Aihe: Il Vaselino
1 2 3
Jormaz
30.01.2006 11:53:42
http://www.poko.fi/cgi-bin/show.pl? … how&page=artists_db&num=100

Jumaliste! LIMAISTA!

Lainatakseni ja mukaillakseni Ruthlessin 80's action guidea:
"Il Vaselino is gayer than sexual intercourse between men. To start with, the band is fucking called Il Vaselino. But only because Buttfuck was already taken."
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Mr.Babbit
30.01.2006 11:56:33
Mikä ihme siinäkin on, että suomalaisten pitää viedä vitsit aina liian pitkälle, niin, että ketään ei enää naurata. Tää olis toiminut hemmetin hyvin jonkun musiikinopiskelijaporuukan jekkuna, joka oisi levinnyt vain internetin ihmeellisessä maailmassa keräämässä kulttimainetta.. Mutta ei. Nykypäivänä ei voi luottaa painettuun sanaan, ei uutistenlukijaan eikä levy-yhtiöiden harkintakykyyn ottaa siipiensä suojaan oikeasti merkittäviä ja mielenkiintoisia artisteja. Ketä tämänkin levyn julkaisu hyödyttää, Virtuoso oli jo tarpeeksi nolo vitsi, pitääkö se nyt toistaa ja vetää vielä vähän överimmäksi?
Tulee mieleen Pizza Enrico vai mikä hän olikaan.. varmaan on raumanmeren juhannusjuhlilla taas hauskaa, kun vaseliinipojat tulee sinne viihdyttämään humalaista kansaa.
Jkob
30.01.2006 12:01:43
"Silti toimistoTYTTÖJEN salaisissa unissa..?" Ja miten ihmeessä Raswaa Koneeseen on pystytty noin auliisti raiskaamaan.. Olen kuullut kaiken.
"Jahas, kortsuja ja punaviiniä. En käytä kumpaakaan." - RR4E Ranskasta
M.i.k.key
30.01.2006 12:05:35
Virtuoso oli jo tarpeeksi nolo vitsi, pitääkö se nyt toistaa ja vetää vielä vähän överimmäksi?

Ikävä kyllä Virtuoso ei ole vitsi... Siinä on puhtaasti kyse siitä että "Urpoilta rahat pois".
Tää on mun mielestä aika jees kuitti tuolle koko hommalle!
Mä lopetan nää hommat!
Ari-77
30.01.2006 12:13:53
Homoilu on Miesten hommaa!!!
Naiset on vaan tiellä ,kun aletaan kunnolla naimaan!
Everybody Needs Dancemusic , sometimes...
Jormaz
30.01.2006 12:19:39
Pizza Enricosta täytyy olla samaa mieltä Babbitin kanssa, maailman väsynein ja vanhin vitsi.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Mr.Babbit
30.01.2006 12:54:07
Ikävä kyllä Virtuoso ei ole vitsi... Siinä on puhtaasti kyse siitä että "Urpoilta rahat pois".
Tää on mun mielestä aika jees kuitti tuolle koko hommalle!

Virtuosohan on ihan tosissaan tehtyä, mutta vitsi se silti on. Mikä tahansa kömpelö hiilikopio ulkomailla menestyneestä jutusta ei ole mun mielestä mitenkään vakavasti otettavaa, vaikka jätkät kuinka vakuuttelisi, että 'me tehtiin tätä jo paljon ennen ku noi il divot ees äänitti ekaa levyään'. Ihan saakelin sama, kyllähän se myy, mutta ei mistään kulttuuriteosta voi todellakaan puhua. Missä on se kuuluisa oma panos tuohon juttuun?
Virtuoso on coveroi coverbändiä, ja il vaselino coveroi coverbändin coverbändiä. Jos virtuoso on 'urpoilta rahat pois' niin il vaselino kerää saaliinsa niiltä vielä urpommilta..
Vapour
30.01.2006 13:28:21
Virtuoso on coveroi coverbändiä, ja il vaselino coveroi coverbändin coverbändiä. Jos virtuoso on 'urpoilta rahat pois' niin il vaselino kerää saaliinsa niiltä vielä urpommilta..

Entä sitten, kun joku TJ keksii tehdä jonkinsortin Dance Now 1x10^40 Smooth Glide-remixin?
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut.
Listen
30.01.2006 13:38:20 (muokattu 30.01.2006 13:39:27)
Jos virtuoso on 'urpoilta rahat pois' niin il vaselino kerää saaliinsa niiltä vielä urpommilta..

Niin kuin vanha sanonta kuuluu: kansan makua ei voi koskaan tarpeeksi aliarvioida.

Piti ihan tarkistaa Viralliselta Listalta, vielako (lasten?) rahastus on voimissaan:

22. Super-Hyper Hitit! Vol. 13 - SMURFFIT
Kitarajeesus
30.01.2006 13:52:06
Jos virtuoso on 'urpoilta rahat pois' niin il vaselino kerää saaliinsa niiltä vielä urpommilta..

Tämä oli hienosti sanottu :). Mutta kyllä mun mielestä nuo Pizza Enricot sun muut oli ihan törkeän paljon huonompia vitsejä. Tää oli niin limainen että jaksoi ainakin hetken naurattaa..
Musiikki on elämä.
porcupine
30.01.2006 15:21:29
TB? ;o

Hehee.

Mä oisin vaan odottanu, että näiden vaseliinojen tekstit olisi vedetty niin überöverihomosteluksi, ettei mitään rajaa. Siis ihan sliipparityyliin. Sit ois musta ollu hyvä. Tai siis parempi. Tosin en olisi ostanut silloinkaan.
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
Landola59
25.03.2006 18:35:04
Il Vaselino on varmasti yhtä tosissaan tehty kuin teräsbetoni.

Hitto ku ottavat tosissaan...
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)