Elikkäs, chinaa olisin ostamassa. Tuosta Zildjianin K 20" soundista pidän, mutta sit taas Sabianin HH olisi myös kiinnostavan kuulonen. Kumman te ottaisitte ja mitä mieltä olette noista pelleistä? Entä mitä muita hyviä chinoja suosittelisitte? Kiitos. Keep the beat going. Make the world a funkier place. |
fifehole 13.08.2003 09:35:47 | |
---|
No itse ostaisin Sabianin jo soundinkin takia, mulla oli K 19" china boy ja ei ollut soundiltaan Sabianin luokkaa saatika että hajos heti vuoden päästä vaikka en edes paljon käytä chinaa enkä mätä hulluna. Muualla euroopassa Zildjianin takuu on kaksi vuotta mutta Suomessa maahantuoja antaa vain vuoden takuun???? Eli suosittelen Sabiania, itse vaihdoin kaikki symbaalit K sarjasta HH ja AAX Sabianeihin. Head for an eye |
lkx 13.08.2003 20:13:54 | |
---|
Mullakin on Sabiaania, HH 18 china. Eka china minkä oon ostanu ja on laadukas. Pystyy raidaamaan ja aksenttiakin lähtee. Takuut on Suomessa joo aika jänniä. Sabianilla periaatteessa kai vaan puoli vuotta??? Vaikka Kanadassa ja Jenkeissä kaks vuotta HH, HHX, AAX ja AA -sarjoilla. Kuitenkin Suomessa on semmonen pykälä johon voi vedota, joku kuluttajansuojan tapainen. Notta tuotteen pitää kestää oletettavissa oleva aika, muuten täytyy saada hyvitystä. Mulla meni 18" AA med-thin-crash särölle kuvun alareunasta ihan käsittämättömistä syistä (ei sitä soittamalla siihen saanu...), ja ne ystävällisesti lähetti uuden tilalle. Kannattaa pitää mielessä... There is no spoon... |
jazzmies 13.08.2003 22:51:37 | |
---|
Eka ja viimeinen china: A Zildjian Swish 20" niiteillä...ahhh..., kaksi yhden hinnalla |
Niskamies 14.08.2003 07:12:00 | |
---|
Elikkäs, chinaa olisin ostamassa. Tuosta Zildjianin K 20" soundista pidän, mutta sit taas Sabianin HH olisi myös kiinnostavan kuulonen. Kumman te ottaisitte ja mitä mieltä olette noista pelleistä? Entä mitä muita hyviä chinoja suosittelisitte? Kiitos. mä suosittelisin paiste signaturea. aika hi-rech china, mutta hyvin mulla toimii 16" thin china. Voisit ottaa isomman, esim. 20" heavy china. Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |