Aihe: Mokoma
1 2 3 4 513 14 15 16 1792 93 94 95 96
aivokuolio
17.01.2006 16:19:27
08 Itken silmät päästäni 5.38

Mitä? :D Eikä? :D Nyt kyllä putosin täysin.

Noh, toivottavasti biisi on sen verran hyvä että korvaa tuon nimen...
mustan huoneen testi.
elbowski
22.01.2006 15:55:23
Miten tuo Airon pankkimaksu toimii? Kauan kestää että sähköposti tulee?
Tuhkassa ryven ja todistaa saan
Julmettu
22.01.2006 19:08:40
Miten tuo Airon pankkimaksu toimii? Kauan kestää että sähköposti tulee?

Se tulee sillon kun ne sen voi lähettää. Eli 8.2. Jos maksat sen päivän klo 16.00 mennessä, ni ne pistää sen sinä päivänä postiin.
Cathi777
22.01.2006 20:11:55

Nyt on sitten tämäkin levy tilattu ennakkotilauksena ja lp muodossa tietenkin.
Only pop music can break my heart...
elbowski
22.01.2006 20:56:51
Se tulee sillon kun ne sen voi lähettää. Eli 8.2. Jos maksat sen päivän klo 16.00 mennessä, ni ne pistää sen sinä päivänä postiin.

No perkule, onpa hölmöä.
Julmettu
22.01.2006 21:12:15
No perkule, onpa hölmöä.

No ei sinänsä. Musta on ihan viksua, että tosiaan maksu tapahtuu vasta sitten, kun toimitus on valmis postitettavaks.
stratocaster
22.01.2006 21:59:37
Mitä? :D Eikä? :D Nyt kyllä putosin täysin.

Noh, toivottavasti biisi on sen verran hyvä että korvaa tuon nimen...

Tuohan kuullostaa just hyvältä! :D
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
deeber
24.01.2006 20:44:16

Se ei ihan noin mene. minä kysyin asiaa joskus aikaisemmin ja vastaus oli tämä: "Saat levyn postilaatikkoon julkaisupäiväksi (mikäli postilaitos ei ala temppuilemaan :) ). Laitamme maksutiedot levystä hyvissä ajoin, jotta maksut ehtivät näkyä tilillämme ja saamme levyt ajoissa postiin."
elbowski
24.01.2006 21:02:30
Se ei ihan noin mene. minä kysyin asiaa joskus aikaisemmin ja vastaus oli tämä: "Saat levyn postilaatikkoon julkaisupäiväksi (mikäli postilaitos ei ala temppuilemaan :) ). Laitamme maksutiedot levystä hyvissä ajoin, jotta maksut ehtivät näkyä tilillämme ja saamme levyt ajoissa postiin."

Loistavaa, ei jää sitten jälkeen muista. Hetken jo meinasin peruuttaa koko homman ja mennä näätäilemään sitten FRS:lle 8.2.
Julmettu
25.01.2006 14:45:22

Ahaa, hienoa. Eikun, noinhan ne on teki stampankin kanssa :) Mutta siis, yleiskäytäntö on se, että lasku tulee, kun tuomitus on valmis lähtemään, ja lähtee, kun tilille lojahtaa valuuttaa.
stratocaster
30.01.2006 15:40:12
Mitenhän on cdonilla, että tuleeko levy postilaatikkoon julkaisupäivänä, vai lähteekö vasta tuleen?
Julmettu
30.01.2006 16:35:24
Mitenhän on cdonilla, että tuleeko levy postilaatikkoon julkaisupäivänä, vai lähteekö vasta tuleen?

Lähtee vasta tulemaan julkaisupäivänä. Todnäk saat sen seuraavana päivänä. Jos hyvin käy.
aku.miettinen
30.01.2006 17:00:03
Lähtee vasta tulemaan julkaisupäivänä. Todnäk saat sen seuraavana päivänä. Jos hyvin käy.

En kyllä suosittele tilaamaan cdon.comista jos haluat sen levyn heti. Siinä menee aina pari päivää kun se tulee.
stratocaster
30.01.2006 20:46:26
En kyllä suosittele tilaamaan cdon.comista jos haluat sen levyn heti. Siinä menee aina pari päivää kun se tulee.

Nooo, empä mä rupee enään firmaa vaihtamaan. ;D Hyvin nuo on hommansa hoitanut, ja levyt tulee n. 2-3 päivän kuluessa, kun lasketaan se päivä mukaan jolloin se on lähtenyt. jeje. Ei malta odottaa minä.
Akiman
30.01.2006 21:08:20

Nooo, empä mä rupee enään firmaa vaihtamaan. ;D Hyvin nuo on hommansa hoitanut, ja levyt tulee n. 2-3 päivän kuluessa, kun lasketaan se päivä mukaan jolloin se on lähtenyt. jeje. Ei malta odottaa minä.

Jeps. Ihan kuten Devin Townsendin uuden tilanneet ovat saaneet levynsä käsiinsä, vaikka levy ilmestyi jo viime keskiviikkona. That's CDON.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: EDGUY ::
kid ego
30.01.2006 21:42:43
Mulle tuo CDON lähettelee levyjä ihan miten sattuu. Jos tilaan kerralla esimerkiksi 5 levyä, pari niistä tulee muutamassa päivässä, ja seuraavat kolme noin kahdessa erässä parin viikon sisällä. Siis satunnaisesti ja hitaanlaisesti.
Paska soi ja balalaikka haisee.  •••  Kuolema kuittaa kalavelan.
Lataa kavereiden tekemän leffan traileri tästä (13,3 Mt) !
Boltsa
31.01.2006 15:30:29
Jeps. Ihan kuten Devin Townsendin uuden tilanneet ovat saaneet levynsä käsiinsä, vaikka levy ilmestyi jo viime keskiviikkona. That's CDON.

Mulla ei oo tullu vieläkään. Noo.. hyvää kannattaa odottaa.
Yleisesti mulla ei ole tuosta puljusta huonoja kokemuksia eikä tämäkään harmaita hiuksia nostata.
Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin.
Closure
31.01.2006 19:22:43
Mulle tuo CDON lähettelee levyjä ihan miten sattuu. Jos tilaan kerralla esimerkiksi 5 levyä, pari niistä tulee muutamassa päivässä, ja seuraavat kolme noin kahdessa erässä parin viikon sisällä. Siis satunnaisesti ja hitaanlaisesti.

Minulla samanlaisia kokemuksia. Kaksi levyä viikon välein - kolmas ei ole vieläkään tullut neljän kuukauden odottelun jälkeen.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Cathi777
01.02.2006 10:55:43

Itse asiassa se vaihtelee. Sehän kuitenkin riippuu siitä milloin ne saa sitä tavaraa itselleen niin kuin kaikissa muissakin levykaupoissa. Esim. In Flames lähti mulle tulemaan eilen, vaikka julkaisu on tänään. Mut tuota samaa ongelmaa tuntuu olevan ainakin Free Record Shopissa. Siellä ei oikein ikinä ole uudet levyt silloin, kun on julkaisupäivä.
Only pop music can break my heart...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)