Aihe: Pink Floyd maailman paras rock-bändi
1 2 3 4 5
sn
04.01.2006 21:27:11 (muokattu 04.01.2006 21:27:43)
On aika hassua että "kaikkien aikojen parhaimmat bändit" -listalla on niin uusia tapauksia kuin Chili Peppers, Coldplay, Kent ja SOAD.

Onhan Chili Peppersillä jo 20+-vuotinen ura takana, tuossa joukossa siis aika konkareita.
"I find that ducks' opinions of me are very much influenced over whether or not I have bread." - Mitch Hedberg
texjazz
04.01.2006 21:32:05

http://www.city.fi/lehti/article.php?id=1672

Kaikkien aikojen parhaat bändit ulkomaiset
10. Bon Jovi (12.)
14. Rammstein (-)
17. Kent (-)
18. System Of A Down (-)
20. Marilyn Manson (-)

Näistähän saa hyviä asetelmia: Bon Jovi on esim. parempi kuin the Byrds; Rammstein parempi kuin Kraftwerk; Kent parempi kuin Beach Boys; System of a Down parempi kuin Ramones; Marilyn Manson parempi kuin the Clash. Elämme mielenkiintoisia aikoja!
Surullisilla talonmiehillä on melankolia
Rattata
04.01.2006 21:36:18
Onhan Chili Peppersillä jo 20+-vuotinen ura takana, tuossa joukossa siis aika konkareita.

Niin juu, totta. Mutta nuo muut.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Tee
05.01.2006 00:44:16 (muokattu 05.01.2006 00:44:51)
ei voi mittään mutta en sitte millään tajua tuota u2:sta, ja tuo u2:n one biisi on vielä meikästä aivan helevetin pliisu ja paska. Tuolla brittien parraat levyt ikinä listalla sitten on aika monta meikäläisen mielestäkin parasta albumia koskaan, sgt. peppers pikasilmäyksellä uupui.

Edit: ääh olihan se sgt. peppers siellä.
:K
sunder
05.01.2006 01:04:03
Minä en tajua U2:sta, enkä varsinkaan Coldplayta lainkaan. Mut ei se haittaa.
"Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell
jjylli
05.01.2006 07:21:12
minä en tajua
jjylli
05.01.2006 07:21:55
mut ei se haittaa
shagriml
05.01.2006 10:31:20

Onko Pink Floydilla muuta menevää kamaa kuin eka albumi ? Toka oli vielä ok mut sitten lässähti, sit meni sellaseks hitaaksi, vähä niiku maalailevaksi, epämeneväks mielestäni...

Eka levy on ainoo joka rockaa !!! Muut on sellasia mitä kuuntelen jos haluan jotain rauhallista. En siis missään nimessä voisi itse nimetä Pink Floydia kaikkien aikojen rock yhtyeeksi. Rockilla käsitän MENEVÄN musiikin ! Sen kun jalka alkaa heilumaan ja pää nytkymään ja volyymiä on pakko nostaa.
BigPapa
05.01.2006 10:34:24 (muokattu 05.01.2006 10:34:38)

onks pinkfloydilla eka albumi?
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Dr. Muff
05.01.2006 11:35:03
En siis missään nimessä voisi itse nimetä Pink Floydia kaikkien aikojen rock yhtyeeksi.

See onki avaruusrokkia.
I can take about an hour on the tower of power 'Long as I get a little golden shower
-septimisti-
05.01.2006 15:04:03 (muokattu 05.01.2006 15:05:15)
Onko Pink Floydilla muuta menevää kamaa kuin eka albumi ? Toka oli vielä ok mut sitten lässähti, sit meni sellaseks hitaaksi, vähä niiku maalailevaksi, epämeneväks mielestäni...

Eka levy on ainoo joka rockaa !!! Muut on sellasia mitä kuuntelen jos haluan jotain rauhallista. En siis missään nimessä voisi itse nimetä Pink Floydia kaikkien aikojen rock yhtyeeksi. Rockilla käsitän MENEVÄN musiikin ! Sen kun jalka alkaa heilumaan ja pää nytkymään ja volyymiä on pakko nostaa.

