Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: In Flames
1 2 3 4 520 21 22 23 24
marx
26.01.2006 08:28:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä porukasta? Mulle suht uus tuttavuus, mutta kyllä kolahti.
 
Takajeejee
26.01.2006 10:26:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuh. Lunar Strainistä asti rokannu. STYE vaan oli niin floppi levy että huoh. Onneks se uusin levy on niin hyvää shittiä, että ei edes muista että STYE on joskus tehty. No mutta joo. Lunar strain - Clayman tuotanto aina kolahtanu eniten. Kolahtanu jo viitisen vuotta.
 
http://www.mikseri.net/artists/?id=52131 käykää ihmeessä tsekkaa.
Mechanizm
26.01.2006 10:30:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=109790
 
Tuolta löytyy aika tuoretta keskustelua aiheesta.
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
Cathi777
26.01.2006 15:06:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas voisi sanoa, että käyttäkää sitä hakua, vaikka ei kovin hyvin toimikaan. Tai jaksakaa edes pari sivua selata aina ensin eteenpäin ennen kuin keskustelua aloitatte.
 
Only pop music can break my heart...
Takajeejee
26.01.2006 16:33:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas voisi sanoa, että käyttäkää sitä hakua, vaikka ei kovin hyvin toimikaan. Tai jaksakaa edes pari sivua selata aina ensin eteenpäin ennen kuin keskustelua aloitatte.
 
JeaB.
 
Äbyl?
Milkop
26.01.2006 17:03:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova bändihän tuo on, Jester Racesta saakka tullut diggailtua. Tuo Come Clarity tuntuu pitkästä aikaa kunnon levyltä, kun pari aiempaa oli suht heikkoa kamaa. Varsinkin nimibiisi rokka kybällä. Mutta joo, onhan tästä ennenkin jauhettu.
 
Off-topic: koskahan tuo haku saataisiin taas toimintaan? Nyt kun jotain hakee, niin ne kyllä löytyvät, mutta sitten alkaa rähinä, että pitäisi ensin rekisteröityä (vaikka näin olen tehnyt).
 
pehko
27.01.2006 09:14:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reroute To Remain on kova lätty...STYE oli kyllä vähn pettymys, mutta kyllä mä siitkin tykkään...loppu pään biisit hieman vaan tökkii. uusi lätty kyllä vaikuttaa erittäin lupaavalta, kai se täytynee hankkia. Claymankin on kans kova lätty. Colony ei oikeen iskeny, tosin Ordinary Story on harvinaisen kova biisi...Whoracle sitten kuulostaa jo mielenkiintosemmalta.
 
"Shit! He's dead, man! He's fucking dead, man! SHIT!!!"
Ronsto
27.01.2006 10:10:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa mäiskettä mun mielestä..Hyviä piisejä löytyy useita kuten; Clayman, Egonomic, Pinball Map jnejnejnejne...
 
Kasu-_-
27.01.2006 20:39:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Clayman iski viitisen vuotta niin kuin tuhat volttia ja siitä se metallin kuuntelu enimmäkseen alkoi bodomin rinnalla.
Colony ja Clayman ehdottomia lempilevyjä. Reroute to Remain tuntui aluksi hyvältä mutta siihen puutui äkkiä verrattuna edellisiin.
Uudemmat oli kovia pettymyksiä, mutta ei se muuta tai poista vanhempien levyjen parhautta.
 
You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! Turtles FanClub #1
Torniojaws
27.01.2006 20:44:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se Whoracle on itselle tärkein levy, The Jester Racen oheella. Ensimmäinen EP ja levy oli vielä vähän hakusessa, mutta Jesterillä sitten Se löytyi. Colony oli myös kohtuullinen, joskin ei niin paljoa ole ollut kuuntelussa loppupeleissä. Claymanillä on parhaat soundit ja paljon hyviä biisejä, mutta itse levy ei ehkä aivan niin huippu ole. Reroute on kohtuullinen poppilevy, mutta Soundtrack on melko mitäänsanomaton. Vain pari hyvää biisiä, loput kuulostaa täytekamalta. Uusin levy on askel Claymanin suuntaan, mutta ei tuota kovin kauaa jaksanut kuunnella.
 
Relativity [Grindcore] ¤ Vortech [Industrial Progressive Metal] ¤ Coldway [Death Met
Flick
28.01.2006 00:03:29 (muokattu 28.01.2006 00:03:46)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseessähän on (ehkäpä) maailman paras bändi. Aivan loistavia biisejä löytyy jokaiselta levyltä. Monet sanovat, että STYE olisi ollut jonkinlainen floppi tai jotain muuta vastaavaa, mutta omasta mielestäni kyseiseltä levyltä ei juuri huonoa biisiä voi löytää. In Flamesin kuunteleminen on melkeinpä parasta, mitä mies voi housut jalassa tehdä.
 
Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä?
Veco
28.01.2006 00:13:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Jester Race. Aivan loistava. Moonshield...aivan loistavaa.
 
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
saastara
28.01.2006 14:20:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mennyt ajan kanssa vain huonompaan suuntaan.
 
Koskaan en ole erityisemmin bändistä välittänyt, perussettiä. Pari viimeistä levyä on ollut kuitenkin aika naurettavaa teinipomppuheviä. Oli vanhassa vara parempi.
 
