Ali 28.01.2006 14:12:16 | |
---|
No pistetään nyt jotain tuumailuja, kun pari kertaa on levy pöyrähtänyt soittimessa. Levyn alku on aivan huikea ja se Hypergeek... Vieläkin hymy nousee huulille kun basarituli lähtee käyntiin! Triumph on mahtava ja Vain soolokin on erittäin hyvä ja erittäin vaimainen. :D Vampolka on hauska ja Vampira kiva kasariveto. Muutenkin albumilla vallitsee paikoitellen aika vahva kasarimeiniki. Gaia ei ole oikein nappannut vielä, mutta Pixiliate ja Judgement ovat hienoja. Loppu on vielä vähän auki, mutta mainioita biisejä ovat. Onkos kukaan muu huomannut tällä levyllä Alien-viitteitä? Itse olen ainakin yhden, mutta enpä paljasta vielä. Jatketaan kuuntelua. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
aarghto 28.01.2006 14:42:22 | |
---|
Notes From Africa :) hieno biisi. Varsinkin kun minun feivorit-biisi on SYLin Love? Simple Lullabyn lopussa tulee aina kylmät väreet kun tulee se "FIRE! FIRE!"-kohta. Ei ole Ocean Machinen tai Infinityn veroinen siltikään. Mikään ei ole. päteminen ja ruikutus. mind the gap. |
Heartwood 28.01.2006 15:12:21 | |
---|
Turhaan te sitä dissaatte. :/ Vetelihän Vai ihan mukiin menevästi Motörheadin Infernollakin parissa biisissä. Ei Vaita voi turhaan dissata IMO. Pahoittelen derailausta. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Ze Kink 28.01.2006 16:09:44 | |
---|
Eissäätänäh, maanantaina Stockalle kun muistin että mulla on lahjakortti sinne. Vähän jänskättää kyllä, en muista levystä mitään koekuuntelulta (onneksi). WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
bedlam 28.01.2006 16:40:03 (muokattu 28.01.2006 16:41:00) | |
---|
Niin, ja se pieni "piilobonus", jossa äijät vaihtavat instrumenttejä keskenään ja vetäisevät Truth:n. mitä vittua, missä kohtaa semmonen on? Näpyttelet vain valikkonäppäimellä vasemmalle tai oikealle ohi varsinaisista linkeistä, niin ettei mikään teksti korostu ja painat enter. Tällä tavallahan suurin osa kaikista piilojutuista on aina toteutettu. Mutta itse levystä. Olin onneni kukkuloilla levy alkupuoliskon. Varsinkin Triumph ja Vampira iskivät kuin tuhat volttia. Välillä musiikin seasta kuului jopa YUP- ja MrBunglemaista hullutusta. Akustisia kitaroita, pianonpimputusta, värikästä miksausta ja ennen kaikkea Dynamiikkaa sen AE:n puuduttavan kitaravallin sijaan. Mutta sitten. Puolessa välissä levyä kuvaan astui se Devinmäinen 3/4-komppi, niiden päälle jo moneen otteeseen kuullut kitaravallit ja riffit. Ja se jatkui...ja jatkui...ja jatkui. Kunnes Sunset ja Notes From Africa vihdoin herättivät taas horroksesta. Pitää jauhaa levyä läpi, josko tuosta levyn keskiosasta saisi jotain tolkkua. http://www.mikseri.net/kiasma |
Ali 28.01.2006 17:25:13 | |
---|
Välillä musiikin seasta kuului jopa YUP- ja MrBunglemaista hullutusta. Itsellekin tulee mm. Vampolkasta Mr. Bungle mieleen. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
slipkorn 29.01.2006 16:25:07 (muokattu 29.01.2006 16:25:27) | |
---|
Devin on nero. Nyt keskityttyäni 2000-prosenttisesti loppupäähän (eli Pixillatesta eteenpäin) alkoi sekin aukeamaan ja levyn nerokkuus nousee esiin. Parasta. Itsellekin tulee mm. Vampolkasta Mr. Bungle mieleen. Ja kuten myös. |
Ze Kink 30.01.2006 15:31:52 | |
---|
En ole uskaltanut vielä laittaa soittimeen edes :) Hirveä reissu tuli tuonkin perässä röydettyä, mutta löysin kuitenkin. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
lethus1 30.01.2006 16:31:47 | |
---|
Itsellekin tulee mm. Vampolkasta Mr. Bungle mieleen. Ma Meeshka Mow Skwoz anyone ? Ei helvetti olispa jo kesä ja olisi mökillä auringon laskiessa, olut huulilla ja Synchestra soimassa... |
Boltsa 30.01.2006 17:55:07 | |
---|
Saapuisipa jo cdon.comin paketti... =) Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin. |
carnation 30.01.2006 18:33:23 | |
---|
