi sitten 999e. Ton styrkkarin säröjä joudut luultavasti maustamaan pedaalilla, joten luulisi jäävän silti alle sen tonnin. Kyllä siitä semmonen kevytroso irtoaa. silakka :/#/: |
Jani The Rock 12.08.2003 23:23:18 | |
---|
Jos pitää olla trankku niin sitten Fender. Tech 21:sen puhdas soundi on kyllä yllättävän OK mutta säröosasto ei oikein toimi meitsille. Jos putkipeli käy, niin Peacey Classic on hyvä ja halpa. Tai vaikka Delta Blues. Fender Hot Rodit tuntuu käytettynäkin olevan turhan kovissa hinnoissa. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
BaariMikko 13.08.2003 00:32:56 | |
---|
Osta multa Fenderin Champion 30... "Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan" |
Insane Kane 13.08.2003 09:16:51 | |
---|
Eikös noissa Ampegin pikku putkicomboissa olis namu puhdas?? Hintakin on alle tonnin. Hyvä puhdas soundi=Putki vaffari!!?? Vitusti säröä perkele!!! |
Jani The Rock 13.08.2003 09:59:35 | |
---|
Mulla oli Ampeg J-12T. Se oli täysin paska. Poltti saatana putkia koko ajan, rutisi ja rätisi. Meinasin tulla hulluksi sen kanssa. En suosittele. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
Insane Kane 13.08.2003 10:15:51 | |
---|
Mulla oli Ampeg J-12T. Se oli täysin paska. Poltti saatana putkia koko ajan, rutisi ja rätisi. Meinasin tulla hulluksi sen kanssa. En suosittele. Käytikkö huollossa? Mikä oli vika? Sinun kama listassa on tuo Peavey Classic 30, joka tekee juuri tuota samaa?...(tai ainakin olen kohdannut noita maanantaiyksilöitä) En ole tosin omistanut kumpaakaan... Vitusti säröä perkele!!! |
Pekkatapio 13.08.2003 10:44:19 (muokattu 13.08.2003 10:44:46) | |
---|
Mulla on vissiin sitten keskiviikkoyksilö tuosta C30:sta, neljä vuotta samoilla pääteputkilla kevyesti. Mutta itse asiaan: Saakohan noita Lab Series -vahvareita Suomesta päin, HarmonyCentralissa (yllätysyllätys) kehuivat juuri tuota puhdasta suondia, ainakin L5-mallissa (BB King). Ja jokunen väitti saaneensa mukavia säröjä sitten pedaaleilla irti. |
Saakohan noita Lab Series -vahvareita Suomesta päin, HarmonyCentralissa (yllätysyllätys) kehuivat juuri tuota puhdasta suondia, ainakin L5-mallissa (BB King). Ja jokunen väitti saaneensa mukavia säröjä sitten pedaaleilla irti. Nämä lienee niitä 70-80 luvun transukomboja - saattaa löytää käytettynä. Tulin kun melkein kutsuttiin ! |
Keke Urlaub 13.08.2003 10:54:58 | |
---|
Tech 21:sen kamppeita pitää vaan osata säätää tarpeeksi. Itse loihdin täsmälleen SRV:t tuosta tm10:stä. Happy with what you have to be happy with. |
Kitarasankari 13.08.2003 12:16:20 | |
---|
miksi ei putkivahvistinta?? trademarkin hintaan saat jo ihan hyvän putkikoneen ja sielta se SRV-soundi saattaapi löytyä vähän helpommin. itelleni pitäis perjantaina tulla tollainen fenkun hot rod dlx, joten suosittelen sitä. pitkällisen testisession tuloksena sen valitsin ja juuri hyvän kliinin ja pienen kevytroson takia. Hyvää kesää ja kaikille pesää... |
Ville81 13.08.2003 15:47:57 (muokattu 13.08.2003 15:48:11) | |
---|
Tech 21:sen kamppeita pitää vaan osata säätää tarpeeksi. Itse loihdin täsmälleen SRV:t tuosta tm10:stä. Joo, mä kans saanut tosta kympistä aivan älymageet saundit, mutta jostain syystä kuuskymppisen Techin saundit on mulla ankarasta ruuvaamisesta huolimatta kököt. Mut sama vahvistinmallihan on kyseessä, eli hyvä kuuskymppinen Trademark:kin täytyy olla. |
Jani The Rock 13.08.2003 17:37:47 | |
---|
Käytikkö huollossa? Mikä oli vika? Sinun kama listassa on tuo Peavey Classic 30, joka tekee juuri tuota samaa?...(tai ainakin olen kohdannut noita maanantaiyksilöitä) En ole tosin omistanut kumpaakaan... Eiköhän maanantaikappaleita löydy kaikkien valmistajien kaikista mallisarjoista... Tarkkaa vikaa en koskaan tullut tietämään, sillä Ampeg lähti vähän äkkiä uuteen kotiin. Kaverille, joka tiesi että sen kanssa on ollut ongelmia. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |