Aihe: Slayeriä & Metallicaa pianolla. HELP!
1
micro
30.01.2006 23:15:52
Eli, ongelma on suuri ja se on tämä: olin katsomassa Apocalyptican keikkaa Mexico cityssä viime lokakuussa ja siellä oli lämppäämässä pianisti joka soitti pääasiassa Slayeriä ja Metallicaa yksin pianolla. Ja nyt tietenkin haluaisin tietää kuka tämä tyyppi on?? Yritin kysellä paikanpäällä, että jos joku tietäisi tämän herran, mutta ei. Myöskään Apocalyptican sivuilla ei lue mitään ja espanjaksi googlettamisessa olen aika fatal error.

(Minne helv tämä topic kuuluisi??)
sheikkaa beba!
McNulty
30.01.2006 23:24:55
Jaa'a... Tori Amos on ainakin tehnyt coverin Slayerin Raining Bloodista ja se on pianolla soiteltu. Tiedän että hän ei ole vastaus kysymykseen, mutta kuuntele sekin jos tuollainen meno kiinnostaa.

PS. hänen versionsa The Stranglersien "Strange Little Girl"-kappaleesta on tautisen loistava!
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
Mr. Juge
31.01.2006 10:47:27
Onko siinä sitten mitään pahaa, että vedetään rankat heavykappaleet covereina täysin uuteen uskoon...? Ei minua henkilökohtaisesti ainakaan haittaa, jos joku pimputtaa menemään pianolla jotain Slayeria.
I'm not a prisoner, I'm a free man!!!
sus
31.01.2006 11:10:30
Onko siinä sitten mitään pahaa, että vedetään rankat heavykappaleet covereina täysin uuteen uskoon...? Ei minua henkilökohtaisesti ainakaan haittaa, jos joku pimputtaa menemään pianolla jotain Slayeria.

Tuskimpa kukaan tässä siitä pahoillaan oli.
bluus
singa
31.01.2006 11:39:46
Jaa'a... Tori Amos on ainakin tehnyt coverin Slayerin Raining Bloodista ja se on pianolla soiteltu. Tiedän että hän ei ole vastaus kysymykseen, mutta kuuntele sekin jos tuollainen meno kiinnostaa.

PS. hänen versionsa The Stranglersien "Strange Little Girl"-kappaleesta on tautisen loistava!

Onko tuo Raining Blood versiointi muuten mistään kotoisin? Olen itse jo pitkään halunnu kuulla sen.
-Hi I'm Jo King -Are you joking? -No my name IS Jo King.
Anttichrist
31.01.2006 13:00:06
Hmm. Enpä kyllä itse Torin versiota tunnistanut ennenkuin kaveri sanoi.. Aika härö versio, ainakin omanlaisensa on tehnyt=P
carnation
31.01.2006 13:26:10 (muokattu 31.01.2006 13:27:59)
Onko tuo Raining Blood versiointi muuten mistään kotoisin? Olen itse jo pitkään halunnu kuulla sen.

Todella hyvä versio, joskin erittäin vaikeasti tunnistettava. Jos Slayerin versiossa sataa tulta ja tulikiveä, niin Tori Amos rakentaa kuulijan ympärille hiipivää ja painostavaa tunnelmaa ja onnistuu kyllä mainiosti. Jos muuten tällaiset erikoisemmat cover-vedot kiinnostavat, niin kannattaa kuunnella Richard Cheese -nimistä herraa. Hän on vääntänyt mm. Enter Sandmanista ja War Ensemblestä lounge-versiot. On coveroinut myös System Of A Downia, Nirvanaa, Weezeria, Radioheadia, RATM:ia, Depeche Modea ja vaikka mitä. Ettei muuten tämä tässä topicissa etsitty pianomies olisi Richard Cheese? Vähän kyllä epäilen, mutta kuitenkin... Tässä topic miehestä jos kiinnostaa: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=5&t=102454
"Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ!
micro
31.01.2006 14:49:37
Ettei muuten tämä tässä topicissa etsitty pianomies olisi Richard Cheese?

Ei ollut. Löysin nyt oikean pianomiehen joka osottautui Alan Sterniksi, piti vain osata googlata meksikolaisittain apocalyptica-> apocaliptica :) Samalta sivulta löytyi myös, että tuosta keikasta tulee jotain matskua myös apon tulevalle dvd:lle, hienoa! Paras keikka ikinä.
sheikkaa beba!
zeta
31.01.2006 19:43:44 (muokattu 31.01.2006 19:43:56)
Hmm. Enpä kyllä itse Torin versiota tunnistanut ennenkuin kaveri sanoi.. Aika härö versio, ainakin omanlaisensa on tehnyt=P

Tuolla biisillä ei ole muistaakseni juuri mitään tekemistä alkuperäisen biisin kanssa. Saman tien koko biisi olisi voitu nimetä eri nimellä.
kaptah76
31.01.2006 23:09:07
Tuolla biisillä ei ole muistaakseni juuri mitään tekemistä alkuperäisen biisin kanssa. Saman tien koko biisi olisi voitu nimetä eri nimellä.

Sanat taitaa olla ihan yksi yhteen. Ja kyllä se muutoinkin on sama biisi vaikka sovitus poikkeaakin alkuperäisestä 180 astetta. Loistava veto minusta. Aiheuttaa hämmennystä usealla taholla kun totuus paljastuu...

Kaptah
jamez_wannabe
02.02.2006 20:38:46
Todella hyvä versio, joskin erittäin vaikeasti tunnistettava. Jos Slayerin versiossa sataa tulta ja tulikiveä, niin Tori Amos rakentaa kuulijan ympärille hiipivää ja painostavaa tunnelmaa ja onnistuu kyllä mainiosti. Jos muuten tällaiset erikoisemmat cover-vedot kiinnostavat, niin kannattaa kuunnella Richard Cheese -nimistä herraa. Hän on vääntänyt mm. Enter Sandmanista ja War Ensemblestä lounge-versiot. On coveroinut myös System Of A Downia, Nirvanaa, Weezeria, Radioheadia, RATM:ia, Depeche Modea ja vaikka mitä. Ettei muuten tämä tässä topicissa etsitty pianomies olisi Richard Cheese? Vähän kyllä epäilen, mutta kuitenkin... Tässä topic miehestä jos kiinnostaa: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=5&t=102454

kiitos Richard Cheesestä!! loistavaa konjakinjuontimusiikkia;)
"more deers"
lethus1
03.02.2006 09:17:43
The Crownia & Alanis Morrisetteä Tuuballa. HELP!
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)