Saapuisipa jo cdon.comin paketti... =) :D Niinpä! "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Torniojaws 30.01.2006 18:42:46 (muokattu 30.01.2006 18:44:20) | |
---|
Omien laskujen mukaan CDonin paketti tulee keskiviikkona 1.2. - melkoinen antikliimaksi varsinkin kun ennakkotilasin jo kuukausi sitten ja lopulta saan levyn yli viikko julkaisun jälkeen. |
carnation 30.01.2006 18:49:55 | |
---|
Omien laskujen mukaan CDonin paketti tulee keskiviikkona 1.2. - melkoinen antikliimaksi varsinkin kun ennakkotilasin jo kuukausi sitten ja lopulta saan levyn yli viikko julkaisun jälkeen. Sikäli harhaanjohtava termi, että voit tilata sen ennakkoon, mutta et saa sitä ennakkoon. Ilmeisesti esim. Stupidolla tai muilla suomalaisilla levykaupoissa käytäntö on se, että saat levyn julkaisupäiväksi kotiin. Cdonista jos puhutaan, niin heillähän nuo toimitukset ovat vähän mitä sattuu. Ja mikä oli tämä julkaisupäivämäärän lipsuminen, itse kun oletin sen olevan 30. päivä mutta nähtävästi Synchestra oli levykaupoissa jo 25. päivä, vai milloin se nyt olikaan. "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Milkop 30.01.2006 19:35:53 | |
---|
Omien laskujen mukaan CDonin paketti tulee keskiviikkona 1.2. - melkoinen antikliimaksi varsinkin kun ennakkotilasin jo kuukausi sitten ja lopulta saan levyn yli viikko julkaisun jälkeen. Ei hyvä, varsinkin kun olen itse jo kohtuu liekeissä tuon levyn suhteen. Ei millään jaksaisi odottaa, kun muut ovat saaneet levyn jo liki viikko sitten. Taisi olla viimeinen kerta, kun cdon:sta tuli mitään tilattua. Paljon hauskempi marssia liikkeeseen ja hypistellä levyjä ennen ostopäätöstä. |
Torniojaws 30.01.2006 19:42:17 (muokattu 30.01.2006 19:42:25) | |
---|
Sikäli harhaanjohtava termi, että voit tilata sen ennakkoon, mutta et saa sitä ennakkoon. Ilmeisesti esim. Stupidolla tai muilla suomalaisilla levykaupoissa käytäntö on se, että saat levyn julkaisupäiväksi kotiin. Cdonista jos puhutaan, niin heillähän nuo toimitukset ovat vähän mitä sattuu. Ja mikä oli tämä julkaisupäivämäärän lipsuminen, itse kun oletin sen olevan 30. päivä mutta nähtävästi Synchestra oli levykaupoissa jo 25. päivä, vai milloin se nyt olikaan. Kyllä sen tiedän, että ei se tule etukäteen. Mutta voisi silti odottaa saavan levyn kohtuuajassa kun sen tilaa etukäteen. Viikko julkaisun jälkeen ei ole minusta kovin kohtuullinen ennakkotilaukselle. |
Taisi olla viimeinen kerta, kun cdon:sta tuli mitään tilattua. Paljon hauskempi marssia liikkeeseen ja hypistellä levyjä ennen ostopäätöstä. Ei kannata tämän takia jättää käyttämättä puljun palveluksia. Ennakkotilaussysteemi on kyllä täysin persiistä, mutta muuten CDONin kanssa ei ole ollut ainakaan minulla mitään ongelmia. Meinaan että sen verran hyviä tarjouksia siellä aika ajoin on. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
PekkaM 31.01.2006 07:44:32 | |
---|
Oma tilaukseni seisoo play.comissa statuksella "Out now. Waiting for delivery of stock.". En kyllä ymmärrä mikä hötky siinä levyn saamisessa on, viipyy päivän pari, saat kuunnella luultavasti lopun elämääsi ;) |
KTR 31.01.2006 12:18:32 | |
---|
Vihdoin! Nyt soi ekaa kertaa!! Hoooo!! |
carnation 31.01.2006 12:32:11 | |
---|
Kappas vain, tuli cdonilta paketti! Väliraportti on se, että ensimmäinen kuuntelukerta meni lähinnä ihmetellessä, kun mieleen jäivät parhaiten ne selkeimmät rokkibiisit kuten Gaia ja Vampira. Vielä en uskalla sanoa Synchestrasta mitään näin parin kuuntelun jälkeen... muuta kuin että että hyvältä kuulostaa ja matka jatkuu! "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
pehko 31.01.2006 12:37:14 (muokattu 31.01.2006 13:07:12) | |
---|
Onkos kukaan muu huomannut tällä levyllä Alien-viitteitä? Itse olen ainakin yhden, mutta enpä paljasta vielä. Jatketaan kuuntelua. tottahan toki....... se yksin, mitä varmaan tarkotat, on melko selkeäkin. np: Devin Townsend - Ocean Machines "Shit! He's dead, man! He's fucking dead, man! SHIT!!!" |