Dick Parker 12.08.2003 14:56:37 | |
---|
Kertokaa, mistä sais ilmaisen ohjelman, jolla vois nauhottaa useita kitararaitoja ja rummut. |
Fortune 12.08.2003 14:59:23 | |
---|
Katsopa Tietokoneet ja musiikkiohjelmat -palstan FAQ-aihe aiheesta. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Brian May jr. 12.08.2003 15:20:59 | |
---|
Cubase on ok ohjelma, ja jos haluat erityisesti kitarointia tehä jollain ohjelmalla se on Guitar pro 3 |
lxi 12.08.2003 15:22:25 | |
---|
Cubase on ok ohjelma, ja jos haluat erityisesti kitarointia tehä jollain ohjelmalla se on Guitar pro 3 Guitar Prolla ei kyllä äänitellä yhtään mitään soitinta. Mainostilaa vuokrattavana |
thomaso 12.08.2003 17:55:29 | |
---|
|
Snowblind 12.08.2003 18:02:22 | |
---|
Joo |
Brian May jr. 12.08.2003 18:05:25 | |
---|
Guitar Prolla ei kyllä äänitellä yhtään mitään soitinta. No kyllähän äänitellään, oon kuullu kaverin 45 sekunnin äänitelmän joka oli tehty guitar pro 3:lla.(Ite en kyllä pahemmin osaa kyseistä ohjelmaa käyttää) |
Peter Gunn 12.08.2003 18:14:03 (muokattu 12.08.2003 18:15:22) | |
---|
GP3 ei ole mikää äänitys ohjelma. Sillä pystyy tekemään midi-tiedostoja, jonkalaista varmaan kuulit. EDIT: Hituri lällälää :) |
Snowblind 12.08.2003 18:14:34 | |
---|
No kyllähän äänitellään, oon kuullu kaverin 45 sekunnin äänitelmän joka oli tehty guitar pro 3:lla.(Ite en kyllä pahemmin osaa kyseistä ohjelmaa käyttää) Siis guitar pro:llahan et mitään nauhoittele. Sillä voi tehdä midibiisejä sen sijaan. Joo |
Aijjuu, niin se menikin sori sori sori allerkijoittaja, unoha se GP3 ja hommaa Cubase, se ainakin on ehta ohjelma. |
Fortune 13.08.2003 12:43:41 | |
---|
Aijjuu, niin se menikin sori sori sori allerkijoittaja, unoha se GP3 ja hommaa Cubase, se ainakin on ehta ohjelma. Ja maksaa. Tietokoneet etc. -palstalla on Ilmaisia ja Laillisia ohjelmia pitkä lista FAQ:issa. Sinne siis. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Absoluto 13.08.2003 19:20:59 | |
---|
Niin, siinä voi kuule multimiljonäärit menettää 0.0000012 % vuosituloistaan.. No jospa mä sitten tulen ja varastan sulta telkkarin kun sua ei noi laittomuudet niin hirveästi häiritse. Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
Fortune 14.08.2003 10:14:58 | |
---|
Niin, siinä voi kuule multimiljonäärit menettää 0.0000012 % vuosituloistaan.. No voi jessus. Miksi kukaan enää kehittäisi uusia ohjelmia tai tekisi ylipäätään töitä, jos mistään ei saisi korvausta? Suosittelen perehtymään, mistä se omakin toimeentulo tulee. Ei se raha puissa kasva ja yhteiskunnan toimiminen perustuu siihen, että hyödykkeiden tuottajille maksetaan. Moraalittomat piraattisoftien lataajat saisivat mennä itseensä, jos oikeaa tarvetta kalliille softalle on, niin siihen kyllä voi säästää ne rahat, eikö? Nykyään vallitseva "kaikki-mulle-heti-vaikkei-varaa-ole" -mentaliteetti on sairas. Minkälaista yhteiskuntaa tämä vetelä ja moraaliton sakki pyörittääkään 30 vuoden kuluttua? "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
Boner-Joe 14.08.2003 10:23:19 (muokattu 14.08.2003 10:26:21) | |
---|
Ok, elkää flamettako mua, sanon vaan mielipiteeni: se ei ole keneltäkään pois jos harrastelija warettaa 1000e maksavan softan ilmaiseksi itselleen, jos toinen vaihtoehto on, että ei käytä mitään softaa tai sitten käyttää jotain ilmaista. Eli softan tehnyt lafka ei menetä yhtään asiakasta tämän vuoksi. Eri asia tietty on, jos kyseessä on musiikkia ammatikseen tekevä (jolloin lisenssit ym. on oltava kunnossa) tai joku, joka oikeasti harkitsee ko. softan ostamista. Tällöin waretus on softatalolta pois. |
Fortune 14.08.2003 14:39:28 | |
---|
Ok, elkää flamettako mua, sanon vaan mielipiteeni: se ei ole keneltäkään pois jos harrastelija warettaa 1000e maksavan softan ilmaiseksi itselleen, jos toinen vaihtoehto on, että ei käytä mitään softaa tai sitten käyttää jotain ilmaista. Eli softan tehnyt lafka ei menetä yhtään asiakasta tämän vuoksi. Mutta jos sen softan hommaa, niin silloinhan on tarve. Miksi niitä kukaan huvikseen latailisi? Normaalin moraalin omistava ihminen määrittää tarpeensa ja resurssinsa ja hommaa niiden puitteissa työkalut. Kysymys ei olekaan yhden latauksen aiheuttamasta vahingosta vaan siitä, että noita ylipäänsä on saatavilla laittomasti. Siihen lataajajoukkoon näet mahtuu tuhansia, jotka ovat ehkä harkinneet ostoa ja olisivat ostaneet ohjelman jollei sitä olisi saanut puljaamalla "ilmaiseksi". Ei ole oleellista tutkia jokaisen lataajan motiivia tai taustoja vaan pyrkiä saamaan nuo P2P- yms. levityskanavat kontrollin alle. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |