pitk 29.01.2006 23:11:06 | |
---|
Herran jestas! Pitääkö tuollaista epävireistä tuubaa (kaikki kunnia oikeille tuuban soittajille, tiedätte varmaan, mitä tarkoitan) lähettää vielä TV:stä? Ankkarock-lähetys on siis kyseessä. En muista kyllä ihan vähään aikaan kuulleeni mitään yhtä huonoa. |
superfly 29.01.2006 23:28:10 | |
---|
Herran jestas! Pitääkö tuollaista epävireistä tuubaa (kaikki kunnia oikeille tuuban soittajille, tiedätte varmaan, mitä tarkoitan) lähettää vielä TV:stä? Ankkarock-lähetys on siis kyseessä. En muista kyllä ihan vähään aikaan kuulleeni mitään yhtä huonoa. Totta haastat. Tuossa juuri nyt Flaming sideburns näyttää kuinka rokkia soitetaan. Ja siten että se vieläpä kuulostaa hyvältä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Jormaz 29.01.2006 23:32:11 | |
---|
Huh huh mitä paskaa sieltä nyt tulee. Zen Cafe... In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
HaloOfFlies 29.01.2006 23:32:35 | |
---|
The Rasmus oli paska. Zen Cafe vetää aivan pirun hyvin justiin. First they steal your mind and then they steal your soul |
HaloOfFlies 29.01.2006 23:42:00 (muokattu 29.01.2006 23:44:09) | |
---|
Ei jumalauta tuota Tehosekoittimen Oton karismaa. Mies osaa todellakin ottaa yleisönsä. Muutenkin Tehis on kova. Vielä Whota lopuksi, aivan älyttömän hyvin! First they steal your mind and then they steal your soul |
aivokuolio 29.01.2006 23:50:51 | |
---|
Tulipa ikävä Tehosekoitinta. mustan huoneen testi. |
HaloOfFlies 29.01.2006 23:51:59 | |
---|
Tulipa ikävä Tehosekoitinta. Niin tuli. Oli kova, oli todella kova. First they steal your mind and then they steal your soul |
Jag 29.01.2006 23:52:42 | |
---|
Tulipa ikävä Tehosekoitinta. joku tyttö yleisöstä oli ottanu paidan ja sen alta kaikki pois. Olipa hurjaa. Tehosekoitin. Taas yksi bändi lisää jota en koskaan päässyt livenä näkemään. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Eivät sitten näyttäneet Darknessia...Kyrpii. "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
Rakkikoira 30.01.2006 09:15:59 | |
---|
Minkä vuoden Ankkarock tää oli? |
moderndrummer88 30.01.2006 09:18:00 | |
---|
Minkä vuoden Ankkarock tää oli? 04? mod. huom. ei näin |
nikomati 30.01.2006 11:08:35 | |
---|
joku tyttö yleisöstä oli ottanu paidan ja sen alta kaikki pois. Olipa hurjaa. Tehosekoitin. Taas yksi bändi lisää jota en koskaan päässyt livenä näkemään. mie kerkisin kolmeen kertaan - aivan loistavuutta. Tää viiminen keikka oli kyllä yksi mieleenpainuvimmista ja liikuttavimmista keikoista, mitä oon nähnyt. Vaikka bändin loppuvaiheessa matti ottikin säröt veke kitarasta, niin se ei vienyt rokkaavuutta bändin soitosta mihinkään. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Bluesmies 30.01.2006 14:14:38 | |
---|
Vaikka bändin loppuvaiheessa matti ottikin säröt veke kitarasta, niin se ei vienyt rokkaavuutta bändin soitosta mihinkään. Itse pääsin todistamaan tehiksen livenä n. 10 kertaa. Mun mielestä kyllä loppuvaiheen tehis ei ollut kovin iskussa. Siis hemmetin hyvin ne soitti ja verrattuna tän hetkisiin suomalaisiin bändeihin, niin olihan se aivan ykkönen. Mutta homma kusahti siinä vaiheessa, ku ne otti kosketinsoittajan, matti otti säröt pois ja alkoi pitämään pipoa ja otto leikkasi hiukset. :) Vuonna 2002 keväällä tehis rokkasi mielestäni koviten ikinä. |
Rakkikoira 30.01.2006 14:54:14 | |
---|
Mitä kappaleita Tehosekoitin esitti tuossa pätkässä? Jos kaikki oli samoja kuin aiemmin näytetyssä, niin en menettänyt mitään. |
carnation 30.01.2006 14:57:42 | |
---|
Mitä kappaleita Tehosekoitin esitti tuossa pätkässä? Jos kaikki oli samoja kuin aiemmin näytetyssä, niin en menettänyt mitään. Valonkantaja ja Pillitä Elli Pillitä. Nuo ainakin. "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
nikomati 30.01.2006 16:35:06 | |
---|
Itse pääsin todistamaan tehiksen livenä n. 10 kertaa. Mun mielestä kyllä loppuvaiheen tehis ei ollut kovin iskussa. Siis hemmetin hyvin ne soitti ja verrattuna tän hetkisiin suomalaisiin bändeihin, niin olihan se aivan ykkönen. Mutta homma kusahti siinä vaiheessa, ku ne otti kosketinsoittajan, matti otti säröt pois ja alkoi pitämään pipoa ja otto leikkasi hiukset. :) Vuonna 2002 keväällä tehis rokkasi mielestäni koviten ikinä. joo -02 bändi oli kyllä uskomattoman kovassa iskussa! Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
ydinaukio 30.01.2006 16:46:27 | |
---|
Aivan käsittämättömän karmea ohjelma. Tehosekoitin oli aivan vitun kauhea, vaikken ole edes koskaan inhonnut bändiä. Kaikki bändit kuulostivat aivan hirveiltä. |
Veikko 30.01.2006 16:50:03 | |
---|
Mä en kanssa ole koskaan ymmärtänyt miksi Tehistä pidettiin niin kovana liveorkesterina. Munsta siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Ehkä näin niiltä väärät/huonot keikat, tiedä sitten. juopukaa viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno |
aku.miettinen 30.01.2006 17:12:02 | |
---|
Suburban tribe oli kyllä ihan paska. Laulajan lavaesiintyminen oli surkuhupaisaa. |
MV 30.01.2006 17:59:13 | |
---|
Suburban tribe oli kyllä ihan paska. Laulajan lavaesiintyminen oli surkuhupaisaa. Joo, tätähän kauhisteltiin jo silloin kun tämä keikka tuli kokonaisuudessaan telkusta sillon joskus... "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |