BigPapa 29.01.2006 18:33:47 | |
---|
Ratkaisemaan elämän tarkoitus. Ymmärtääkseni Monty Python ratkaisi jo.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
blyysi 29.01.2006 21:00:14 | |
---|
En minä ole väittänyt että Hendrix olisi soittanut kielet väärinpäin. Sitä minä en usko. Mutta jos luen Hendrixin veljen kertoneen Jimin soittaneen kitaraa niin vasen- kuin oikeakätisesti, niin ei mulla ole syytä epäillä sitä. Kenties oikeakätisesti hän vain rämpytteli sointuja jne. mutta kuitenkin... Enkä pidä uskomattomana sitä etteikö joku "sekakätinen" pystyisi kovan harjoittelun tuloksena soittamaan kitaraa sujuvasti kumpikätisesti tahansa. Tuntuuhan se aluksi hankalalta ihan oikeakätisesti, mutta ei enää muutaman vuoden harjoiteltuaan. Miten jos olisi harjoitellut toisin päin? Helvetistäkö minä tiedän, kunhan vain spekuloin juttuja mitä olen lukenut. Kyllähän se Henkka poikkeuksellisen taitava kitaristi oli joka tapauksessa. Itseasiassa olen ihan samaa mieltä noista pointeista, vaikka en uskokaan, että Jimi olisi oikeakätisesti vartavasten treenannut(ehkä tosin rämpytellyt joskus).. Joten jatketaan vaan hänen musasta nautiskelemista, peace;) |
Wahi 29.01.2006 21:38:12 | |
---|
Uskomatonta, tästä on jauhettu 4:n (neljän) sivun verran. DADA? Shine on You crazy Diamond! |
Joees 29.01.2006 21:44:52 | |
---|
Uskomatonta, tästä on jauhettu 4:n (neljän) sivun verran. DADA? Meinasin itse sanoo jo samaa monta sivua sitten. Hehe. Kävin tänään luistelemassa ekan kerran sitten yläasteen seiskan tai kasin jälkeen. En muuten osannut kääntyä oikeelle niin hyvin kuin vasemmalle. Tosin en osaa soittaakkaan vasurilla kovin hyvin. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Hammermul 29.01.2006 22:34:21 | |
---|
Meinasin itse sanoo jo samaa monta sivua sitten. Hehe. Kävin tänään luistelemassa ekan kerran sitten yläasteen seiskan tai kasin jälkeen. En muuten osannut kääntyä oikeelle niin hyvin kuin vasemmalle. Tosin en osaa soittaakkaan vasurilla kovin hyvin. Mäkin potkasin joskus ala-asteella (kun vielä pelasin futista) vasemmalla jalalla pidemmälle kuin oikealla, vaikka oikea jalka on parempi... Mielipiteesi on väärä. |
J.Ahonen 30.01.2006 13:28:15 | |
---|
väärän käden kitaralla on tullut monta ideaa, joita ei oikealla keksi. Jotkut jutut ovat luontevia. |
saha 30.01.2006 16:49:18 | |
---|
Enkä pidä uskomattomana sitä etteikö joku "sekakätinen" pystyisi kovan harjoittelun tuloksena soittamaan kitaraa sujuvasti kumpikätisesti tahansa. Eräs Angelo vetää kummallakin kädellä yhtäaikaa kaksikaulaisella kitaralla sairaan nopeaa. >-)))> #2 "Lilla flicka ju sitta mej knulla. Smiling faces your 'round and around.Scoogie darling saa tyttö maa pyllyyn. Come on baby my kukkuu is on." |
pahala 30.01.2006 17:41:18 | |
---|
Eräs Angelo vetää kummallakin kädellä yhtäaikaa kaksikaulaisella kitaralla sairaan nopeaa. Angelo Badalamenti? 8) |
saha 30.01.2006 20:17:11 | |
---|
Angelo Badalamenti? Ei ihan. >-)))> #2 "Lilla flicka ju sitta mej knulla. Smiling faces your 'round and around.Scoogie darling saa tyttö maa pyllyyn. Come on baby my kukkuu is on." |
Kyllä Gerhard Rihmakallo on kaikkein paras..... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
julli_f 07.02.2006 21:59:43 | |
---|
jimi soitti kielet väärinpäin mun tietojen mukaan en oo kyl aivan varma |
FreakyStyley 15.05.2006 21:15:18 | |
---|
Henkka soitti yleensä kielet oikein päin mut osas soittaa myös kielet väärinpäin. Siis normaalilla oikeekätisten kitaral "väärinpäin". oon kuullu sellasen tarinan et hendrixiltä varastettii joskus ennen nousuu maailmanmaineesee kitara ja hän pysty lainaamaa jonkuu toisen oikeekätisen kitaraa vaihtamatta kielten järjestystä. ja kuulemma soittamaa vielä hyvin |
Bonesaw 15.05.2006 21:20:54 | |
---|
Hyvä nosto. It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
McNulty 15.05.2006 21:30:36 | |
---|
Eli onko henkka soittanut kielet väärinpäin?? Ei... Dick Dale on! Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Bonesaw 15.05.2006 22:02:09 | |
---|
dick dale on se äijä siinä pulp fictionissa tai siis ei se oo mikään näyttelijä siinä mutta se soittaa sitä tuututuutuutuututuutuutuu tunnaria siihen pulp fictioniin siis siihen elokuvaan. It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
DVD 15.05.2006 22:22:56 | |
---|
|
jjylli 16.05.2006 00:13:03 | |
---|
john mayallin vasurikitaristi coco montoyan sooloilua tuijotellessa meinasi tulla pää kipeäksi. arvatkaa nyt ihmeessä miten päin sillä oli kielet. joko arvaatte? |
Capman 16.05.2006 00:58:32 | |
---|
Doyle Bramhall Kakkosellakin on muistaakseni kielet väärinpäin. On se vaan niin sairasta... |
BigPapa 16.05.2006 09:12:02 | |
---|
Doyle Bramhall Kakkosellakin on muistaakseni kielet väärinpäin. On se vaan niin sairasta... Marstiollakin on... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
zaahrock 16.05.2006 09:44:13 | |
---|
Nyt tuli kiista johon pitää saada vastaus!! Kaikkihan sen tietää, että Henkka soitti oikeakätisellä stratolla, mutta oli hänellä koskaan uransa aikana kielet väärinpäi, eli ohuin kieli ylinmäisenä. Fakta tietoa kaivataan, eikä mitään kuvien perusteella selittämistä. Sellanen legenda liikkuu, että Henkka olis soitellu kielet väärinpäin paljonki ja uransa loppupuolella kääntänyt kielet oikein päin, onko kukaan kuullut tällaista. Eli onko henkka soittanut kielet väärinpäin?? ei oo...siis se soitti kielet oikeinpäin itessään katottun eli korkee E on lähinnä lattiaa, mut kitarahan sillä oli väärinpäin... david keksi rokin. |