VMM 31.01.2006 13:17:45 | |
---|
Moi! Tahtoisin mennä tyttöystäväni kansas katsomaan jotain tasokasta Jazz-keikkaa Helsingissä, ja tarvitsisin apua valintaan. Jazz ei ole ominta aluettamme, joten mitään kauhean haastavaa ja modernia emme välttämättä hae - ennemminkin jotain perinteistä, tunnelmallista jazzia. Keikka saisi myös mielellään olla jossain viihtyisässä paikassa, vaikka musiikki itsessään onkin toki se tärkein pointti. Kiitos jo etukäteen ehdotuksistanne, hyvistä perusteluista plussaa. |
baron 31.01.2006 13:28:00 | |
---|
Moi! Tahtoisin mennä tyttöystäväni kansas katsomaan jotain tasokasta Jazz-keikkaa Helsingissä, ja tarvitsisin apua valintaan. Jazz ei ole ominta aluettamme, joten mitään kauhean haastavaa ja modernia emme välttämättä hae - ennemminkin jotain perinteistä, tunnelmallista jazzia. Keikka saisi myös mielellään olla jossain viihtyisässä paikassa, vaikka musiikki itsessään onkin toki se tärkein pointti. Kiitos jo etukäteen ehdotuksistanne, hyvistä perusteluista plussaa. Jopa päivä Storyville, keskiviikkoisin Juttutupa. My name is Baron, Sir Baron. |
Sammo 31.01.2006 14:27:52 | |
---|
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S |
Suosittelen keskiviikkoisin juttutuvassa olevaa rytmihäiriö-klubia. tässä ohjelma: http://www.juttutupa.com/rytmi.aspmelkein minä tahansa helmikuisena keskiviikkona on varmasti laadukasta musaa. EDIT: Unohdinpa sanoa että keikat ovat ilmaisia ja aikaisia. ajoissa paikalle niin saatte pöydän. If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle!
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
shagriml 31.01.2006 16:45:00 (muokattu 31.01.2006 16:45:14) | |
---|
Mäki oon haaveillu näkeväni jazzii joskus livenä... Levyiltä tullu kuunneltuu Sun Ra'ta, Miles Davisia, John Coltranea, Louis Armstronggia, Duke Ellingtonia, Cal Tjaderia jne... Sanokaapa minne mun kannattaa mennä ? :) Jos otetaan referenssiks vaikka noi artistit. Eläväinen ja häröinen meno iskee (tyyliin Miles Davis - Bitches Brew) eniten mut uppoo myös sit tollanen perus Louis Armstrong meno... |
baron 31.01.2006 19:12:16 | |
---|
Suosittelen keskiviikkoisin juttutuvassa olevaa rytmihäiriö-klubia. tässä ohjelma: http://www.juttutupa.com/rytmi.asp melkein minä tahansa helmikuisena keskiviikkona on varmasti laadukasta musaa. EDIT: Unohdinpa sanoa että keikat ovat ilmaisia ja aikaisia. ajoissa paikalle niin saatte pöydän. Kyllä niitä joskus baaritiskin vieressä seisoenkin on jaksettu kuunnella kun tarpeeksi hyvää on ollut! My name is Baron, Sir Baron. |
VMM 31.01.2006 22:15:42 | |
---|
Mäki oon haaveillu näkeväni jazzii joskus livenä... Levyiltä tullu kuunneltuu Sun Ra'ta, Miles Davisia, John Coltranea, Louis Armstronggia, Duke Ellingtonia, Cal Tjaderia jne... Sanokaapa minne mun kannattaa mennä ? :) Jos otetaan referenssiks vaikka noi artistit. Eläväinen ja häröinen meno iskee (tyyliin Miles Davis - Bitches Brew) eniten mut uppoo myös sit tollanen perus Louis Armstrong meno... Jotain tällaista linjaa itsekin tahtoisin nähdä. Oiskohan esim. UMOn ohjelmistossa lähiviikkoina jotain linjaan uppoavaa - ohjelmisto kun ei itselleni noin paperilla kerro kauheasti? Paikkana UMO olisi varmaan kiva. Kiitos myös muista ehdotuksista, täytyy tsekata läpi. |
Fuzzy Boner 31.01.2006 22:17:00 | |
---|
Jotain tällaista linjaa itsekin tahtoisin nähdä. Oiskohan esim. UMOn ohjelmistossa lähiviikkoina jotain linjaan uppoavaa - ohjelmisto kun ei itselleni noin paperilla kerro kauheasti? Paikkana UMO olisi varmaan kiva. Kiitos myös muista ehdotuksista, täytyy tsekata läpi. Jumolla Stevie Wonder- tribuutti-ilta huomenna. Sami Saari, Mikko Pettinen ja Osmo Ikonen solisteina. Bändissä Samin bändi + pillejä. MÖLLISTY |