Aihe: Maa jota Fat Wreck karttaa.
1
Hedgecore
10.08.2003 21:54:50
Noniin. Taas on Fat Wreck Chordsin yhtyeet Eurooppaa kiertämässä, monia mieltäkiihottavia kokoonpanoja ollut liikkeellä: Rise Against, Lagwagon, NOFX yms. Mutta on se vain kumma etteivät ne vahingossakaan Suomeen eksy. Kyllä esimerkiksi ruottiin tunkee kymmenittäin Fatin bändejä/vuosi, mutta ei, ei edes kertaa ne pääse Suomen kamaralle. Pistää niin vihaksi ettei mitään rajaa joten oli pakko avautua. On se vain niin kumma juttu. Viimeksi taisi Suomi nähdä varteenotettavan bändin vuonna 95 (Green Day) ja senkin missasin. Kuinkas noin yleisestiottaen, käykö Suomessa tämänkaltaisia yhtyeitä mitenkä usein ? Ei kovinkaan aktiivisesti tule keikkalistoja seurailtua, mutta ainakun kuulen jonkun bändin tekevän Euroopan kiertuetta tulee toivottua parasta ja aina saa pettyä.
Kuinkahan hoituu hommat jos tahtoisi tuohon naapuriin lähteä jotain mielenkiintoista yhtyettä katsomaan ? Mistä voi hankkia lippuja yms. käytännönasioita voisitte hieman valaista. Kiitos.
el Bastardo
10.08.2003 22:20:18
NoFX olis kyllä oikein mukava nähdä, mutta jotenkin sitä on jo luopunut toivosta että tänne tulisivat. Tukholmassa taisivat kuitenkin käväistä taannoin. Rancid olisi myös sellainen minkä näkeminen saattaisi olla elämää suurempaa tällaiselle Freeman-fanille.

Offtopicia: Hedgecore, lienet sama Hedgecore kuin Murossa?
Elämä on opasmatka, ei löytöretki (YUP - Tänään kotona)
Anarkiapurilainen
11.08.2003 00:01:56

Ei välttämättä riipu levy-yhtiön panostuksesta, luulisi että enemmän on kiinni Suomen keikkajärkkärien kiinnostuksen puutteesta. Sitruunamaailma saisi kyllä ottaa asiakseen järkätä jonkun Fatin kiertueen tännekin.
DoThePop
11.08.2003 07:32:18
Kyl toi Rancid varsinkin olisi magee nähdä pitkästä aikaa livenä.Siitä alkaa olla jo aikaa kun ne oli Lepakossa keikalla.Mul on sellainen muisti kuva että se oli kesäkuussa 1996.Toi keikka kyl menee meitsin listoilla tosi korkealle.Harmi että eivät ole tulleet sen jälkeen uudestaan.
Nofx on tullut nähtyä pari kertaa livenä.Lepakossa ne oli aika loistavia kaikin puolin.Mut toi Messilän vetäisy oli aika boring.No joo saattoihan se johtua omista fiiliksistäkin.Mut kyl Nofx olisi mukava nähdä uudestaan täällä päin.
Juhani777
11.08.2003 13:06:04
NOFX tuli tsekattua Provinssissa '94 ja Messilässä '95, joista Provinssin veto oli parempi.
Olkaa kiltisti ja pukeutukaa mustaan.
Dilemma
11.08.2003 14:35:56
Ja Rancid piipahtaa soittelemassa 31.8 ruotsissa burning heartin recordsin Heart attack tourilla Tukholmassa. Liput 300 kruunua eli vähän yli 30 euroo (olisko ollu jotain 32e?, ei jaksa laskee.) Mutta sinne on mentävä ja sinne olen menossa.
"Me and the boys ain't afraid to raise our voices but we hardly ever act it's sad but it's fact, there is much for us to do, tear down and build up new, but we speak from our heart and that's a start." -Randy: Me and the boys-
Hedgecore
11.08.2003 16:39:31
Eli NOFX ja Rancidikin on täällä käynyt ? Hiukan huonoon aikaan sinänsä, koska juuri vuosina 94-96 alkoi kiinnostus yleensäkin musiikkia kohtaan nousemaan joten hieman ehkä liian aikaisin (minun kannaltani) Suomeen visiitit tekivät. Nyt jos tulisivat niin olisin oitis lippuja jonottamassa. Kymmenen päivän päästä olisi Lagwagon ruotsinmaalla, itse en kyllä sinne pääse mutta tulevaisuuden varalta voisiko joku hieman infota miten hoituu lippujen hankinta jos ulkomaille asti lähtee jotain keikkaa katsomaan ? Kenties tyhmä kysymys, muttakun itselläni ei ole mitään hajua miten pitäisi toimia...

el Bastardo: Kyllähän minä se sama yksilö olen :)
coffeemaker
11.08.2003 19:06:08 (muokattu 11.08.2003 19:08:36)
Rancid tulee Tukholmaan tän kuun lopussa :)
http://www.heartattack.nu/

Itse olen niitä onnellisia ketkä on nähnyt NOFXin kahteen otteeseen.
Eipä se nyt ole niin kauhea vaiva matkustaa kavereiden kanssa laivalla naapurimaahan, jos bändin oikeasti haluaa nähdä.
'I am too lazy to live and too afraid to die'
fridgebuzz
12.08.2003 09:01:18

...mutta tulevaisuuden varalta voisiko joku hieman infota miten hoituu lippujen hankinta jos ulkomaille asti lähtee jotain keikkaa katsomaan ?

Ruotsiin ainakin hoituu todella helposti, eli soitto vaan Ruotsin lippupalveluun/tahoon joka lippuja myy, lähettävät laskun, jonka maksettuasi saat liput postissa kotiin. Joko näin, tai sitten varaat lipun/liput ja haet ne kun menet keikalle.
"Majatalossa, huonossa hapessa; teen matkan, untani jatkan."
OSTETAAN: True Bypass -boksi, Volume-boosteri (itsetehdytkin kelpaavat)
mongoloidi
16.08.2003 16:03:39
Ei kai tää suomikaan nyt niin perseestä oo....?
Kun vertaa esim. Jenkkilään,niin suomessa on asiat aika hyvin.

Sitäpaitsi,eihän jokainen eurooppalainenkaan bändi käy USA:ssa soittelemassa.
-Only the Coffinbangers are pure bullshit-
Mr.Freeze
24.08.2003 11:40:34
Ainakaan NOFX:ia ei Suomessa sen Lepakon keikan jälkeen nähdä, kun pojat oli soittamassa, niin jengi vaan räki niitten päälle, vittuili ja haasto riita, josta hemmot suutahti ja ajatteli, että vitut tonne ei enää.
...my bass up your ass
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)