zernobyl 31.01.2006 14:17:35 | |
---|
Hyrr, tilauksessa on nyt levy kun rahaa tuli juuri sopivasti. Jee. Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Juzzu 31.01.2006 14:48:32 (muokattu 31.01.2006 14:49:39) | |
---|
Tänään kävin Airon musiikista omani hakemassa. Illalla pääsee kuuntelemaan, jee jee! E: tuo special edition ei tule muuten mahtumaan noin paksuna levyhyllyyn. damn! |
Torniojaws 31.01.2006 15:33:23 | |
---|
Jees, tänään tuli postissa! |
Boltsa 31.01.2006 15:34:43 | |
---|
Jees, tänään tuli postissa! Huomenna olis hyvä päivä saapua tänne. Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin. |
Milkop 31.01.2006 15:51:45 | |
---|
Jees, tänään tuli postissa! Sama juttu. Mun innostumisen ja onnellisuuden määrää ei voi sanoin kuvata. Elämällä on taas tarkoitus. |
fidZi 31.01.2006 16:36:29 | |
---|
Tuli tänään postissa myös. Pompin innosta ja laitoin heti soittimeen. Kerran kuunneltuani en oikein tiedä, mitä sanoa. Monia Devinmäisiä hetkiä löytyi, mutta levy ei ollut sulava kokonaisuus kuten esimerkiksi Terria (lempialbumi koko maailmassa). Kitaramelodiat ja -riffit olivat jotenkin helppoja valintoja, luulisi Devin polkaisevan parempia. Sen lisäksi sellainen ambienssi, joka on mm. edellämainitulla Terrialla tai AE:lla tai OM:lla puuttuu monesti. Pixellate, Judgement ja A Simple Lullaby sortuvat monesti liikaan junttaamiseen, vaikka kaikilla on vetoava osansakin. Alieniin on selviä musiikillisia ja lyyrisiä viittauksia. Triumph, Baby Song, Mental Tan, Gaia ja Sunset upposivat parhaiten. Luultavasti kysymys oli vain hypetyksestä ja ylisuurista odotuksista tätä uutuutta kohtaan. Levy ei hymyillyt tarpeeksi. Kun puhutaan levystä täynnä elämäniloa, niin odotin enemmänkin jotain Slow Me Downiin päin. Siitä puuttui se jokin elementti. Edes Sunshine And Happiness ei oikein hymyilyttänyt. Toivottavasti kyse on vain kuuntelun puutteesta. Luulen, että se aukeaa myöhemmin. ----- DVD oli aika kehno suoraan sanoen. Keikka ilman yleisöä (siitä nimi Safe Zone?) ja ärsyttäviä fraktaaleja. Lapsellista huumoria. Deviniltäkään ei laulu aina lähtenyt kybällä, lienekö ollut pilvessä tai jotain. Et ce temps, où est-il allé? |
Laitetaas jotain mietteitä tuosta dvd:stä. Kuten joku täällä sanoi, niin melko viimeistelemätön paketti mutta ihan mukiinmenevä noin bonuksena. Livekeikka toimi ihan hyvin, vaikka suoraansanottuna vähän vituttikin se liiallinen animaatioiden, efektien ja kaikenlaisten hässäköiden käyttö siinä ruudulla. Liekö tuolla sitten yritettiin vähän saada mukaan jonkinlaista visuaalisuutta studion puuseinien keskelle, tavallaan korvaamaan mahdollisen aidon livekeikan tuomaa silmäniloa. Mene ja tiedä. Studioesittely ja backstage-/kiertuesekoilut oli ihan hauskaa ja sympaattista katsottavaa, vaikka lipsuivat aika hölmöön ja perinteiseen pissakakkahuumoriin. Se piilotettu bonus, eli instrumenttien vaihto ja Truthin soittaminen oli aika hauska, nauratti jopa. Hoho, Devin siellä rummuissa! Lisukkeena tämä dvd kuitenkin ajaa asiansa, parempaa ja perusteellisempaa DTB:n dvd:tä