Aihe: Kokemuksia Powerballista
1 2
Antti1
30.01.2006 13:38:34
Pistin laitearvion powerballista, tässä linkki: http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=665

Jos on kysyttävää, niin kysykää vaikka tässä. Toki muutenkin saa laitteesta keskustella.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
Eemil
30.01.2006 13:43:37
Vaikutti ihan hyvältä kyllä mutta mä kun en tiedä mikä tuo laite on (edelleenkään) niin tuosta olisi hyvä jos se selviäisi tyhmällekin.
Työnnä kurkku mun pyllyyn, jooko? -Axeman lemmikkijänikselleen K100 #2
Jesmies
30.01.2006 13:51:45
eli siis tuota Powerballia pidetään esim. oikeaan käteen puristettuna. semmonen pikkasen biljardipalloa isompi vekotin. sit aletan hiljalleen ranteen ympäri pyörittää sitä, jolloin vastus kovenee mitä suuremmat kierrokset on. (tai jotain, lue siitä artikkelista loput ;)) . Toivottavasti selvensi :)
3v Eko S-300 Peavey Rage 158.
Antti1
30.01.2006 13:56:28
Mä laitoin siihen nyt ihan ensimmäiseksi sellaisen pienen selonteon tuosta pallosta. Selvemmin ja ytimekkäämmin en enää osaa selittää. Toivottavasti avautuu.
Kimmo72
30.01.2006 14:17:44
Siitä on jo varsin paljon keskustelua.
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=78779
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Antti1
30.01.2006 15:25:05
Joo, paljon on keskustelua näköjään. Multa vaan pikaviestillä kysyttiin tästä laitteesta, niin ajattelin sitten kertoa.
sartanen
30.01.2006 15:51:04
Siitä on jo varsin paljon keskustelua.
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=78779

Mun mielestä tuo topikki on hyvin pitkälle paskanjauhantaa. Ts. järkevät kokemukset aika vähäisiä.

Itse hankin tuollaisen palleron kuukausi sitten. Vaikuttaa hyödylliseltä peliltä. Soittotatsi on kyllä parantunut, ja pienetkin rannevaivat kaikonneet. Ranteen saaminen rennoksi on helpottunut varsinkin nopeammissa ja "teknisemmissä" soittotilanteissa. Lisäksi olen havainnut palleron hyödylliseksi lämmittelyssä, esim. TV:tä katsellessa ennen treenisessiota.
"The faster you play, the further ahead you have to look." (M. Goodrick)
Antti1
30.01.2006 16:36:40
Onko kellään muulla pidempään käyttäneellä kokemuksia jaettavanaan? Onko ketään saanut tuota (väärin)käyttämällä itselleen ongelmia aikaiseksi? Hyviä vinkkejä treenaamiseen?
Skebaristi
30.01.2006 18:19:21

Höh, ei täällä puhuttukaan englistä.
Mrezzye
30.01.2006 20:42:00

Mites tuo nyt vaikuttaa sitten soittamiseen, auttaako? Vai kasvaako tuolla vain patti biitsikuntoon?
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Jake.e
30.01.2006 20:44:05
Mistä nuita pysty tilaamaankaan. Pistäisin itelle tulemaan :).
If you'd been a dog They would've drowned you at birth
Antti1
30.01.2006 21:24:13 (muokattu 30.01.2006 21:26:14)
Mun on vähän varhaista sanoa mitään soittokuntoon vaikuttamisesta, mutta luulisi vaikuttavan. Tuntuu ottavan juurikin niihin käsivarren osiin, jotka soittaessa eniten ainakin mulla väsyvät. Tuo treeni kun on huomattavasti tehokkaampaa, kuin soittaminen, niin kyllä sen nyt luulisi positiivisesti vaikuttavan. Täytyy vaan muistaa venytellä yms. ettei mene kädet ihan jumiin.

