Itse pähkäilin saman ongelman kanssa kun piti viime syksynä hommata useamman bändin kimppakäyttöön tuon tapainen laite. Speksien valossa niin saman tapaiset laitteet ja hintakin aika lähellä toisiaan (riippuu tietty mistä ostaa ja minkälaisen tarjouksen saa) että valinta ei pelkän nettisurffailun avulla ratkennut. Pienellä musiikkiliikekierroksella pääsin ottamaan kylmätyypit molemmista ja sen jälkeen valinta kallistui Yammuun lähinnä selkeämmän käyttölogiikkansa takia. Tosin mä voin olla aavistuksen puolueellinen käyttöliittymän arvostelija, kun olin entuudestaan tuttu Yammun digitaalitiskien kanssa, olin välittömästi sinut kovo-yammun mikseriosan kanssa, ja nauhurikin toimi loogisesti. Bossin kanssa meni enemmän aikaa valikoissa surffailuun eikä samanlaista "heti sinut"-ilmiötä tullut. |
Tosin mä voin olla aavistuksen puolueellinen käyttöliittymän arvostelija, kun olin entuudestaan tuttu Yammun digitaalitiskien kanssa, olin välittömästi sinut kovo-yammun mikseriosan kanssa, ja nauhurikin toimi loogisesti. Meillä on käytössä Yammun digitiski ja itselläni Korgin D1600 -tallennin. Käyttöliittymät ovat kuitenkin varsin samaa maata noissa digivehkeissä ja niiden opettelu ei kovinkaan kauaa vie. Korg on ollut kaikinpuolin ok, en ole itse kaivannut kovinkaan paljon mitään lisää tai paremmin. Ajatusmaailmani on tehdä raiturilla lähinnä demoja ja keikkaäänityksiä, studiossa taas varsinaiset levyt jos niitä täytyy ylipäänsä tehdä. Tyhjän saa pyytämättäkin |