odotellessa. Ja niin kuin tuossa yllä mainitaan, niin sellaisten lennokkaiden instant-hittien puute tällä Synchestralla ehkä on. Etukäteen kun tätä mainostettiin aurinkoisena ja hyväntuulisena levynä, niin ei tältä aivan Slow Me Downin, Travellerin tai Lifen kaltaista rallia ehkä löydy. Loppupään Pixillate/Judgment/A Simple Lullaby -kombo turvaa vähän liikaakin siihen massiiviseen Devin-kitaravalliin ja jumitukseen, mutta mutta... Mutta kuunnellaan lisää! "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
KTR 31.01.2006 17:02:28 | |
---|
Levy tuli! Ehdin kuunnella noin puolet siitä, ennenkuin taas piti lähtä kouluun. Vielä ois loput kuulematta. Levy kuulostaa uhkaavan hyvältä |
Ali 31.01.2006 17:50:51 | |
---|
E: tuo special edition ei tule muuten mahtumaan noin paksuna levyhyllyyn. damn! Itselle ainakin mahtui. Vähän tiukkaa teki, mutta kuitenkin. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
arppah8 31.01.2006 20:53:57 | |
---|
Eka kuuntelukerta takana. Vähän pelotti tämän threadin hypetyksen takia josko tulisi pettymys, mutta... ...olen sanaton. Synchestra oli vieläkin parempi kuin annoitte ymmärtää. Uskomattoman hieno kokonaisuus. Ja pitkästä aikaa oli mukana Infinityltä tuttua kieroa huumoria, jota olikin jo vähän ikävä. DVD olisi tosiaan voinut olla parempikin, ne MediaPlayer-visualisaatiot olivat kyllä.. hmm.. mielenkiintoisia. Mutta hyvä lisuke. Keikkatallennetta odotellessa. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Boltsa 01.02.2006 11:41:20 | |
---|
Aah, levy suvaitsi saapua tännekkin. Hyvältä kuulostaa ainakin näin ekalla kuuntelulla. Devin on kunkku! Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin. |
KTR 01.02.2006 11:56:01 | |
---|
DVD oli aika kehno suoraan sanoen. Keikka ilman yleisöä (siitä nimi Safe Zone?) ja ärsyttäviä fraktaaleja. Lapsellista huumoria. Deviniltäkään ei laulu aina lähtenyt kybällä, lienekö ollut pilvessä tai jotain. Ei ollut. Mulle oli ainakin ihan kova juttu vaan katsoa, kun pojat soittaa niitä biisejä. Se kakkahuumori upposi ainakin meikäläiseen. Mon Dieu! I had a good session! Itse levy tuntuu paranevan ennestään joka kuuntelulla. Biisit vaativat aika paljon kuuntelua ennenkuin niihin pääsee sisään. On tämä varmasti Devinin vaikein levy. |
lethus1 01.02.2006 12:44:43 | |
---|
Updatea: minulle ei tunnu Synchestra olevan kovinkaan ns. vaikea levy. Kai minä olen oppinut virittäytymään oikeaan Devinin vaatimaan mielentilaan aikaisempien levyjen myötä. Alkupuoli levystä on uponnut jo kuin kuuma veitsi voihin. Jopa aluksi ärsyttävä Baby Song kolisee aivan kympillä. Olenko ainoa jolle tulee hieman häiriintynyt fiilis n. 3:40 kohdalla missä pääteema muuttuu molliin ? Mainiota tunteilla leikkimistä. Tuntuu muutenkin siltä ettei levy ole NIIN iloinen miltä aluksi luulee. Myös mahtavan "bonusbiisin" lopussa tokavika sointu muuttaa todella paljon biisin JA koko levyn fiilistä taas hieman vinksahtaneeseen suuntaan. Baby Songin vikat kaksi minuuttia soi päässä non stoppina toista vuorokautta... Huh... |
arppah8 01.02.2006 13:00:49 | |