Niitähän sai osteltua täältä: www.powerball.fi

EDIT: Mainostekstithän on aina vain ja ainoastaan mainostekstejä, mutta ton paketin kyljessä mainitaan kyllä, että tuo auttaa erityisesti myös muusikoita.
Antti1
30.01.2006 21:45:19 (muokattu 30.01.2006 21:46:35)
Ei ole kokemusta hoitokäytöstä, mutta mainostekstit sanovat, että auttaa. Toki tässä nyt pitää sitten muistaa pitää järki päässä: mahdollisimman rennolla liikkeellä sopivan pituista harjoitusta. Kun alkaa tuntua kipua, niin homma pitää lopettaa heti ja käden antaa levätä. Liika rehkiminen myös tuollakin on haitaksi, etenkin jo vaurioituneelle kädelle.

EDIT: Kannattaa varmaan soittaa jollekin fysioterapeutille ja kysyä tuon käytöstä, ennen itsensä telomista. On kuitenkin ihan yleisesti käytetty vempain, eikä mikään uusi juttu. Pitäisi olla suurimmalle osalle fysioterapeutteja tuttu kapistus ja varmasti osaavat neuvoa sen käytössä.
dmntn
30.01.2006 21:59:51

Ei ole kokemusta hoitokäytöstä, mutta mainostekstit sanovat, että auttaa. Toki tässä nyt pitää sitten muistaa pitää järki päässä: mahdollisimman rennolla liikkeellä sopivan pituista harjoitusta. Kun alkaa tuntua kipua, niin homma pitää lopettaa heti ja käden antaa levätä. Liika rehkiminen myös tuollakin on haitaksi, etenkin jo vaurioituneelle kädelle.

EDIT: Kannattaa varmaan soittaa jollekin fysioterapeutille ja kysyä tuon käytöstä, ennen itsensä telomista. On kuitenkin ihan yleisesti käytetty vempain, eikä mikään uusi juttu. Pitäisi olla suurimmalle osalle fysioterapeutteja tuttu kapistus ja varmasti osaavat neuvoa sen käytössä.

Äsköön tein pienimuotoisen heräteostoksen... Mukaan tarttui rannehihna ja 250 HZ Pro malli!
Sweepatessa roiskuu!
Antti1
30.01.2006 22:01:25
Hyvä valinta varmasti. Toivottavasti auttaa vaivoihin! Muista sitten ehdottomasti pistää kommenttia, niin lisätään se vaikka tohon mun laitearvioon.
Ze Kink
30.01.2006 23:42:39
Kelasin joskus ostaa tuollaisen, mutta vähän unohtui. Ehkä voisi joku päivä tuollaisen ostaa ja vedellä hulluja kaksoistreenejä gripmasterin ja powerballin kanssa!
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
dmntn
31.01.2006 17:12:27 (muokattu 31.01.2006 17:24:30)

Hyvä valinta varmasti. Toivottavasti auttaa vaivoihin! Muista sitten ehdottomasti pistää kommenttia, niin lisätään se vaikka tohon mun laitearvioon.

Toivotaan. On täs nyt jo kaks kuukautta kärsittyki... Pitää vaan muistaa alottaa rauhallisesti! Yritän muistaa laittaa niitä kommenttia vaikka viikon tai parin päästä, ku oon vähä tutustunu kyseiseen härveliin!

Edit.

Powerballin sivuilla suositeltiin muuten 5-7 minuutin treeniä jännetuppitulehduksen hoitoon päivittäin? Kuinkas kauan te terveet "vatkaatte" päivittäin?
Sweepatessa roiskuu!
Antti1
31.01.2006 19:44:20
Kuinkas kauan te terveet "vatkaatte" päivittäin?

Mä vatkaan juuri niin kauan, kunnes alkaa vituttamaan, tai kädet väsyy liikaa. Voiskin aloittaa treenin vaikka nyt...
dmntn
31.01.2006 19:51:21

Mä vatkaan juuri niin kauan, kunnes alkaa vituttamaan, tai kädet väsyy liikaa. Voiskin aloittaa treenin vaikka nyt...

Heitä ny joku keskiverto treeniaika?!
Sweepatessa roiskuu!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)