Aihe: Ebay.de
1
Mudhoney
12.08.2003 22:10:59
Onkos kellään kokemuksia kyseisestä paikasta tai olisi jopa tilannut jotain? Miten kaikki käytännössä sujui / onnistui? Saksan Ebayssä on paljon mielenkiintoista tavaraa, yleensä kohtuu hinnoin. Kiinnostaisi kovasti tilata, mutta ku ei tohi! Jeesatkaa jos on kokemuksia.
LaXu
12.08.2003 22:43:57
Ei sieltä tilata, vaan huudetaan. Yhden kitaran olen Saksan eBaysta huutanut ja nätisti tuli perille eikä maksanut todellakaan liikaa. :)
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori.
Mudhoney
12.08.2003 22:51:17
Joo okei ei sieltä tilata vaan huudetaan, mutta miten homma käytännössä meni? Miten maksoit? Miten tavara toimitettiin? Ostitko yksityiseltä vain liikkeeltä? Ym. ym.
Kokemuksia ja neuvoja hieman laajemmin kiitos.
kalkkuna
12.08.2003 23:28:33
Onkos kellään kokemuksia kyseisestä paikasta tai olisi jopa tilannut jotain? Miten kaikki käytännössä sujui / onnistui? Saksan Ebayssä on paljon mielenkiintoista tavaraa, yleensä kohtuu hinnoin. Kiinnostaisi kovasti tilata, mutta ku ei tohi! Jeesatkaa jos on kokemuksia.

Kitara on sieltä tilattu. Enempää en kerro.
fox
13.08.2003 00:41:41

Joo okei ei sieltä tilata vaan huudetaan, mutta miten homma käytännössä meni? Miten maksoit? Miten tavara toimitettiin? Ostitko yksityiseltä vain liikkeeltä? Ym. ym.
Kokemuksia ja neuvoja hieman laajemmin kiitos.

Yhden huutokaupan kitaran osalta olen voittanu...ainakin kymmenen "diiliä" hävinny. Voi mua kun oon tällanen.. :) Saksojenmaalta olen lisäks yksityiseltä ostanut yhden kitaran. Maksu pankkisiirrolla IBAN-tilinumerolla (International Bank Account Number) - pätee myöskin muualle maailmaan tuo maksutapa jos myyjä hyväksyy. Aivan samoin kuin/jos ostaisit M.Meikäläiseltä Naapurilasta.Maksat tilille - paketti postiin - kaikki tyytyväisiä jos menee hyvin. Ebayssa tosiaan aina kannattaa tsekata myyjän palaute ym. Sitäpaitsi kuten ylläkin monta kertaa on todettu - ebay on huutokauppa joten voi tulla monta mutkaa ennen voittoa - paitsi jos kyseessä on "sofort kaufen"- optio. Siinä tapauksessa voidaan puhua tilaamisesta tahi niin.. :)
app
13.08.2003 08:39:52
Ite oon tilannut yhden Les Paulin ja Mesa/Boogien:) Hyvin toimii, rahat vaan tilille IBAN-numerolla ja vermeet ovat tulleet ehyenä perille.

Sieltä löytyy sellaisia soittovehkeitä, joita suomessa ei paljon käytettynä liiku.
PIM
13.08.2003 09:03:39
Pieni lisähuomautus: IBANin lisäksi tarvitaan myös pankin SWIFT koodi. Rahat siirtyy noin kolmessa pankkipäivässä vastaanottajan tilille.
Uutta tavaraa myynnissä. ADAT-äänikortti, Alvarez strato, Fenix strato, Fenix Les Paul, putkikombo.
Jarski
16.08.2003 11:56:03
Mitähän yhdelle kitaralle tulisi kuljetuskustannuksia ym. vakuutushässäköitä...?
Gibbin veljes oli son.
PIM
16.08.2003 11:59:10
Mitähän yhdelle kitaralle tulisi kuljetuskustannuksia ym. vakuutushässäköitä...?

Saksan postin kautta stratocasterin kokoisen kitaran lähetus maksaa 20,50e ja jonkun kuriirifirman kautta n. 35e.
Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato,putkikombo.
Jarski
16.08.2003 15:09:35
jes, tätä vielä vois joku selventää...eli ebayn maksutapa COD (collect on delivery)? Kiitosh.
Gibbin veljes oli son.
LaXu
16.08.2003 15:25:06
jes, tätä vielä vois joku selventää...eli ebayn maksutapa COD (collect on delivery)? Kiitosh.

Tarkempaa tietoa omaamatta veikkaisin, että se on joku postiennakon tapainen juttu, tai sitten jos tuodaan kotiovelle niin kuski veloittaa siinä vaiheessa.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori.
fox
16.08.2003 15:33:26

COD = cash on delivery...luovutus maksua vastaan. Esmes postiennakko, Matkahuollon jälkivaatimus etc.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)