Aihe: Vinkkikö?: LIDListä akkuja
1
Trebla
30.01.2006 11:12:02
Poikkesin tänään tuolla LIDLissä ja tarjouksessa näytti olevan akkuja.
Eli koot
D (iso pyöreä taskulampun pari)
A ("keskikokoinen")
AA ("normaali" pikkupari)
AAA (se "pieni pikkupari", jota esim Pandora käyttää)
9V:n neppari.
Kaikkilla sama hinta 2.99 Juuroa. D ja A paketeissa kaksi, AA ja AAA 4/paketti ja 9V 1/paketti.
Tiedä sitten onko tuo halpa vai kallis.

Muistaakseni D 4000mAh, AA 2100mAh, AAA 800mAh ja 9V 200mAh

Ja minä en ole mitenkään taloudellisesti/muutenkaan kytköksissä siihen Liiteriin.
"Language is a virus from outer space." -- William S. Burroughs
Ville A.
30.01.2006 16:45:54
Kiitokset vinkistä!

Itsekin tuli tuo viimeinen kuvasto silmäiltyä läpi, mutta en sitten huomannut tuota tarjousta. Halpojahan nuo olivat mikäli vaan toimivat oletetusti, ihmetytti kyllä se, että Uudessakaupungissa niitä oli vielä vino pino jäljellä. No, täytyy pistää lataukseen yksi paketti ja testata.
Up and down that road in our worn out shoes, talkin' 'bout good things and singin' the blues
Zeni
30.01.2006 17:22:01
Voinee laittaa samaan topicciin, että Biltemasta ja Bauhaussista näytti saavan erinomaisia "alumiinisalkkuja" pedaalilaudaksi. Hintaa oli peräti 14,9euroa. Itse otin tuollaisen kainaloon ja kevyellä muokkauksella siitä tuli täydellinen. Voin laittaa selostuksen jos joku kokee tälle tarvetta.

Älyttömän kestäviä nuo eivät tuntuneet olevan, mutta ajavat asiansa ellei tarkoitus ole hyppiä kannen päällä.
Ville A.
30.01.2006 17:42:04
Tässähän voisi olla ideaa jopa pysyvälle aiheelle? Mielelläni ainakin itse lukisin tänne tullessani vinkkejä liittyen edulliseen rakentelu/projektitavaraan. Ja juuri tähän tyyliin, eli mitä tavaraa, hinta, myyntipaikka, jne. Tietenkin kuormittaa serveriä kun tulee pitkiä listoja ilmoituksia, mutta varmaan tässäkin foorumissa on vanhojen viestien siivousoptio, jolla voitaisiin poistaa esim. yli viikon vanhat ilmoitukset?
Up and down that road in our worn out shoes, talkin' 'bout good things and singin' the blues
slerbis
31.01.2006 01:23:09 (muokattu 31.01.2006 01:24:18)
Itsellä on pari tuommoista 9V akkua ja laturi edellisestä erästä, ja hyvin ovat pelittäneet. Tänään hamstrasin vielä yhden 9V ja AAA-paketin ennenkuin asiakkaat veivät kaikki :)

Onhan tuo jo aika edullista verratten, että biltemassa vastaava 9V ladattava akku maksaa 16,80€. Niin ja btw. ainakin Tampereen alueen myymälistä on jo kaikki 9V ja AAA-akut loppuneet...

edit. Ja minä en ole mitenkään taloudellisesti/muutenkaan kytköksissä siihen Liiteriin.

Kuten varmaan huomaa tekstistä, niin minä olen :D
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33
Hannu H.
31.01.2006 18:23:43 (muokattu 31.01.2006 18:26:29)

Tonnikalapurkista saa kätevän ja halvan kanavanvaihtajan poraamalla pari reikää ja laittamakka plugin ja kytkimen..

http://koti.mbnet.fi/hannu-h/images/kanavanvaihtaja.jpg

EDIT: Sukkahousuilla saat kätevästi kiillotettua kitarasi pinnat ja osat viimeiseksi silaukseksi ennen kuvaamista ;)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Volle
31.01.2006 18:44:44
Tonnikalapurkista saa kätevän ja halvan kanavanvaihtajan poraamalla pari reikää ja laittamakka plugin ja kytkimen..

EDIT: Sukkahousuilla saat kätevästi kiillotettua kitarasi pinnat ja osat viimeiseksi silaukseksi ennen kuvaamista ;)

Jee, tää oli kiva niksi.

Ja nyt syömään tonnikalaa!
Nam.
Jimoleon
01.02.2006 11:42:47
Hesassa ainaski on €uroihme, josta saa paristoja 1€/pkt (yhessä paketissa 4 paristoa)
"The biggest threat to creativity is fear, and Jaco did not fear anything"
Ville A.
01.02.2006 12:46:48
Hesassa ainaski on €uroihme, josta saa paristoja 1€/pkt (yhessä paketissa 4 paristoa)

Jep, ovat muuten laadukkaita. Itse en enää nykyään osta mistään muualta kuin euroihmeestä, koska toimivat ihan yhtä hyvin panasonicit/duracellit sun muut, ainoastaan hintaa on 1/3 muihin merkkeihin verrattuna...
päänahka
01.02.2006 12:51:19

Mulla on delayn tap tempo -poljin tonnikalapurkissa. Pitää ostaa kyllä kunnon kytkin tuohon tilalle, nykyinen takertelee ja jää välillä pohjaan turhan pitkäksi aikaa.
Soolot on perseestä. AKKK #7
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)