Vaikka en erityisemmin bändin musiikista, saati koko sen tyylilajista perusta, voin todeta, että Dialogue with the Stars on maailman paras kappale.. :)
 
Sinun postimerkkisi palavat.
carlos
28.01.2006 22:00:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reroute to Remain on iskenyt ja kovaa! Niistä hieman vanhemmista levyistä olen kuunnellut Claymania ja Jester Racea, joissa soundit ovat melkoisen tukossa.
 
Paras biisi on tietysti egonomic. :)
 
I can't hide but I can run for miles.
hemma
28.01.2006 22:32:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Whoracle vaikein ja paras ja kakkosena Jester Race!
 
Perjantai päivä...perkele! Se on ylihuomisen jälkeen taas maanantai...
Matjardo
29.01.2006 14:08:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rääh, mitä In Flamesin pitää tehdä ettei se saisi jatkuvasti niskaansa "teinipomppuhevipoppi" syytteitä?? Esim. Come Clarity on vallan mainio lätty, palannut muutaman askelen taaksepäin, jotkut biisit kuulostavat suoraan vaikkapa Claymanin biiseiltä. Mutta silti jotkut nyrpeät nipottajat jaksavat äpyttää tyyliin "se vanha oli parasta, koko ajan menee vaan alaspäin" jne.. Mikä hiivatti siinä oikeen mättää? Vaikka nyt tehtäis samankaltainen levy kuin vaikkapa Whoracle, niin olen satavarma että se haukuttaisiin lyttyyn ja nimettäisiin popiksi. En oikeen jaksa käsittää tätä ilmiötä.
Mutta itse asiaan, kuten jo taisin tuonne Come Clarity threadiin todeta, että In Flames on ainakin mulle eräänlainen raamattu. Musiikillinen raamattu. Aina tätä vaan jaksaa kuunnella, ja kaikki levytkin muistan ulkoa etu ja takaperin, sekä unissani ja kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mutta aina se kuulostaa yhtä hyvältä, ja joskus sitä saattaa löytääkkin jotain uusia juttuja. Omat suosikki levyni(eivät ole missään paremmuus järjestyksessä):
-Whoracle
-Colony
-Clayman
-Reroute To Remain
Ja nyt on tuo Come Claritykin nousemassa yhdeksi suosikiksini. STYE:kin potkii kasseille ja helvetin lujaa, ja löytyypä sieltä My Sweet Shadow:kin, joka on mun mielestä kyllä yks komeimpia biisejä mitä tiiän. En saa mistään muusta biisistä niin hienoa fiilistä kuin tuosta. Ainakin keikan lopetus biisinä se toimii ikäänkuin loppuhuipennuksena.
 
In Flamesin kuunteleminen on melkeinpä parasta, mitä mies voi housut jalassa tehdä.
Ja vielä, mielestäni bloodred_robinin toteamus pitää harvinaisen hyvin kutinsa!
 
Eipä mulla nyt muuta. Tällanen setti tekstiä tuli nyt suoraan, voi olla että tulee myöhemminkin asiaa tähän ketjuun :P
 
Two coke or not two coke?
Takajeejee
29.01.2006 16:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä mulla nyt muuta. Tällanen setti tekstiä tuli nyt suoraan, voi olla että tulee myöhemminkin asiaa tähän ketjuun :P
 
Ihan asiaakin tossa. Mulle kanssa In Flames on kaiken alku ja juuri. Mutta kuolin, kun ekaa kertaa kuulin STYE:n kitarasaundit. Hemmetin hyviä biisejä, niinkuin come claritylläkin, mutta jotenkin ne saundit ei potki enää kasseille. Alun perin diggailin niin v*tun homona niitä skittasoundeja, kun ite soittelin behringerin trankulla joka kuullosti/kuullostaa niin orvolta siihen jytinään verrattuna. Mutta jooh. Kaipa se miksaaja sitten tietää mitä se tekee..
 
Äbyl?
elbowski
29.01.2006 22:54:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt tekee In Flames paluuta taas mun kuuntelemistoon. Kielsin bändin miltei täysin STYE:n ilmestyessä, ja samalla tuli unohdettua kaikki loistavuus aiemmilta levyiltä. Nyt taas viimeyönä kaivoin levyjä esiin, ja kyllähän se potki, potki lujaa.
 
Tuhkassa ryven ja todistaa saan
santa
30.01.2006 09:48:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin melkoisen uuden if keikan jossa noin 10 biisiä. Eipä todellakaan live veto vaikuttanu. silkkaa paskaa näiden lavameininki vaikka levyllä toimiikin kuin villi pohjola. Lavalla ei kertakaikkiaan ollut mitään (ihme että edes spotit) lavakarismasta ei ollut tietoakaan ja itse bändi soitti melkoisen läjän virheitä.
 
shagriml
30.01.2006 11:01:06 (muokattu 30.01.2006 11:02:47)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli hyvä bändi joka meni piloille. Colony oli jo heikko esitys muutamaa biisiä lukuunottamatta, Clayman ei enää jaksanut Pinball Mappia lukuunottamatta iskeä ja Reroute To Remain oli totaalinen pettymys.
 
3 ekaa albumia on hyviä mut sit alkaa tökkiä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 520 21 22 23 24

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «