Kesllu 31.01.2006 18:19:53 | |
---|
Törmäsin tuohon otsikon kitaracomboon ja katsoin hintaa Thomannilta ja näyttäisi olevan 577€ Voiko tämä olla totta? Tuossa on kumminkin teknisinä tietoina Peaveyn sivulta: * 100 watts (rms) into 16, 8, or 4 ohms (switchable) * Four 6L6GC and three 12AX7 tubes * Two independent footswitchable channels * Separate EQ for each channel * Footswitchable gain/volume boost on lead channel * Dual paralleled speaker jacks * Two 12 inch ValveKing speakers * Reverb with level control * Buffered effects liip * Resonance and presence controls * New Texture™ variable Class A simulation control (patent pending) Itse ajattelisin että vähän haiskahtaa nyt tämä. Voiko tuo tosiaan olla noin edullinen? Mitä mieltä olette kyseisestä combosta? |
Ze Kink 31.01.2006 18:25:15 | |
---|
Itse ajattelisin että vähän haiskahtaa nyt tämä. Voiko tuo tosiaan olla noin edullinen? Mitä mieltä olette kyseisestä combosta? Olen kuullut että nuo olisi aika sukkia vaikka putkia ovatkin. Tiedä sitten, en ole testannut. En kuitenkaan lähtisi kokeilematta ostamaan. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Aki 01.02.2006 02:49:21 (muokattu 01.02.2006 02:50:24) | |
---|
Meitä on varmasti useampi joka odottaa suurella innolla että joku ottaa riskin ja ostaa moisen. Ja kirjoittaa tarkat selostukset tänne meille, ja äänittää hyvät ääniklipit sekä Classic30:stä että ValveKingistä peräjälkeen. Ja sitten antaa Twinklelle lainaan tarkempaa tarkastelua, analysointia, ja raportointia varten. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
tupla Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
Jonte 06.02.2006 21:58:40 | |
---|
Törmäsin tuohon otsikon kitaracomboon ja katsoin hintaa Thomannilta ja näyttäisi olevan 577€? Samaa olen ihastellut minäkin. Guitar24.de myy sitä 549 e. Edullinen on. Koska ei ole varaa tuohonkaan, päätynen FM 212R transistorikoneeseen (100W, 2 x 12, 3 ch, ja varmasti ihan yhtä paska ääni kuin entisessä FM 25:ssani.). Tätä se nuukuus teettää. No, ostahan pois niin kuunnellaan mitä parin kuukauden päästä meille kerrot. Pojat kertoivat että muutamissa muissa Peaveyn putkivehkeissä kuin Classic 30:ssä olisi kummaa helinää ja sivuääniä. Menepä ja tiedäpä taas... Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
superfly 06.02.2006 22:03:30 | |
---|
Pojat kertoivat että muutamissa muissa Peaveyn putkivehkeissä kuin Classic 30:ssä olisi kummaa helinää ja sivuääniä. Menepä ja tiedäpä taas... Nimenomaan juurikin tuo Classic 30 on tunnettu noista helinöistä ja sivuäänistä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Manicci 06.02.2006 22:05:00 | |
---|
Toihan vois olla mulle ku tehty. Rock'n'Roll nousee |
Jonte 06.02.2006 22:16:41 | |
---|
Nimenomaan juurikin tuo Classic 30 on tunnettu noista helinöistä ja sivuäänistä. Voi hitsi, hitsin hitsi. Lisäksi se ei soi hyvin hiljaa soiteetaessa. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
superfly 06.02.2006 22:17:51 | |
---|
Voi hitsi, hitsin hitsi. Lisäksi se ei soi hyvin hiljaa soiteetaessa. Taas meni väärin :) "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
JLM 07.02.2006 12:24:40 | |
---|
ValveKingit kasataan Kiinassa todennäköisesti halvoista komponenteista ja pienillä työvoimakustannuksilla. Eiköhän toi hinta noilla asioilla jotenkin selity. Olen kyllä silti itsekin aika kiinnostunut kuulemaan finskien mielipiteitä noista laitteista, kunhan niitä tänne saadaan. Esim. pelkästään putkien vaihdolla saattaa saada merkittäviä parannuksia aikaan, mikäli perusasiat on muuten kohdallaan. Nuppiversion kohdalla taas vaikuttaa kaapin valinta jne. Harmony-centralista voi lueskella enemmänkin noista vahvareista, mikäli englanti taittuu, vaikka eipä sielläkään vielä monella noita ole. |
Da Make 07.02.2006 13:08:24 | |
---|
Harmony-centralista... "I have been playing for 17 years now. I have owned: several mesa/boogie stacks, Fender cybertwin, virtually every tube amp there is but this Fender FM15R is arguably the best I have used so far! No matter what kind of sound you are lookin' this humble little thing delivers it!" Aina pitää laittaa "HarmonyCentral suodatus" päälle kun niitä lukee. Joukossa on myös asiallisia arvosteluja. Odotan innolla, että Peaveyn halpis putki pelit rantautuvat suomeen/F-Musiikkiin. |
JLM 07.02.2006 16:21:09 | |
---|
"I have been playing for 17 years now. I have owned: several mesa/boogie stacks, Fender cybertwin, virtually every tube amp there is but this Fender FM15R is arguably the best I have used so far! No matter what kind of sound you are lookin' this humble little thing delivers it!" Aina pitää laittaa "HarmonyCentral suodatus" päälle kun niitä lukee. Joukossa on myös asiallisia arvosteluja. Odotan innolla, että Peaveyn halpis putki pelit rantautuvat suomeen/F-Musiikkiin. Loistava tuo lainaus :) Harmooni-keskuksen keskustelualueilta löytyy myös ääniklippejä ValveKingin 1x12" versiosta mutta olivat aika heikkolaatuisia. Toivo ei ole menetetty siis. |
Spike 07.02.2006 16:28:57 | |
---|
Aina pitää laittaa "HarmonyCentral suodatus" päälle kun niitä lukee. Joukossa on myös asiallisia arvosteluja. Kannattaa katsoa aina ne arvostelut, missä ne vehkeet on saanu haukkuja. Tosin niissäkin on muutamia aivan turhia. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Sala 24.02.2006 17:07:59 | |
---|
Onko ketään vielä ehtinyt hankkia kyseistä peliä? Saakohan raskaat metallisoundit ulos tästä ilman extrapedaaleja? |
kimmokel 24.02.2006 17:37:23 (muokattu 24.02.2006 17:39:44) | |
---|
50 wattista 112 versiota oon pikaisesti testannu ja se ainakin kuulosti mielestäni hyvältä. Pitäsi kyllä päästä testaamaan oikeen ajan kanssa ja sellaiseen paikkaan että saa kovemmallakin vetää. Mua kiinnostaa etenkin se nuppiversio aiheesta joka Thomannilla kustantaa 469e. |
sonata 05.03.2006 22:52:55 | |
---|
Itse olen testannut juuri tuon 1x12 combon sekä sen nupin. Tuohon hintaluokkaan tuo on mielestäni aika asiallinen vahvistin. Säröä piisaa ainakin jos sitä tarvii, mutta puhdas kanava ei vakuuttanut. Se vain kuulosti huonolta. Mutta eipä tuohon hintaluokkaan nyt mitään aivan täydellistä vahvistinta voikkaan odottaa :) moro |
Billsner 06.03.2006 17:19:27 | |
---|
1x12" comboa testasin oulun soitin & tarvikkeessa. Ihan kivat metallisoundit sain siitä ulos. Puhdasta kanavaa en testannut (en tarvi). Kannattaa käydä testaamassa. Assembled in blasphemy |
JLM 06.03.2006 21:55:08 | |
---|
1x12" comboa testasin oulun soitin & tarvikkeessa. Ihan kivat metallisoundit sain siitä ulos. Puhdasta kanavaa en testannut (en tarvi). Kannattaa käydä testaamassa. "Ihan kiva" on omakin luonnehdintani. 1x12 versiota kokeilin hetken ja ihan hyvä mielikuva siitä jäi. Särö oli kautta linjan aika sähäkkä, eli varmaan juuri sellainen mitä potentiaaliset ostajat haluavat. Kovemmalla volyymillä säröpuoli varmaan kuulostaisi vielä piirun verran paremmalta. Puhdas oli mielestäni täysin käyttökelpoinen ja tuntui myös pysyvän puhtaana aika kiltisti. Soitellessa tuli mieleen, että jos tuollaisen omistaisi, niin varmaankin kevyempiä säröjä varten olis näppärä olla joku pedaali, jota käyttäisi puhtaan kanavan kanssa. Täytyy vielä käydä testaamassa nuppiversio, kunhan sellainen joskus saapuu. Ehdottomasti eniten noissa arveluttaa laatu. Hinta on niin poljettu, että epäilykset herää väistämättä... Temppuilevaa putkivahvaria ei jaksa erkkikään... |
Marsumies 06.03.2006 22:28:54 | |
---|
Tarkoitus oli testata 1x12 comboa mutta laitteen muovinen olemus herätti muistoja eräästä lapsuuteni synkeästä joulusta 80-luvulta. Sain pitkän kinuamisen jälkeen joululahjaksi autosimulaattorin, siis semmosen jossa oli ratti ja keskellä formulan kuva jota käänneltiin sillä ratilla. Hirveän innokkaan puolituntisen jälkeen simulaattorista oli ratti kädessä ja omistajalla tippa silmässä. Isäpapan korjausyrityksistä huolimatta simulaattori ei enää koskaan palannut henkiin ja joulun taika oli tiessään. =) Tämän muistelutuokion jälkeen päätin unohtaa kiina-lelut ja säästää pari hunttia enemmän oikeaan vahvistimeen. |
saastara 06.03.2006 22:34:26 (muokattu 06.03.2006 22:34:50) | |
---|
Tarkoitus oli testata 1x12 comboa mutta laitteen muovinen olemus herätti muistoja eräästä lapsuuteni synkeästä joulusta 80-luvulta. Sain pitkän kinuamisen jälkeen joululahjaksi autosimulaattorin, siis semmosen jossa oli ratti ja keskellä formulan kuva jota käänneltiin sillä ratilla. Hirveän innokkaan puolituntisen jälkeen simulaattorista oli ratti kädessä ja omistajalla tippa silmässä. Isäpapan korjausyrityksistä huolimatta simulaattori ei enää koskaan palannut henkiin ja joulun taika oli tiessään. =) Tämän muistelutuokion jälkeen päätin unohtaa kiina-lelut ja säästää pari hunttia enemmän oikeaan vahvistimeen. Mursi sydämeni.. :'( E: Support full tube! Sinun postimerkkisi palavat. |