Karlsson 29.01.2006 09:22:36 | |
---|
Voi olla että kukaa ei tunne näitä mutta... Jack Casady, Harvey Brooks ja John McVie Mä tunnen, olenko ajastani jäljessä? Tuohon Casadyyn pitäisi kyllä tutusta vähän paremmin, mikä olisi semmonen hyvä levy tähän tarkoitukseen? "Mitäs menit pyytämään mut tänne!" -Leif Segerstam |
poppamies 29.01.2006 11:37:44 | |
---|
No tietenkin kaikki Jefferson Airplane levyt. Erikoisesti minulle tärkeä on "Surrealistic Pillow". Ostin sen vinyylinä viimeviikolla. G-strings are for strippers |
hemmo 29.01.2006 11:38:46 | |
---|
No tietenkin kaikki Jefferson Airplane levyt. Erikoisesti minulle tärkeä on "Surrealistic Pillow". Ostin sen vinyylinä viimeviikolla. Mut jos sitä Grace Slickin kiekumista ei kestä, niin oisko jotain muuta? "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
tigrushka 29.01.2006 11:40:17 | |
---|
John Entwistle I got stripes ^..^ |
sirdickyj 29.01.2006 12:03:51 | |
---|
Mä tunnen, olenko ajastani jäljessä? Tuohon Casadyyn pitäisi kyllä tutusta vähän paremmin, mikä olisi semmonen hyvä levy tähän tarkoitukseen? Hot tuna. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Steve DiGiorgio - metallibasismin innovaattori. Rancidin Matt Freeman - järkyttävän hienoja kuvioita ja mukavan letkeää menoa. Geezer Butler - tätä nyt ei hirvestä tartte perustella. Ainakaan munsta. Roger Patterson (RIP) & Tony Choy - metallimaailmaa vavisuttaneet Atheistin basistit. human, all too fucking human. |
rootsbass 30.01.2006 15:12:02 | |
---|
WILTON FELDER basisti/fonisti. Bassossa : Jimmy Smith - rootdown live! Grant Green - Live At The Lighthouse Bobby Blue Bland - Dreamer & His California Album... Fonissa: The Jazz Crusaders - At The Lighthouse The Crusaders - 1 ... |
kuollut_ukko 30.01.2006 16:57:35 | |
---|
Varsinaisia esikuvia ei ole, mutta yleiseen asenteeseen ovat paljon vaikuttaneet Dave Ellefson Megadethistä ja viime aikoina Scott Clendenin lähinnä Deathin viimeiseksi jääneeltä levyltä. |
anttique 30.01.2006 20:33:48 | |
---|
16 vuotiaana kuuntelin ensimmäisen kerran Jacoa. silloin ei kuuloluuni kestänyt. nyttemmin viistöist vuotta myöhemmin Jaco on mestari mies. |
ganes-rocker 31.01.2006 14:37:32 | |
---|
niitä on muutamia...mutta cisse häkkinen on nro:1 "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
el_hefe 31.01.2006 22:03:07 | |
---|
Pastorius. Sai minut soittamaan pelkästään takamikiltä tuputupu-soundilla n. vuoden. Olen kyllä luopunut siitä osittain jo. Donna Lee kuuluu ikuiseen harjoittelulistaani. Pohjola. Säveltäjänä enemmän kuin basistina. Sai minut rämpyttelemään yksikseni doorista asteikkoa hyvin kauan. Kädet suoristavat veden. Claypool. Innostuin släppäämisestä hänen takiaan. En Flean niinkään. Nuo Claypoolin linjat eivät ole aivan yhtä itseääntoistavia kuin Flean nimittäin. Lauluääntään en huolisi, mutta soittotaidon kyllä. pienempiä vaikuttajia: Victor Wooten, Flea, Trevor Dunn, Stanley Clarke, Marcus Miller, Stuart Zender, Dirk Lance. Kaa! |
Charger 01.02.2006 11:58:37 | |
---|
Dee Dee Ramone, sen takia et sil on hienoin tukka. |
stragowa 02.02.2006 01:12:30 | |
---|
sekä bassomaikkaani Marko Kuuselaa. Mäki diggaan helvetisti markon soittoo.. Sen soitto groovaa ja se on äärettömän hyvä tyyppi. Opettaa kans mua. "Ikinä ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää." |
TommiW. 02.02.2006 01:32:30 | |
---|
Mäki diggaan helvetisti markon soittoo.. Sen soitto groovaa ja se on äärettömän hyvä tyyppi. Opettaa kans mua. Joo, arvelin että soot kanssa sen oppilas. Joskus puhuttiin kuuskielisistä ibasoittajista, ajanjaksolla jolloin itekin röydin melk. samanlaisella kepillä kuin siä. Jammaillaan joskus, jos kotkassa asut? "Tommy the Cat is my name, and I say unto thee!" |
JurviZ 02.02.2006 10:03:41 | |
---|
Mä oon aika huono inspiroitumaan, en oo vielä kenestäkään innostunut kunnolla. Nää jätkät ainakin on kuitenkin ihan jees: Steve Harris Billy Sheehan Jamerson ja Babbitt Flea Erityismaininta Michael Manringille josta saattaa tulla mun seuraava fanituksen kohde. Invisible flying pyramids, there are millions in the sky! |
Laboriel 02.02.2006 23:08:02 | |
---|
No nikkikin jo sen kertoo: Abraham Laboriel on kyllä paras Kattokaa GRP All Stars Live at Record Plant jne... Eiköhän ne muutkin tuolta jazzpuolelta löydy. GRP:n tai blue noten levyillä soittelevat ja onhan suomessakin hyviä - itsekin olen aika hyvä :-) haha vaikka ite sanonkin (oma kehu haisee) - olen soittanut vasta reilun vuoden (oma basso ollut 1 ja 1 kk) ja pyytävät tunteja multa. |
stragowa 03.02.2006 00:32:41 | |
---|
Joo, arvelin että soot kanssa sen oppilas. Joskus puhuttiin kuuskielisistä ibasoittajista, ajanjaksolla jolloin itekin röydin melk. samanlaisella kepillä kuin siä. Jammaillaan joskus, jos kotkassa asut? Juu.. Karhulassa asun, niinku ilmeisesti säkin. :P Jammaillaan vaan, niin pääsen häpäisemään itteni soittotaidollani. :D "Ikinä ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää." |
Mirmeli 03.02.2006 15:50:32 | |
---|
Mike Dirnt... Kukaan muu ei taidakaan herraa esikuvanaan pitää? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
juici 03.02.2006 21:04:18 | |
---|
Vakiovastaus Krist Novoselic. Bassoa soittaessa pitää heilua musan mukana, mutta pomppimisen takia ei soiteta väärin. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
naigou 04.02.2006 20:34:47 | |
---|
Harri Rantanen Anssi Växby Mikko Mäkelä Lauri Porra Prinssi Maasalo Samuli Happo Henkka T. Blacksmith Möllisty. |