---|
Updatea: minulle ei tunnu Synchestra olevan kovinkaan ns. vaikea levy. Kai minä olen oppinut virittäytymään oikeaan Devinin vaatimaan mielentilaan aikaisempien levyjen myötä. Sama juttu. Helpoiten on avautunut myös minulle tämä Devinin tuotoksista. Kyllä Synchestra heiluttelee vakavasti Terrian ykköstilaa. Infinitystä mentiin jo ohi. Olenkohan muuten ainoa, jolla Infinity menee OMn ohi Mr. Townsendin tuotannossa? Kaikki hehkuttavat aina Ocean Machinea, mutta Infinitystä ei juuri mainintoja näy. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
lethus1 01.02.2006 13:18:46 | |
---|
Sama juttu. Helpoiten on avautunut myös minulle tämä Devinin tuotoksista. Kyllä Synchestra heiluttelee vakavasti Terrian ykköstilaa. Infinitystä mentiin jo ohi. Olenkohan muuten ainoa, jolla Infinity menee OMn ohi Mr. Townsendin tuotannossa? Kaikki hehkuttavat aina Ocean Machinea, mutta Infinitystä ei juuri mainintoja näy. Infinity parempi kuin OM mielestäni myös. Jep. Ehkä paras, en osaa oikein sanoa. Minä taidan olla ainoita myös joille AE toimii aivan helvatan hyvin. Järjestysnumeroa en osaa sanoa, mutta on kokonaisuutena yksi parhaista. Infinityä, OM:ää ja Terriaakin vaivaa hieman materiaalin epätasaisuus. Tosin AEn kompastuskivia on myös samainen tasapainoisuus ja -paksuus. Soundit tuuttaa kokoajan ns. kympillä eikä dynamiikalle ole sijaa. |
Ali 01.02.2006 16:39:45 | |
---|
Minä taidan olla ainoita myös joille AE toimii aivan helvatan hyvin. Henk. koht. rankkaan kyllä AE:n korkealle Devyn tuotannossa. Kuuntelin levyä varmaan ilmestymisen jälkeen puoli vuotta putkeen. Ja nukkumaan ei voinut mennä, ellei Deadheadia ollut kuullut vähintään kerran päivässä. :D BTW Kuulostaako kenenkään muun mielestä Baby Song:in 2:19 alkava riffi War-biisin pääriffiltä duurissa? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
slipkorn 01.02.2006 16:45:02 (muokattu 01.02.2006 16:45:38) | |
---|
BTW Kuulostaako kenenkään muun mielestä Baby Song:in 2:19 alkava riffi War-biisin pääriffiltä duurissa? Kuulostaa, heti ensimmäisellä kuuntelulla panin tuon merkille. Ensin häiritsi myös se, että Vampirassa alkaa Seek and Destroyn riffi ja Gaiassa Last Day in Heavenin. Hehe. Ei häiritse enää. |
tommijk 01.02.2006 19:48:14 | |
---|
No ohhoh.. devin listalla sijalla 33. Eihän tuota enää kehtaa kuunnella :p OSTA valvetronix! |
Ali 01.02.2006 19:52:07 | |
---|
No ohhoh.. devin listalla sijalla 33. Eihän tuota enää kehtaa kuunnella :p Mistäs listasta nyt puhutaan? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Milkop 01.02.2006 19:52:29 | |
---|
Jep, kolme kuuntelukertaa valot sammutettuina takana ja täytyy sanoa, että AE:sta mennään kevyesti ohi. Biiseissä on sekoilua, hienoja melodioita ja tunnelman vaihteluja vanhaan tyyliin, joten valtaisa hypetys on omalla kohdallani täytetty. DVD:n fraktaalit eivät itseäni juuri innosta, mutta bonukseksi tuo lätty on mainio. Ei Synchestra kyllä ainakaan vielä Terrian tai OM:n ohi mene, mutta täytyy kuunnella lisää. Hieno levy täytyy myöntää, ensi kesän soundtrack. |