losli 01.02.2006 09:28:58 | |
---|
Aikanaan kun juniorina ensimmäistä Les Paul mallista kitaraa haeskelin niin yksi yleisimmistä argumenteista liikkeissä oli: "Jos saisin valita että otankon Gibsonin vai Epiphonen niin mä ottaisin Epiphonen!" Ilmeisesti myyjät laskivat aina sen varaan että ei noin nuorella rahaa kuitenkaan oo aitoon. "Potilas huolissaan saundeistaan. Muuten terve." |
tomukka 01.02.2006 09:57:55 | |
---|
"Älä osta sitten, kun oot tuommonen nihilisti paska" |
Jackie 01.02.2006 10:59:37 | |
---|
Ehkä kauppias heitti tuon vitsinä..? Mutta juu, totta turiset. No eipä heittäny vitsinä. Ja ei ole ainut kerta kun sen suusta tulee mitä omituisimpia myyntipuheita. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
"Tässä ois kuule sulle hyvä soolokitara"! |
M-Juhana 01.02.2006 13:46:34 | |
---|
Käytetty Mehiko strato, aika huonoissa säädöissä. minä "paljon pyynti ?" myyjä "paljon tarjoot" minä "100" myyjä "..tä soon fenderi !! " RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Rämppy 02.02.2006 10:49:20 (muokattu 02.02.2006 10:49:39) | |
---|
"No katos kun se johto on sen muotone ni signaali menee sellasena spiraalina paikasta toiseen, niin siihen tulee sellane phaser efekti samantien." Mullon just tuollainen kierrepiuha. Ostin PSO-musiikista vuonna -79 ja se on mulla edelleen. Ihan kaamee johto. Vintake-kierrepiuhat oli varsinaisia efektilaitteita: surinat, hurinat, pahaserit, mutet, volume dropit ja signal lossit kyllä irtos. Nykyiset kierrepiuhat voi olla parempia... Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |