Aihe: Glassjaw
1 2
Exhausted
29.12.2005 20:31:27

Näin muuten tänään parikin Glass Jawin levyä Turun Stockmannin alelaarissa hintaan 6,95€

Oho. Pitää melkein käydä tarkistamassa jos Tampereella olis sama juttu.
etnopoju
30.12.2005 11:52:50

Mä voin myöntää olevani nynny, mutta Glassjaw ei todellakaan ole emoo... Voisit ymmärtää jostain jotain, jos tutustuisit kyseisen artistin materiaaliin ennen kuin alat arvostelemaan...

tässä sulle:

emo bändi?

onkohan tämä nyt se sama bändi, jota kuulin joskus lukiossa, joka saundasi siihen aikaan jollekin tyyliin machine headille? mitä v*ttua?

No parempi myöntää. Emojäbät ei oo jäbien mieleen, ne on naisten mieleen. Duh. Ja en nyt tiiä onko just joku Glassjaw niin hirveen nysvömusaa..?

mä en missään vaiheessa edes arvostellut nimenomaista bändiä, koska en ole edes varma onko kyseessä sama yhtye.

ne emobändit, joita olen kuullut on olleet hirveää itsekeskeisten teinarilyriikoiden sanelemaa ylimielistä väninää.
thescientist
30.12.2005 14:38:19
ne emobändit, joita olen kuullut on olleet hirveää itsekeskeisten teinarilyriikoiden sanelemaa ylimielistä väninää.

Saako kysyä että mitä bändejä oot kuullut?
"Olin kussut itseni irti." Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
Exhausted
30.12.2005 15:27:57

onkohan tämä nyt se sama bändi, jota kuulin joskus lukiossa, joka saundasi siihen aikaan jollekin tyyliin machine headille? mitä v*ttua?

Ei taida olla sama bändi kysessä...vaikken kyllä Machine Headia kamalasti ole kuunnellut, mutta ei Glassjawilla mitään heviriffejä oikein ole
SiwamieS
30.12.2005 15:50:51
Oho. Pitää melkein käydä tarkistamassa jos Tampereella olis sama juttu.

No oliko?
You are sleeping - You do not want to believe
Juuso.
30.12.2005 16:50:32

Mee purkautuun johonkin emo-topikkiin tästä asiasta. Täällä voidaan keskustella tästä kyseisestä bändistä.
I wish you a broken heart and a happy new year.
etnopoju
30.12.2005 17:29:26 (muokattu 30.12.2005 17:30:27)

Ei taida olla sama bändi kysessä...vaikken kyllä Machine Headia kamalasti ole kuunnellut, mutta ei Glassjawilla mitään heviriffejä oikein ole

asia selvä. kyseessä ei sitten ilmeisesti ole sama bändi.

Saako kysyä että mitä bändejä oot kuullut?

mm. shudder to think, at the drive in, jotka tosin olivat mielestäni sen tyylisen musan parhaimmistoa. sitten yks kitaristi tuttu soitti jotain levyjä, joista en tiedä nimiä.

Mee purkautuun johonkin emo-topikkiin tästä asiasta. Täällä voidaan keskustella tästä kyseisestä bändistä.

öhöm, kuka se alun perin laittoi sanat minun suuhuni?:

Mä voin myöntää olevani nynny, mutta Glassjaw ei todellakaan ole emoo... Voisit ymmärtää jostain jotain, jos tutustuisit kyseisen artistin materiaaliin ennen kuin alat arvostelemaan...
Rattata
30.12.2005 17:40:02
mm. shudder to think, at the drive in, jotka tosin olivat mielestäni sen tyylisen musan parhaimmistoa. sitten yks kitaristi tuttu soitti jotain levyjä, joista en tiedä nimiä.

Noh, tuolla määrällä tuskin kannattaa vetää mitään suuria johtopäätöksiä emosta. Vaikka myöntää täytyy että ainakin yhdessä vaiheessa tipahteli tämän tästä aivan karmeita emobändejä. Sinänsä sääli että hyvätkin bändit saavat sitten kärsiä siitä.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Exhausted
30.12.2005 21:57:10

No oliko?

Ei näkyny
Exhausted
30.12.2005 22:00:30

emo-genreitkeminen on ihan yhtä turhaa kuin vastaava numetalista tai metalcoresta. Ketään ei kiinnosta mikä on sitä aitoa ja oikeaa, pointtina on antaa kuvaus ko. bändistä toiselle. Sitäpaitsi yleensä jos kysyy joltain emopuritaanilta että mitä tämä muodikas bändi X nyt sitten on jos ei emoa niin vastaus on yleensä että "paskaa".
Kre-per
14.05.2009 16:03:25
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1198 päivää vanhaan ketjuun!

Joo. En viitti uutta threadiä alottaa niin jatketaan tähän. Head Automaticaa on tullu luukutettua aika paljon ja on hyvä bändi, mutta oottekos tutustunut tähän Men, Women and Childreniin? Nyt vasta kuuntelin ton self-titledin ja hohhoh :) Onpas positiivinen yllätys. Mitä muut tykkää?
Kre-per
03.12.2009 13:05:46
http://www.ryansrockshow.com/php2/i … w-interview-on-ryans-rock-show.html

Haastista uudesta lätystä ja bändin historiasta. Jos ketään enää kiinnostaa.
way cool. respect to the monkey.
kyseinen
03.12.2009 13:18:15
Haastista uudesta lätystä ja bändin historiasta. Jos ketään enää kiinnostaa.

Alkuvuodesta 2003 tuli MTV2:lta Ape Dos Mil jatkuvalla syötöllä. Silloin vielä kiinnosti. Nykyään kun pistää soimaan, niin ei kiinnostus pysyy enää paria biisiä pidempään yllä. 2003 was a million years ago.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
ramionparas
03.12.2009 15:20:18

uutta tuotosta odoteltu jo täs pieni tovi..ehkä sitten joskus..eka levy on edelleen niin tiukka, parhaimpia laulusuorituksia levyllä IKINÄ..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Kre-per
03.12.2009 16:04:37
uutta tuotosta odoteltu jo täs pieni tovi..ehkä sitten joskus..eka levy on edelleen niin tiukka, parhaimpia laulusuorituksia levyllä IKINÄ..

Onhan sitä odoteltu, nyt silti näyttäis että tulis for reel.
Kre-per
21.02.2011 09:20:04
Nyt on Our Color Green spotifyssä. Näyttäs olevan samat biisit mitä aiemmin bandcampissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)