Kyllähän Floydilta noita meneviä viisuja löytyy oikeastaan joka levyltä. One Of These Days, Sheep, Run Like Hell, Young Lust, The Nile Song, What Do You Want From Me, Sorrow, Have A Cigar. Vaikkapa Atom Heart Mother opuskin rokkaa omalla tavallaan välillä melkoisesti. Mikä pink floyd sitten on jos ei rock-bändi? Pakko vielä todeta, että eipä Piper At The Gates Of Dawn todellakaan ole sen enempää "rock"-pläjäys kuin muut floydin albumit, pikemminkin päinvastoin.

No mutta kun tuli sanainen arkku tässä jo avattua, niin miksi listalta puuttu The Beatles? Bowiekin siellä olisi voinut olla mun puolesta, onhan siellä Henkkakin. Muutenkin rajan vetäminen bändien ja artistien väliin on mun mielestä hieman outoa, useimmiten aika keinotekoistakin.
shagriml
05.01.2006 15:12:20

Mikä pink floyd sitten on jos ei rock-bändi? Pakko vielä todeta, että eipä Piper At The Gates Of Dawn todellakaan ole sen enempää "rock"-pläjäys kuin muut floydin albumit, pikemminkin päinvastoin.

Mut jotain maagista siinä ekassa levyssä on vaan, jotain menevää, svengaavaa joka saa aivosolut heräämään ja jalat heilumaan. Se puuttuu muista levyistä...

Mä oon aina digannu muutenkin enemmän esim Hawkwindista (70-luvun tuotanto), niillä on MEININKIÄ ! :) Just sitä elävyyttä mikä tuntuis esim monista Floydeista puuttuvan...
Planetist
05.01.2006 15:49:51

Ootko Relicsiin tutustunut? Siinäpä mainio levy, vanhempaa kamaa.
aivokuolio
31.01.2006 09:56:14
mustan huoneen testi.
HaloOfFlies
31.01.2006 11:48:23

http://mesta.net/musa/uutiset/?aid=11330

Vai onkohan tuo vain että "David Gilmour tyrmää comebackin". Kaikkihan tietävät miten innoissaan esim. Roger Waters ja Nick Mason ovat viime aikoina asiasta olleet.
First they steal your mind and then they steal your soul
Ukko
31.01.2006 12:41:19

Vai onkohan tuo vain että "David Gilmour tyrmää comebackin". Kaikkihan tietävät miten innoissaan esim. Roger Waters ja Nick Mason ovat viime aikoina asiasta olleet.

Niiden pankkitilin pohja on kai näkyvissä.
Folcce
31.01.2006 14:17:59
Vai onkohan tuo vain että "David Gilmour tyrmää comebackin".

Joka periaatteessa tarkoittaa että Pink Floyd ei comebackia tee.

Kaikkihan tietävät miten innoissaan esim. Roger Waters ja Nick Mason ovat viime aikoina asiasta olleet.

Masonista en tiedä, mutta ei Waters Q:n tai BBC haastattelussa kovin innostuneelta comebackista vaikuttanut. Innostuneelta Live 8 vedosta kyllä kovinkin. Kukapa ei olisi ollut.

Niiden pankkitilin pohja on kai näkyvissä.

Eikö levy(t) kuitenkin myy aika mukavasti koko ajan?
Don't you wanna feel that cozy little box grip down on your johnson?
grege
31.01.2006 16:24:21
Tähän voisi ehkä mainostaa että Yle Teemalta tulee 10.2 klo 21 Making of the Dark Side of the Moon
PJS
31.01.2006 17:32:19

Kuuntelin äsken taas vaihteeksi Is There Anybody Out there? The Wall Liven ja se oli niin hyvä että rupesin ensin hymyilemään hervottomasti ja lopulta nauramaan ja taputtamaan käsiäni kuin jälkeenjäänyt pikkulapsi. Pink Floyd on ehdottomasti maailman paras progressiivinen rock-yhtye.
Jees.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)